Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Волошкової (від вул. Тихої до вул. Джумаківки) в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
2 123 737,20 UAH
UA-2020-01-24-000090-c bd6abe8e27624da7992486feeaaad474
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гурський Віталій Віталійович

+380382657676 uzkgyrist.km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356163
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1
Контактна особа: Гурський Віталій Віталійович
+380382657676
uzkgyrist.km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 09:24
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 22:50
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 22:50
Початок аукціону: 13 лютого 2020 11:42
Очікувана вартість: 2 123 737,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 618,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Волошкової (від вул. Тихої до вул. Джумаківки) в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницьккий, вул. Волошкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить оплату вартості Робіт на підставі Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) протягом 10 (десяти) календарних днів з дати прийняття Робіт, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 09:24
ТД (4).doc
24 січня 2020 09:24
ТЗ вул. Волошкова додаток 4.rtf
24 січня 2020 09:24
Додаток 3.docx
24 січня 2020 09:24
додаток 2.docx
24 січня 2020 09:24
Додаток_1 (1) (1) (1).doc
05 лютого 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 09:24
ТД (4).doc
24 січня 2020 09:24
ТЗ вул. Волошкова додаток 4.rtf
24 січня 2020 09:24
Додаток 3.docx
24 січня 2020 09:24
додаток 2.docx
24 січня 2020 09:24
Додаток_1 (1) (1) (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання довіреності
Дата подання: 28 січня 2020 19:22
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:09
Шановний Замовнику! При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступне грубе порушення тендерного законодавства: В передостанньому абзаці Розділу ІІІ ТД зазначено: «……….Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом. Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.» Таким чином грубо нівелюються принципи закупівлі, передбачені ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вказане формулювання створює недобросовісну конкуренцію на аукціоні, перешкоджає об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій та принципу добросовісної конкуренції. Оскільки перемогти в цій закупівлі зможе лише той учасник, який перед поданням тендерної пропозиції: або ОТРИМАВ ВІД ЗАМОВНИКА довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону. або учасник повинен надати довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону. Незрозуміло трактування цього пункту, це може вважатись або перед подачею тендерної пропозиції ми повинні отримати від Замовника довіреність на його ж посадову особу, або учасник повинен видати довіреність на посадову особу замовника (про яку ніде в тендерній документації не зазначається) ще перед завантаженням документів тендерної пропозиції. Хоча звертаю Вашу увагу, що П.7. ст. 28 ЗУ Про публічні закупівлі законодавець передбачив: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.». Жодного посилання, про те що Замовнику для звернення стосовно підтвердження інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону необхідна на це ДОДАТКОВО довіреність від учасника на посадову особу учасника – НЕМАЄ. Тому просимо Вас внести відповідні зміни до цього абзацу, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону. Звертаємо Вашу увагу, що частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного просимо усунути невідповідності тендерної документації та дискримінаційні вимоги та внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Дані уповноваженої особи визначені тендерною документацією.
Дані документи учасни подає саме у складі своєї пропозиції.
У разі не погодження з умовами ТД, Ви маєте право звернутися до органу оскарження
Невідповідності в тендерній документації
Дата подання: 28 січня 2020 19:24
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:12
Шановний Замовнику! При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступна невідповідність: В п.4.4. Розділу І ТД зазначено, що « строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) визначається Календарним графіком до укладеного з переможцем договору на надання послуг поточного середнього ремонту на об’єкті, але не пізніше 31.03.2021» Хоча в пункті 4.1.1. цього ж розділу вказано назву предмету закупівлі «Капітальний ремонт покриття прв. Підлісного в м. Хмельницькому (ДК021:2015-код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)». Таким чином один пункт суперечить іншому. При поданні пропозицій кожен учасник буде надавати пропозиції, керуючись різними протилежними за змістом пунктами. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пункті 4.4.1 роздіру 1 зазначено предмет закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Волошкової (від вул. Тихої до вул. Джумаківки) в м. Хмельницькому (ДК021:2015-код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», тому прохання уважно читати тендерну документацію замовника
та повідомляємо що з Вашого запитання не зрозуміло чим на Вашу думку назва предмету закупівлі спотворює результати аукціону
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 28 січня 2020 19:25
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:17
Шановний Замовнику! При ознайомленні з тендерною документацією (далі по тексту-ТД) по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступне: «….Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. Таким чином Замовником штучно обмежується потенційне коло учасників закупівлі. Якщо Учасник буде мати власну/орендовану/лізингову техніку, яка буде перебувати у заставі в лізингової, фінансово-лізингової організації, банківської установи – то він не буде відповідати вищевказаним умовам і в майбутньому буде дискваліфікований. Хоча отримання в кредит чи лізинг техніки та передача в заставу - це звичайна світова практика. Отже, вказане формулювання обмежує коло потенційних учасників та створює недобросовісну конкуренцію на аукціоні, Оскільки перемогти в цій закупівлі зможе лише той учасник, якого спецтехніка не перебуває у заставі (незалежно від того чи це власна, орендована, лізинг, послуги). Інші ж добросовісні учасники, яких майно перебуває в заставі - будуть відхилені. Тому просимо Вас внести відповідні зміни до цього абзацу, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону. Звертаємо Вашу увагу, що частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного просимо усунути невідповідності тендерної документації та дискримінаційні вимоги та внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому, для своєчасного виконання робіт за договором, учасник повинен надати довідку, що техніка, яка буде залучена до виконання робіт не знаходиться в обтяжені та буде розташована в межах міста де виконуються роботи
Проект договору
Дата подання: 30 січня 2020 17:08
Дата відповіді: 30 січня 2020 18:04
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до проекту договору, оскільки Вами в преамбулі вказано "є платником єдиного податку третьої групи (далі - Підрядник)". Тобто однозначно зрозуміло, що Підрядник обов'язково має бути платником єдиного податку третьої групи, що є дискримінаційною умовою і порушує здорову конкуренцію.
Відповідь: відповідно до умов тендерної документації проєкт договору є зразком, та не є остаточним та може узгоджуватися та змінюватися в період його підписання, та підрядник самостійно заповнює дані про своє підприємство при поданні тендерної пропозиції, тому зазначена вами підстава не може бути підставою для відхилення
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Архітектоніка 1 698 962,15
UAH з ПДВ
1 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Шляхбудгруп 1 997 445,12
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гранд Дорбуд" 2 047 597,78
UAH з ПДВ
2 047 597,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 14:14
Електронний підпис
18 лютого 2020 14:11
Довідка з податкової
18 лютого 2020 14:11
Довідка МВС
14 лютого 2020 18:09
Електронний підпис
14 лютого 2020 18:07
Локальний кошторис
14 лютого 2020 18:06
Договірна ціна
14 лютого 2020 18:06
Календарний графік
12 лютого 2020 18:41
Електронний підпис
12 лютого 2020 18:34
Штатний розпис.pdf
12 лютого 2020 15:19
Локальний кошторис.pdf
12 лютого 2020 15:19
Договірна ціна.pdf
12 лютого 2020 15:19
Наказ про рівень зп.pdf
12 лютого 2020 15:19
Календарний графік.pdf
12 лютого 2020 15:19
Довідка про витрати.pdf
12 лютого 2020 15:19
Довіреність.pdf
12 лютого 2020 15:19
Технічне завдання.pdf
12 лютого 2020 15:19
Лист про кінцеву ціну.pdf
12 лютого 2020 15:19
Транспортна схема.pdf
12 лютого 2020 15:19
Проект договору.pdf
12 лютого 2020 15:18
Лист-відгук Нетішин.pdf
12 лютого 2020 15:18
Акт Нетішин _ 5.pdf
12 лютого 2020 15:18
Акт Нетішин _ 4.pdf
12 лютого 2020 15:18
Акт Нетішин _ 3.pdf
12 лютого 2020 15:18
Акт Нетішин _ 2.pdf
12 лютого 2020 15:18
Акт Нетішин _ 1.pdf
12 лютого 2020 15:18
Договір Нетішин.pdf
12 лютого 2020 15:18
Договір Фелмокс.pdf
12 лютого 2020 15:18
Довідка Фелмокс.pdf
12 лютого 2020 15:18
Довідка мат.-техн. база.pdf
12 лютого 2020 15:18
Лист про дійсну ТП.pdf
12 лютого 2020 15:18
Установчі документи.PDF
12 лютого 2020 15:18
Статут.pdf
12 лютого 2020 15:18
Протокол засновників.pdf
12 лютого 2020 15:18
Наказ про підписи.pdf
12 лютого 2020 15:18
Лист вимоги ст. 17.pdf
12 лютого 2020 15:18
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 лютого 2020 15:18
Лист про санкції.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 20:26
SKM_C224e20021218000.pdf
12 лютого 2020 20:26
SKM_C224e20021217590.pdf
12 лютого 2020 20:26
уг 2 дог 824.pdf
12 лютого 2020 20:26
уг 1 дог 690.pdf
12 лютого 2020 20:26
уг 1 дог 689.pdf
12 лютого 2020 20:26
Паспорт - оригінал.pdf
12 лютого 2020 20:26
Опис.jpg
12 лютого 2020 20:26
Ліцензія - оригінал.pdf
12 лютого 2020 20:26
Коштриси.pdf
12 лютого 2020 20:26
Довідки 2.pdf
12 лютого 2020 20:26
Довідки 1.pdf
12 лютого 2020 20:26
Відгуки.pdf
12 лютого 2020 20:26
Витяг з ЄДР - оригінал.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 12:31
Електронний підпис
11 лютого 2020 12:26
ціна волошкова.pdf
11 лютого 2020 12:26
підпис.pdf
11 лютого 2020 12:26
код доступа.jpg
11 лютого 2020 12:26
форма від дод.5.jpg
11 лютого 2020 12:25
працівники волошкова
11 лютого 2020 12:25
додаткові тендер.pdf
11 лютого 2020 12:25
послуги араме2020.pdf
11 лютого 2020 12:25
договыр Бандери2017.pdf
11 лютого 2020 12:25
договір курчатова 118.pdf
11 лютого 2020 12:25
довідки волошкова.pdf
11 лютого 2020 12:25
Дані підприємство.pdf
11 лютого 2020 12:25
відгук курчатова.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Архітектоніка

ТОВ Шляхбудгруп

ТОВ "Гранд Дорбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Архітектоніка
#34669600
Переможець 1 499 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Архітектоніка
#34669600
1 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 12:01
д.у._4 17Т.pdf укладений
07 липня 2021 11:59
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 15:43
Д.У._3 ДО ДОГОВОРУ _ 17Т.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 15:40
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 14:13
уг2 дог 17 Т.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 09:08
Image_095.pdf зміни до договору
13 березня 2020 09:07
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 15:59
Image_090.pdf укладений
05 березня 2020 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник надає Виконавцю попередню оплату в розмірі до 30% на виконання робіт, придбання матеріалів та устаткування, надання послуг з перевезення та оренди, сплати податків та обов’язкових платежів відповідно до договору
Номер договору про закупівлю: 17т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменьшення асигнувань на 2020 рік, 492738.54
Номер договору про закупівлю: 17т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 1006261.46 грн. в т.ч. ПДВ; зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 17т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 462 036,62
UAH (в тому числі ПДВ 243 672,77 UAH)