Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали до багатофункційних пристроїв
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2020-01-23-003612-a ad98d6009b7a4a6aa4d735ffc3515cb8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Похилько

+380444619432 pokhylko_sa@use.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА КОМПАНІЯ "УКРСПЕЦЕКСПОРТ"
Код ЄДРПОУ: 21655998
Вебсайт: http://use.ua
Місцезнаходження: 04119, Украина , Київська обл., Киев, вул. Дегтярівська, 36
Контактна особа: Сергій Похилько
+380444619432
pokhylko_sa@use.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 13:15
Очікувана вартість: 43 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88 штуки
Витратні матеріали до багатофункційних пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Дегтярівська, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 лютого 2020  —  16 лютого 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 15:32
Техвимоги.pdf
23 січня 2020 15:32
Договір_картриджі.pdf
23 січня 2020 15:32
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 січня 2020 08:48
Дата відповіді: 24 січня 2020 10:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Інформація щодо допуску на торги товарів, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації вказана в тендерній докумен
- Зобов’язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника задля того, щоб забезпечити дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», визначеного статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" закріплена у тендерній документації.
- Коло осіб, які мають право приймати участь в тендері, визначається нормами п. 35 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням обмежень визначених законодавством.
- Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 34 982,00
UAH
34 982,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 38 860,00
UAH
38 860,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 13:54
Аналог договору.pdf
30 січня 2020 13:54
Пропозиція ТОВ В.М..pdf
30 січня 2020 13:54
Витяг з ЄДР.pdf
30 січня 2020 13:54
Проект Договору.pdf
30 січня 2020 13:54
Витяг з ПДВ.pdf
30 січня 2020 13:54
ISO 14001.pdf
30 січня 2020 13:54
Свідоцтво ПДВ.pdf
30 січня 2020 13:54
ISO 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 34 982,00
UAH
12 лютого 2020 15:02

Документи

12 лютого 2020 15:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
34 982,00
UAH
Документи

Документи

12 лютого 2020 15:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 15:41
Договір скан.pdf укладений
25 лютого 2020 15:40