Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
БЕНЗИН А-92, БЕНЗИН А-95, ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО
Очікувана вартість
965 000,00 UAH
UA-2020-01-23-004128-a ● 282522402ef44507bf08dc0f4998f818
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Виробниче управління комунального господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03344409 |
Місцезнаходження: | 89300, Україна , Закарпатська обл., м Свалява, вул. Л. Толстого, 31а |
Контактна особа: |
Штекбавер Наталія Василівна +380313324280 VUKG@META.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2020 13:12 |
Очікувана вартість: | 965 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 825,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 літр
БЕНЗИН А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, м.Свалява, АЗС, м. Свалява
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
1000 літр
БЕНЗИН А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, м.Свалява, АЗС, м. Свалява
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
28000 літр
ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, м. Свалява, АЗС, м. Свалява
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 08:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2020 16:15 |
ТД ПММ 2020 рік.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-23-004128-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 27 січня 2020 11:16
ВИМОГА (ТД)
Вилучити дискримінаційну вимогу із тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2020 17:33
Розглянувши Вашу вимогу залишаємо її без задоволення. Постачальник який немає власної або орендованої мережі АЗС, а відпуск палива фактично відбувається з АЗС партнерів, що в свою чергу не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь-який час може розірвати угоду на постачання пального, так як небере на себе договірних зобов’язань з Замовником. Гарантія забезпечення своєчасного відпуску пального пов`язана з специфікою господарської діяльності Замовника, який є комунальним підприємством яке надає послуги з благоустрою міста. Під час виконання покладених на комунальне підприємство функцій та обов`язків існує необхідність оперативної заправки автотранспорту замовника, що забезпечує мобільність робочих бригад Замовника під час виконання термінових та невідкладних завдань, таких як усунення аварійних ситуацій, усунення наслідків снігопадів, несприятливих погодніх умов, стихійних лих. Найчастіше на партнерських АЗС встановлюється кількісний ліміт на заправку, в той час як необхідно заправляти техніку більшою кількістю пального. Також, нажаль дуже часто зустрічаються сумнівні Постачальники за партнерськими договорами, часто перелік АЗС які надавалися учасниками не відповідав дійсності, талони їх неотоварювались, перелік запропонованих послуг невідповідав дійсності.
Враховуючи вищевикладене та з метою гарантованого своєчасного забезпечення пальним відповідної кількості, Ваші вимоги не задоволено та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене та з метою гарантованого своєчасного забезпечення пальним відповідної кількості, Ваші вимоги не задоволено та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-01-23-004128-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 28 січня 2020 17:54
ПРОДОВЖЕННЯ ДО ВИМОГИ
При вивченні відповіді тендерного комітету, яку було надано на нашу попередню вимогу - виникає наступне питання:
1. Чи достатнім рівнем знань володіє тендерний комітет для здійснення діяльності із проведення публічних закупівель, чи ознайомлювався він із Законодавством з питань публічних закупівель. Чи читав Закон Українги "Про публічні закупівлі".??
2. Звідки ви берете "шаблон" відповіді на аналогічні вимоги?
Аналізуючи досвід проведення закупівель палива вашим тендерним комітетом - варто зауважити, що жодного разу Замовник не співпрацював з партнерами АЗС. Весь досвід закупівлі палива завершується укладанням договору з учасником ТОВ "АТП-М", який є власником АЗС. Отже, робити висновки про "абсурдні обмеження" - немає підстав
Жодних обмежень щодо поставки палива не існує в природі. Жодних лімітів. Якщо учасник приймає участь у закупівлі на підставі укладеного партнерського договору - це означає лише той факт, що він уже закупив паливо, оплатив його, та воно зберігається на АЗС партнера. За нормами закону всі договори є чинними до повного виконання сторонами їх обов'язків, а отже якщо учасник сплатив за паливо - власник АЗС повинен виконати свої зобов'язання щодо зберігання палива та здійснити відпуск товару на потребу Замовника.
Така реакція тендерного комітету була скопійована в мережі Інтернет, отже саме такий текс відповіді на вимогу щодо вилучення дискримінаційних умов -"блукає по просторах інтернету" вже давно.
Таким чином - тендерним комітетом не було здійснено належного розгляду вимоги. Тендерний комітет не виконує своїх прямих зобов'язань.
Отже, ВИМАГАЮ повторно розглянути нашу вимогу щодо вилучення дискримінації із тендерної документації та приведення її у відповідність до норм, що зазначені в ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі", шляхом надання дозволу на участь учасниками, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Розгорнути
Згорнути
1. Чи достатнім рівнем знань володіє тендерний комітет для здійснення діяльності із проведення публічних закупівель, чи ознайомлювався він із Законодавством з питань публічних закупівель. Чи читав Закон Українги "Про публічні закупівлі".??
2. Звідки ви берете "шаблон" відповіді на аналогічні вимоги?
Аналізуючи досвід проведення закупівель палива вашим тендерним комітетом - варто зауважити, що жодного разу Замовник не співпрацював з партнерами АЗС. Весь досвід закупівлі палива завершується укладанням договору з учасником ТОВ "АТП-М", який є власником АЗС. Отже, робити висновки про "абсурдні обмеження" - немає підстав
Жодних обмежень щодо поставки палива не існує в природі. Жодних лімітів. Якщо учасник приймає участь у закупівлі на підставі укладеного партнерського договору - це означає лише той факт, що він уже закупив паливо, оплатив його, та воно зберігається на АЗС партнера. За нормами закону всі договори є чинними до повного виконання сторонами їх обов'язків, а отже якщо учасник сплатив за паливо - власник АЗС повинен виконати свої зобов'язання щодо зберігання палива та здійснити відпуск товару на потребу Замовника.
Така реакція тендерного комітету була скопійована в мережі Інтернет, отже саме такий текс відповіді на вимогу щодо вилучення дискримінаційних умов -"блукає по просторах інтернету" вже давно.
Таким чином - тендерним комітетом не було здійснено належного розгляду вимоги. Тендерний комітет не виконує своїх прямих зобов'язань.
Отже, ВИМАГАЮ повторно розглянути нашу вимогу щодо вилучення дискримінації із тендерної документації та приведення її у відповідність до норм, що зазначені в ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі", шляхом надання дозволу на участь учасниками, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 січня 2020 17:10
Вашу повторну вимогу не задоволено та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про відміну
Дата відміни
13 лютого 2020 15:51
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі