Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вінілшкіра оббивочна ВО-ТР-Н
Очікувана вартість
2 816 400,00 UAH
UA-2020-01-24-001690-a 42496ad81c7442468f128f495fd51c51
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 12 лютого 2020 12:08
Очікувана вартість: 2 816 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 84300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19140000-9: Шкіра зі шкур інших тварин, комбінована шкіра та інші види шкіри


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – менеджер-начальник відділу забезпечення виробництва філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі товару, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 м.кв.
Вінілшкіра оббивочна ВО-ТР-Н (вишнева) (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19140000-9 — Шкіра зі шкур інших тварин, комбінована шкіра та інші види шкіри
14000 м.кв.
Вінілшкіра оббивочна ВО-ТР-Н (сіра) (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19140000-9 — Шкіра зі шкур інших тварин, комбінована шкіра та інші види шкіри

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі товару, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 16:49
ТД_43-20_нова редакція.doc
30 січня 2020 16:49
Перелік змін.docx
30 січня 2020 16:49
ТД_43-20_з закрес. даними.doc
24 січня 2020 11:58
Оголошення.doc
24 січня 2020 11:58
Проект договір.docx
30 січня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 16:49
ТД_43-20_нова редакція.doc
30 січня 2020 16:49
Перелік змін.docx
30 січня 2020 16:49
ТД_43-20_з закрес. даними.doc
24 січня 2020 11:58
ТД_43-20_Вінілшкіра оббивочна ВО-ТР-Н (1).doc
24 січня 2020 11:58
Оголошення.doc
24 січня 2020 11:58
Проект договір.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМКОДОР-УКРОСПЕЦМАШ" 2 598 000,00
UAH з ПДВ
2 598 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС" 2 815 200,00
UAH з ПДВ
2 815 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТОКС ЛТД" 2 816 300,00
UAH з ПДВ
2 816 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 11:48
Електронний підпис
11 лютого 2020 11:21
Наказ 7-п.pdf
11 лютого 2020 11:21
ПДВ.pdf
11 лютого 2020 11:21
Протокол 4.pdf
11 лютого 2020 11:21
Етик.pdf
11 лютого 2020 11:21
Контракт директора.pdf
11 лютого 2020 11:21
10238_Атестат 24.04.2019.pdf
11 лютого 2020 11:21
Відгук.pdf
11 лютого 2020 11:21
Витяг ЄДРПОУ 10,08,19.pdf
11 лютого 2020 11:21
Договір + ВН.pdf
11 лютого 2020 11:21
паспорт.pdf
11 лютого 2020 11:21
Сертифікат ВО-ТР-Н.PDF
11 лютого 2020 11:21
4-ОПП.pdf
11 лютого 2020 11:21
Додаток 6.pdf
11 лютого 2020 11:21
Додаток 4.pdf
11 лютого 2020 11:21
Додаток 1.pdf
11 лютого 2020 11:21
Лист.pdf
11 лютого 2020 11:21
Лист-згода.pdf
11 лютого 2020 11:21
Візитка підприємства.pdf
11 лютого 2020 11:21
СЕС 2019.pdf
11 лютого 2020 11:21
Додаток 3.pdf
11 лютого 2020 11:21
письмо Украина.pdf
11 лютого 2020 11:21
Гарантійний лист.pdf
11 лютого 2020 11:21
Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 10:59
Електронний підпис
18 лютого 2020 10:19
Електронний підпис
18 лютого 2020 10:16
Довідка МВС.pdf
11 лютого 2020 16:32
Електронний підпис
11 лютого 2020 16:32
G0220-2356-GL_tender.pdf
11 лютого 2020 16:32
ТУ М'яка штучна шкіра.pdf
11 лютого 2020 16:32
Статут нова редакція.pdf
11 лютого 2020 16:32
Рішення учасника №12.pdf
11 лютого 2020 16:32
Лицензия с эцп.pdf
11 лютого 2020 16:31
Лист-гарантія.pdf
11 лютого 2020 16:31
Зразок етикетки.pdf
11 лютого 2020 16:31
Договір по дилерство.pdf
11 лютого 2020 16:31
Доверенность с ЭЦП.pdf
11 лютого 2020 16:31
Витяг з ТО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМКОДОР-УКРОСПЕЦМАШ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС"

ТОВ "АРТОКС ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АМКОДОР-УКРОСПЕЦМАШ"
#37250239
Відхилено 2 598 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 10:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС"
#38473245
Переможець 2 815 200,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 10:46

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АМКОДОР-УКРОСПЕЦМАШ" #37250239

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

19.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

14 лютого 2020 10:45
Електронний підпис
14 лютого 2020 10:44
Протокол н.docx
14 лютого 2020 10:44
відхилення 1.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС"
#38473245
2 815 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 12:54
ЗВIТ_УЗЦЛ-20154_Вініл.doc укладений
04 лютого 2022 12:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 20:18
ДУ_1 вініл (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 20:18
повідомлення ДУ1_20154 (1).docx зміни до договору
30 грудня 2020 20:18
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 18:57
20154.pdf укладений
27 лютого 2020 18:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічнізакупівлі»зміни умов у зв’язкуіззастосуваннямположеньчастинип’ятоїцієїстатті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічнізакупівлі» дія договору про закупівлюможепродовжуватися на строк, достатній для проведенняпроцедуризакупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотківсуми, визначеної в договорі, укладеному в попередньомуроці, якщовидатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п.8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі. 2. У зв’язку з викладеним, Сторони вирішили встановити обсяг закупівлі у 2021 році у розмірі 469 200,00 грн. (чотириста шістдесят дев’ять тисяч двісті грн 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 93 840,00 грн. (дев’яносто три тисячі вісімсот сорок грн 00 коп.), разом становить 563 040,00 грн. (п’ятсот шістдесят три тисячі сорок грн 00 коп.), що становить 20% від суми Договору, встановленої у п.VI у розмірі 2 346 000,00 грн (Два мільйона триста сорок шість тисяч грн 00 коп без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 469 200,00 грн. (чотириста шістдесят дев’ять тисяч двісті грн 00 коп.), що разом становить 2 815 200,00 грн (Два мільйона вісімсот п’ятнадцять тисяч двісті грн 00 коп.). 3. Затвердити та включити до Договору Специфікацію № 2, що додається. 4. Пункт 6.2. розділу VI «Вартість товару та сума Договору» викласти в наступній редакції: «6.2.Загальна вартість цього Договору складає 2 815 200,00 грн (Два мільйона вісімсот п’ятнадцять тисяч двісті грн 00 коп.), без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 563 040,00 грн. (п’ятсот шістдесят три тисячі сорок грн 00 коп.), що разом становить 3 378 240,00 грн (Три мільйона триста сімдесят вісім тисяч двісті сорок грн 00 коп). 5. Пункт 12.1. розділу XII «Строк дії Договору» викласти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2021 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 13. Номер додаткової угоди.№ УЗ/ЦЛ20154/Ю/ДУ-1 14. Сума договору післявнесеннязмін.3 378 240,00грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатку №2.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20154/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20154/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 378 099,24
UAH (в тому числі ПДВ 563 016,54 UAH)