Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір А4)
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2020-01-23-004872-a ● f1a6d3abcf2247d8ad867fb8c99f3d29
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014246 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11 |
Контактна особа: |
Артеменко Ірина Анатоліївна +380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2020 14:13 |
Очікувана вартість: | 45 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
560 пачка
ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір А4). (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Єлецька, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2020 17:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2020 17:22 |
Договір поставки папір.docx | |
23 січня 2020 17:22 |
Оголошення Папір.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 січня 2020 08:50
Дата відповіді: 24 січня 2020 15:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
- запропоновані учасниками товари повинні відповідати вимогам, що визначені у Додатку 1 до оголошення;
- замовником в оголошенні зазначено всі необхідні вимоги до учасників;
- до участі у торгах допускаються учасники незалежно від форми оподаткування. Пропозиція учасника-неплатника ПДВ розглядається як остаточна.
- запропоновані учасниками товари повинні відповідати вимогам, що визначені у Додатку 1 до оголошення;
- замовником в оголошенні зазначено всі необхідні вимоги до учасників;
- до участі у торгах допускаються учасники незалежно від форми оподаткування. Пропозиція учасника-неплатника ПДВ розглядається як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2020 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
37 128,00
UAH з ПДВ
|
37 128,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" |
38 572,80
UAH з ПДВ
|
37 771,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ" |
38 572,80
UAH з ПДВ
|
37 772,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
43 120,00
UAH з ПДВ
|
43 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
37 128,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2020 17:08
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" #41219179 |
Переможець |
37 771,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2020 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 17:51
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2020 14:46
|
2-Д | укладений |
06 лютого 2020 14:23
|