Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір А4)
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2020-01-23-004872-a f1a6d3abcf2247d8ad867fb8c99f3d29
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 14:13
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
560 пачка
ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір А4). (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Єлецька, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до умов договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 17:22
Договір поставки папір.docx
23 січня 2020 17:22
Оголошення Папір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 січня 2020 08:50
Дата відповіді: 24 січня 2020 15:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
- запропоновані учасниками товари повинні відповідати вимогам, що визначені у Додатку 1 до оголошення;
- замовником в оголошенні зазначено всі необхідні вимоги до учасників;
- до участі у торгах допускаються учасники незалежно від форми оподаткування. Пропозиція учасника-неплатника ПДВ розглядається як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 37 128,00
UAH з ПДВ
37 128,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" 38 572,80
UAH з ПДВ
37 771,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ" 38 572,80
UAH з ПДВ
37 772,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 43 120,00
UAH з ПДВ
43 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 10:47
Електронний підпис
27 січня 2020 10:47
Документи.rar

Публічні документи

27 січня 2020 10:54
Статут завірений.pdf
27 січня 2020 10:54
Протокол_завірений.pdf
27 січня 2020 10:54
Виписка_печатка.pdf
27 січня 2020 10:54
Про керівництво.pdf
27 січня 2020 10:54
Персональні дані.pdf
27 січня 2020 10:54
Наказ.PDF
27 січня 2020 10:54
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 37 128,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 17:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
#41219179
Переможець 37 771,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 17:18

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

30 січня 2020 17:08
Електронний підпис

Документи

30 січня 2020 17:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
#41219179
37 771,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2020 17:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:51
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 14:46
2-Д укладений
06 лютого 2020 14:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 37 771,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 295,17 UAH)