Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Власівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04366465 |
Вебсайт: | http://www.rada-vlasovka.at.ua |
Місцезнаходження: | 27552, Україна , Кіровоградська обл., смт.Власівка, м. Світловодськ, вул. Першотравнева, д. 59 |
Контактна особа: |
Пасічник Лариса Костянтинівна +380675804114 vektor03@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 10:53 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
24 січня 2020 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-30-000031 ● aa7477ee51e34e5080e94b66881f8977
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2020 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.03.2020 № 25
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 30.03.2020 № 25
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-01-24-001224-а 24.01.2020 Органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-30 17:50:48
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Постачання теплової енергії для бюджетних установ Власівської селищної ради» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-24-001224-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому в електронній системі публічних закупівель Prozorro Вами оприлюднений договір про закупівлю послуг від 03.02.2020 № 183/20, укладений з комунальним підприємством «Власівські мережі», без додатків, які, відповідно до розділу 12 даного договору є його невід’ємною частиною, чим недотримано вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-02 11:35:24
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі" в частині оприлюднення договору без додатків
Уповноваженою особою для усунення порушень, виявлених в сфері публічних закупівель, прийнято рішення розірвати Договір №18з/20 від 03.02.2020 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено шляхом розірвання договору №18з/20 від 03.02.2020 р. згідно Додаткової угоди №1 від 06.04.2020 року.
2020-04-15 10:33:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
-
2020-04-15 17:24:13
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Власівські мережі" Власівської селищної ради #32092251 |
Переможець |
1 052 879,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2020 10:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2020 14:53
|
Додаткова угода 1 (1).bmp | зміни до договору |
06 квітня 2020 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2020 10:27
|
Договір 18з-20.pdf | укладений |
04 лютого 2020 10:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою усунення порушення, встановленого при проведенні моніторингу закупівель, прийнято рішення розірвати Договір. |
Номер договору про закупівлю: | 18з/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | З метою усунення порушення, встановленого при проведенні моніторингу закупівель, прийнято рішення розірвати договір |