Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування засобів системи пожежної сигналізації та оповіщення (вул. Грушевського, 12/2, вул. Інститутська, 7)
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2020-01-23-003983-a ● 3cd42bf0fd894413ae3ec49e954bc423
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 03539024 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Геннадій Левадний +380442567151,+380442567093 levadnyi@kmu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2020 15:47 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 15:47 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2020 11:11 |
Очікувана вартість: | 55 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування засобів системи пожежної сигналізації та оповіщення (вул. Грушевського, 12/2, вул. Інститутська, 7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, вул. Інститутська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються щомісячно, у безготівковій формі, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання акта здавання-приймання. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2020 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2020 16:01 |
Оголошення-50410000-2.doc | |
23 січня 2020 16:01 |
Додаток 1 до ТД - вимоги згiдно статтi 16 Закону.docx | |
23 січня 2020 16:01 |
Додаток 4 до ТД - проект договору.docx | |
23 січня 2020 16:01 |
Додаток 6 до ТД - згода на обробку персоналних даних.docx | |
23 січня 2020 16:01 |
Додаток 5 до ТД - технiчнi, якiснi та iншi характеристики.docx | |
23 січня 2020 16:01 |
Додаток 2 до ТД - вимоги згiдно статтi 17 Закону.docx | |
23 січня 2020 16:01 |
Додаток 3 до ТД - тендерна пропозицiя.docx | |
23 січня 2020 16:01 |
ТД-50410000-2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 28 січня 2020 11:09
Дата відповіді: 31 січня 2020 09:26
Добрий день. Відповідно до Додатку 5 ТД Учасник повинен представити як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують прийнятність і відповідність послуг у такій структурі:
1. Прийнятність послуг та їх відповідність вимогам:
1.1. Детальний опис послуг по кожній із позицій;
1.2. Дані про відповідну кваліфікацію працівників Учасника, що будуть надавати послуги з технічного обслуговування;
1.3. Наявність у Учасника ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
1.4. Наявність у Учасника досвіду роботи на об’єктах з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки – не менше 3-х років.
Просимо надати роз'яснення по кожному з цих пунктів окремо, які конкретно документи повинен надати Учасник щоб це було підтверджено.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель Замовник вправі вимагати від Учасника виконання кваліфікаційних критеріїв.
Відповідно до Додатку 5 ТД Учасник повинен представити як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують прийнятність і відповідність послуг у такій структурі: 1. Прийнятність послуг та їх відповідність вимогам:
1.1. Детальний опис послуг по кожній із позицій – вказано у детальному описі предмета закупівлі «Технічне обслуговування засобів системи пожежної сигналізації та оповіщення (вул. Грушевського, 12/2, вул. Інститутська, 7)» вказаного у Додатку 5 ТД. Надати розрахунки вартості обслуговування за 12 місяців по кожному пункту.
1.2. Дані про відповідну кваліфікацію працівників Учасника, що будуть надавати послуги з технічного обслуговування – повинні надаватись відповідно до додатку 1 ТД пункт 2 таблиці «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Документи для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно статті 16 Закону».
1.3. Наявність у Учасника ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» – повинні надати ліцензію (скановану копію з оригінала) відповідно до пункту 1.3 Додатку 5 ТД.
1.4. Наявність у Учасника досвіду роботи на об’єктах з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки – не менше 3-х років – повинні надаватись відповідно до додатку 1 ТД пункт 3 таблиці «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Документи для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно статті 16 Закону».
Відповідно до Додатку 5 ТД Учасник повинен представити як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують прийнятність і відповідність послуг у такій структурі: 1. Прийнятність послуг та їх відповідність вимогам:
1.1. Детальний опис послуг по кожній із позицій – вказано у детальному описі предмета закупівлі «Технічне обслуговування засобів системи пожежної сигналізації та оповіщення (вул. Грушевського, 12/2, вул. Інститутська, 7)» вказаного у Додатку 5 ТД. Надати розрахунки вартості обслуговування за 12 місяців по кожному пункту.
1.2. Дані про відповідну кваліфікацію працівників Учасника, що будуть надавати послуги з технічного обслуговування – повинні надаватись відповідно до додатку 1 ТД пункт 2 таблиці «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Документи для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно статті 16 Закону».
1.3. Наявність у Учасника ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» – повинні надати ліцензію (скановану копію з оригінала) відповідно до пункту 1.3 Додатку 5 ТД.
1.4. Наявність у Учасника досвіду роботи на об’єктах з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки – не менше 3-х років – повинні надаватись відповідно до додатку 1 ТД пункт 3 таблиці «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Документи для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно статті 16 Закону».
Аналогічний досвід
Дата подання: 31 січня 2020 13:17
Дата відповіді: 05 лютого 2020 10:08
Добрий день. Згідно Тендерної документації необхідноа наявність у Учасника ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Наявність у Учасника досвіду роботи на об’єктах з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки – не менше 3-х років. Навіщо Вам потрібна наявність Учасника досвіду роботи на об’єктах з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки – не менше 3-х років?Ви що входите до переліку об'єктів з високим ступенем ризику? Чим Ви відрізняєтесь від загальноосвітніх шкіл та дитячих садків?Ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення видається для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення без зазначення ступенів ризику об'єктів. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель Замовник вправі вимагати від Учасника виконання кваліфікаційних критеріїв.
Будівлі, що підлягають обслуговуванню, відносяться до об’єктів з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2018 р. № 715 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій».
Будівлі, що підлягають обслуговуванню, відносяться до об’єктів з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2018 р. № 715 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! |
42 754,44
UAH з ПДВ
|
32 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
48 619,80
UAH з ПДВ
|
33 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Агенція захисту інформації - центр" |
48 730,00
UAH з ПДВ
|
48 730,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! #39138281 |
Відхилено |
32 900,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 15:44
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
33 000,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 16:03
|
ТОВ "Агенція захисту інформації - центр" #33750192 |
Переможець |
48 730,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 14:07
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
31 грудня 2020 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2020 15:18
|
Договір від 06.03.2020 №23_20-П.pdf | укладений |
06 березня 2020 15:18
|