Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт та технічне обслуговування реєстратора розрахункових операцій (РРО)
Очікувана вартість
2 400,00 UAH
UA-2020-01-23-004807-a a21dd0b0171848c9a934d158908cbec0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліна Вікторівна Зелінська

+380964158711 xmoblfiz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМІЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ФІЗІОТЕРАПЕВТИЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01982442
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Контактна особа: Ліна Вікторівна Зелінська
+380964158711
xmoblfiz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт та технічне обслуговування реєстратора розрахункових операцій (РРО)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

23 січня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 17:11
Договір на роботи.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПОБУТОВО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАГІСТР"
#13319469
Переможець 2 400,00
UAH
23 січня 2020 17:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 11:23
78.docx зміни до договору
21 серпня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 11:00
78.docx зміни до договору
21 серпня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 17:17
78.docx укладений
23 січня 2020 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились Договір №-/78 від 23.01.2020 року зменшити на 1600 грн. 00 коп.пункт договору 2.2. п.(г) викласти в наступній редакції: Оплатити суму що становить 800 грн. за технічне обслуговування, ремонт РРО та за надання послуги передачі електронних копій розрахункових документів, фіскальних звітних чеків (адміністрування) в онлайн- систему IE, згідно акту виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: -/78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились Договір №-/78 від 23.01.2020 року зменшити на 1600 грн. 00 коп.пункт договору 2.2. п.(г) викласти в наступній редакції: Оплатити суму що становить 800 грн. за технічне обслуговування, ремонт РРО та за надання послуги передачі електронних копій розрахункових документів, фіскальних звітних чеків (адміністрування) в онлайн- систему IE, згідно акту виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: -/78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 800,00
UAH