Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування засобів системи пожежної сигналізації та оповіщення (вул. Грушевського, 12/2, вул. Інститутська, 7)
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2020-01-23-003983-a 3cd42bf0fd894413ae3ec49e954bc423
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151,+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 15:47
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 15:47
Початок аукціону: 11 лютого 2020 11:11
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування засобів системи пожежної сигналізації та оповіщення (вул. Грушевського, 12/2, вул. Інститутська, 7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2, вул. Інститутська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються щомісячно, у безготівковій формі, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання акта здавання-приймання. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 28 січня 2020 11:09
Дата відповіді: 31 січня 2020 09:26
Добрий день. Відповідно до Додатку 5 ТД Учасник повинен представити як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують прийнятність і відповідність послуг у такій структурі: 1. Прийнятність послуг та їх відповідність вимогам: 1.1. Детальний опис послуг по кожній із позицій; 1.2. Дані про відповідну кваліфікацію працівників Учасника, що будуть надавати послуги з технічного обслуговування; 1.3. Наявність у Учасника ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». 1.4. Наявність у Учасника досвіду роботи на об’єктах з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки – не менше 3-х років. Просимо надати роз'яснення по кожному з цих пунктів окремо, які конкретно документи повинен надати Учасник щоб це було підтверджено.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель Замовник вправі вимагати від Учасника виконання кваліфікаційних критеріїв.
Відповідно до Додатку 5 ТД Учасник повинен представити як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують прийнятність і відповідність послуг у такій структурі: 1. Прийнятність послуг та їх відповідність вимогам:
1.1. Детальний опис послуг по кожній із позицій – вказано у детальному описі предмета закупівлі «Технічне обслуговування засобів системи пожежної сигналізації та оповіщення (вул. Грушевського, 12/2, вул. Інститутська, 7)» вказаного у Додатку 5 ТД. Надати розрахунки вартості обслуговування за 12 місяців по кожному пункту.
1.2. Дані про відповідну кваліфікацію працівників Учасника, що будуть надавати послуги з технічного обслуговування – повинні надаватись відповідно до додатку 1 ТД пункт 2 таблиці «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Документи для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно статті 16 Закону».
1.3. Наявність у Учасника ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» – повинні надати ліцензію (скановану копію з оригінала) відповідно до пункту 1.3 Додатку 5 ТД.
1.4. Наявність у Учасника досвіду роботи на об’єктах з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки – не менше 3-х років – повинні надаватись відповідно до додатку 1 ТД пункт 3 таблиці «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Документи для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно статті 16 Закону».
Аналогічний досвід
Дата подання: 31 січня 2020 13:17
Дата відповіді: 05 лютого 2020 10:08
Добрий день. Згідно Тендерної документації необхідноа наявність у Учасника ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Наявність у Учасника досвіду роботи на об’єктах з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки – не менше 3-х років. Навіщо Вам потрібна наявність Учасника досвіду роботи на об’єктах з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки – не менше 3-х років?Ви що входите до переліку об'єктів з високим ступенем ризику? Чим Ви відрізняєтесь від загальноосвітніх шкіл та дитячих садків?Ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення видається для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення без зазначення ступенів ризику об'єктів. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель Замовник вправі вимагати від Учасника виконання кваліфікаційних критеріїв.
Будівлі, що підлягають обслуговуванню, відносяться до об’єктів з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2018 р. № 715 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! 42 754,44
UAH з ПДВ
32 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 48 619,80
UAH з ПДВ
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Агенція захисту інформації - центр" 48 730,00
UAH з ПДВ
48 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 13:03
Електронний підпис
10 лютого 2020 13:01
Цінова пропозиція.PDF
10 лютого 2020 13:01
Кваліфіація.PDF
10 лютого 2020 13:01
договор_акт.PDF
10 лютого 2020 13:01
4. Копія Витяг ПДВ ЕП.PDF
10 лютого 2020 13:01
2. Протокл та наказ ЕП.PDF
10 лютого 2020 13:01
1. Статут ЕП 18.06.2019.PDF

Публічні документи

10 лютого 2020 15:36
Електронний підпис
10 лютого 2020 15:34
тендерна пропозиція.pdf
10 лютого 2020 15:34
Повноваження.pdf
10 лютого 2020 15:34
Ліцензія пожежка.pdf
10 лютого 2020 15:34
листи згоди.pdf
10 лютого 2020 15:34
довідки до статті 17.pdf
10 лютого 2020 15:34
довідка працівники.pdf
10 лютого 2020 15:34
Витяг ПДВ.pdf
10 лютого 2020 15:34
аналогічний досвід.pdf
10 лютого 2020 15:34
акти до Договору1.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 13:13
Електронний підпис
06 лютого 2020 11:04
Ст 17.pdf
06 лютого 2020 11:04
Працівники.pdf
06 лютого 2020 11:04
Навколишнє серидовище.pdf
06 лютого 2020 11:04
МТБ.pdf
06 лютого 2020 11:04
Ліцензія ПС.pdf
06 лютого 2020 11:04
Лист на допуск.pdf
06 лютого 2020 11:04
Єдиний податок витяг.pdf
06 лютого 2020 11:04
Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2020 11:04
Проект договору.pdf
06 лютого 2020 11:04
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "Агенція захисту інформації - центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!
#39138281
Відхилено 32 900,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 15:44
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 33 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 16:03
ТОВ "Агенція захисту інформації - центр"
#33750192
Переможець 48 730,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 16:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Агенція захисту інформації - центр"
#33750192
48 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:07
Звіт про виконання договору.pdf укладений
31 грудня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 15:18
Договір від 06.03.2020 №23_20-П.pdf укладений
06 березня 2020 15:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 48 730,00
UAH