Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з проведення експертизи цінності документів за період 2014 –2018 років та їх науково-технічного впорядкування (79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою ДК 021:2015)
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2020-01-24-001523-b d29ed23ca7cc4386868a70410ab4fd35
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Брюханов

+380505726951 bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Андрій Брюханов
+380505726951
bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з проведення експертизи цінності документів за період 2014 –2018 років та їх науково-технічного впорядкування (79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до Розділу IV. Порядок здійснення оплати Договору: 4.1. Оплата за договором здійснюється з авансуванням у розмірі 50 % (п’ятдесят відсотків) від ціни договору. 4.1.1. Авансовий платіж сплачується Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надання Виконавцем рахунка-фактури та після підписання Сторонами даного договору. Аванс 10 Банківські 50
Надання послуг Відповідно до Розділу IV. Порядок здійснення оплати Договору: 4.1.2. Подальша оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг у безготівковій формі. Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

24 січня 2020 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 13:12
Звіт_про_укладені_договори_Архів_БСА.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК-М"
#32069550
Переможець 165 000,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 13:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 13:16
Звіт_про_укладені_договори_Архів_БСА.doc укладений
24 січня 2020 13:15