Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (часник, морква, лимон, капуста білокачанна, буряк столовий, цибуля ріпчаста, яблука свіжі)
Очікувана вартість
31 330,00 UAH
UA-2020-01-24-000427-c efa52c557ef8442c8e314f58cac9bfdb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Курта Ірина Василівна

+380617077019 int.svitanok@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Світанок" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 20520836
Вебсайт: http://www.int-Svitanok.zp.ua
Місцезнаходження: 69009, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Контактна особа: Курта Ірина Василівна
+380617077019
int.svitanok@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 12:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 12:25
Очікувана вартість: 31 330,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 313,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 кг
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
240 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
15 кг
Лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
350 кг
Капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
150 кг
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
900 кг
Яблука свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється після підписання Сторонами видаткових накладних на підставі ст.23 та ст.48 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 20 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 15:26
ОГОЛОШЕННЯ.doc
24 січня 2020 15:26
ОГОЛОШЕННЯ.doc
24 січня 2020 15:21
ОГОЛОШЕННЯ.doc
24 січня 2020 11:21
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне запитання щодо оголошення
Дата подання: 27 січня 2020 14:10
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:23
у зв"зку з тим, що в переліку продукциї, яку потребує Замовник, є продукція імпортного виробництва, прошу внести зміни в пункт 5,5 до вимог до тендерної документації,та дозволити надавати договори з постачальником овочів та фруктів , а не тільки з виробником
Відповідь: Дякую за запитання. Товари імпортного виробництва будуть розглядатись Замовником за укладеними договорами з постачальниками, які дійсні на момент подання пропозицій. На підставі вищевикладеного вносити зміни до документації не потрібно.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Зіборов Олександр Васильович 23 130,00
UAH з ПДВ
23 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Царюк О.В. 29 935,00
UAH з ПДВ
29 935,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 08:42
Електронний підпис
29 січня 2020 08:41
акт. дез. обробки..pdf
29 січня 2020 08:41
мед.книжка Зіборов.pdf
29 січня 2020 08:41
Експертні висновки.pdf
29 січня 2020 08:41
Технічні вимоги.pdf
29 січня 2020 08:41
5.12 Проект договору.pdf
29 січня 2020 08:40
5.8 Специфікація.pdf
29 січня 2020 08:40
5.7.1 іпн.pdf
29 січня 2020 08:40
5.7 паспорт.pdf
29 січня 2020 08:40
5.5.3 декларація лимон.pdf
29 січня 2020 08:40
5.5 Сертифікат часник.pdf
29 січня 2020 08:40
5.4 единий податок.pdf
29 січня 2020 08:40
5.1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 22:57
28 ДВ СВАМ.pdf
29 січня 2020 22:57
27 ДВ ЦИТРУС.pdf
29 січня 2020 22:57
25 специфікация.pdf
29 січня 2020 22:57
25 Проект дого.pdf
29 січня 2020 22:57
24 ЦП.pdf
29 січня 2020 22:57
23 ТВ.pdf
29 січня 2020 22:56
21 лист згода дог.pdf
29 січня 2020 22:56
19 загальні відомості.pdf
29 січня 2020 22:56
5 Document_USR_1005935441.pdf
29 січня 2020 22:56
2 Оригінал паспорта.pdf
29 січня 2020 22:56
1 Оригинал ІНН.pdf
29 січня 2020 22:56
12 АКТ санобробки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Зіборов Олександр Васильович

ФОП Царюк О.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зіборов Олександр Васильович
#2211018473
Переможець 23 130,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 12:51

Документи

03 лютого 2020 12:51
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зіборов Олександр Васильович
#2211018473
23 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2020 12:51
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 14:44
Договір укладений
07 лютого 2020 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення обсягів закупівлі згідно додаткової угоди №1 від 22.04.2020р.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 21 190,00
UAH