Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання теплової енергії для бюджетних установ Власівської селищної ради
Очікувана вартість
1 052 879,00 UAH
UA-2020-01-24-001224-a 82178806f5434374a26aff42cc5e890a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасічник Лариса Костянтинівна

+380675804114 vektor03@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Власівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04366465
Вебсайт: http://www.rada-vlasovka.at.ua
Місцезнаходження: 27552, Україна , Кіровоградська обл., смт.Власівка, м. Світловодськ, вул. Першотравнева, д. 59
Контактна особа: Пасічник Лариса Костянтинівна
+380675804114
vektor03@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Комунальне підприємство "Власівські мережі" є єдиним надавачем послуг з постачання теплової енергії на території смт Власівка. Свою господарську діяльність КП «Власівські мережі» проводить відповідно до: 1. Положень Статуту КП «Власівські мережі»; 2. Закону України "Про природні монополії"; 3. Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 року №874-р "Про порядок складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій"; 4. Офіційних даних, опублікованих на офіційному сайті Антимонопольного комітету України www.amc.gov.ua про монопольне становище...; 5. На підставі ліцензій Кіровоградської обласної державної адміністрації на "виробництво теплової енергії", на "постачання теплової енергії", на "транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами" (рішення Кіровоградської ОДА від 16.08.2012 р. №484-р); 6. Схеми межі поділу теплової мережі. Враховуючи той факт, що обладнання та мережі із постачання централізованого опалення Замовника безпосередньо приєднані до розподільчих систем комунального підприємства «Власівські мережі» і за відсутності конкуренції із технічних причин, дану закупівлю згідно пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи) необхідно провести саме у КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВЛАСІВСЬКІ МЕРЕЖІ» ВЛАСІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 10:53
Оскарження наміру укласти договір: 30 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
597.412 Гкал
Постачання теплової енергії для бюджетних установ Власівської селищної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

24 січня 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-30-000031 ● aa7477ee51e34e5080e94b66881f8977
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020 17:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.03.2020 № 25

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 30.03.2020 № 25

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-01-24-001224-а 24.01.2020 Органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-30 17:50:48

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Постачання теплової енергії для бюджетних установ Власівської селищної ради» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-24-001224-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому в електронній системі публічних закупівель Prozorro Вами оприлюднений договір про закупівлю послуг від 03.02.2020 № 183/20, укладений з комунальним підприємством «Власівські мережі», без додатків, які, відповідно до розділу 12 даного договору є його невід’ємною частиною, чим недотримано вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-02 11:35:24

Порушення Закону України "Про публічні закупівлі" в частині оприлюднення договору без додатків

Уповноваженою особою для усунення порушень, виявлених в сфері публічних закупівель, прийнято рішення розірвати Договір №18з/20 від 03.02.2020 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено шляхом розірвання договору №18з/20 від 03.02.2020 р. згідно Додаткової угоди №1 від 06.04.2020 року.

2020-04-15 10:33:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

-

2020-04-15 17:24:13

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Власівські мережі" Власівської селищної ради
#32092251
Переможець 1 052 879,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 10:53

Документи

24 січня 2020 10:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 10:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Власівські мережі" Власівської селищної ради
#32092251
1 052 879,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2020 10:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 14:53
Додаткова угода 1 (1).bmp зміни до договору
06 квітня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 10:27
Договір 18з-20.pdf укладений
04 лютого 2020 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою усунення порушення, встановленого при проведенні моніторингу закупівель, прийнято рішення розірвати Договір.
Номер договору про закупівлю: 18з/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: З метою усунення порушення, встановленого при проведенні моніторингу закупівель, прийнято рішення розірвати договір