Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги централізованого водопостачання та водовідведення
Очікувана вартість
674 000,00 UAH
UA-2020-01-23-003130-c 8cf189c3f08e49e480ff69a8457b5ba2
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Задовська Олена Вячеславівна

+380432550787 vokgivv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Вінницький обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Вінницької обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 05484439
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 109-а
Контактна особа: Задовська Олена Вячеславівна
+380432550787
vokgivv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 17:19
Оскарження наміру укласти договір: 29 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65100000-4: Послуги з розподілу води та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 м.куб
Ціна за одиницю: 10.32UAH з ПДВ
централізоване водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 109-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги
41500 м.куб
Ціна за одиницю: 6.26UAH з ПДВ
централізоване водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 109-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно актів виконаних робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

23 січня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 16:47
Протокол _ 8.pdf
23 січня 2020 16:47
Цінова пропозиція.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-02-000013 ● a8d77836d9ef44348cd5b170bfb25ffa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2021 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
02.09.2021 №505
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олександр СЕМЕНЮК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 02.09.2021 №505
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-01-23-003130-c 23.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-03 15:41:29

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг централізованого водопостачання та водовідведення (ДК 021:2015:65100000-4 «Послуги з розподілу води та супутні послуги») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-23-003130-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. З яких підстав застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі), (надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування вказаної переговорної процедури закупівлі)?
2. З яких підстав КНП «Вінницький обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Вінницької обласної ради» за наявності в основному національному класифікаторі України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі-Єдиний закупівельний словник), розділу «Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля» коду 90430000-0 – «Послуги з відведення стічних вод», обрано код предмета закупівлі ДК 021:2015:65100000-4 – «Послуги з розподілу води та супутні послуги» Єдиного закупівельного словника?
3. Чому не дотримано пункт 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі), яким обумовлено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом?
Згідно із нормами розділу II. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (чинного на момент проведення процедури закупівлі), визначення предмета закупівлі товарів і послуг здійснюється замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі) та на основі Єдиного закупівельного словника, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
4. З яких підстав КНП «Вінницький обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Вінницької обласної ради» не опубліковано звіт про виконання договору про закупівлю – договору від 29 січня 2020 року №326 б/72, із урахуванням внесених змін шляхом укладання додаткових угод від 14 грудня 2020 року №1, від 23 грудня 2020 року №2, від 30 грудня 2020 року №3, від 03 лютого 2021 року №3А), строк дії якого до 31 березня 2021 року?
Надайте копії первинних документів, що стосуються повного виконання договору від 29 січня 2020 року №326 б/72 та є підставою для повного виконання сторонами зобов’язань (платіжні доручення, акти приймання наданих послуг та інші первинні документи, що стосуються виконання цього договору та приймання послуг).

Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-14 15:57:31

Пояснення що до виявленого порушення

Згідно п.2, ч.2, ст.35 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон) (в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі), переговорна процедура застосовується замовником як виняток, у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб'єктом господарювання за наявності відсутності конкуренції з технічних причин.
Враховуючи той факт, що КП «Вінницяоблводоканал» код ЄДРПОУ 03339012 є суб’єктом природної монополії на ринку надання послуг централізованого водопостачання та водовідведення.
Відповідно до вимог ст.5 Закону України «Про природні монополії» (№1682-III від 20.04.2000) та Зведеного переліку суб’єктів природних монополій - КП "Вінницяоблводоканал", є єдиним надавачом послуг із водопостачання та водовідведення у м. Вінниці та Вінницькій області.
Альтернативного способу постачання води в місті Вінниця не існує, тому така послуга не конкурує з іншими послугами на вказаній території. На підставі цього КНП «ВОКГВВ ВОР» змушене укладати договори з єдиним постачальником за переговорною процедурою.
Щодо правомірності проведення закупівлі № UA-2020-01-23-003130-c, «Послуги централізованого водопостачання та водовідведення» за одним кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, то вказана закупівля була розпочата 23 січня 2020 року, на той час КНП «ВОКГВВ ВОР» працював тендерний комітет, закупівлю проведено не мною. Я прийнятий на посаду уповноваженої особи з публічних закупівель відповідно до наказу директора підприємства №93-К від 21.09.2020 (додається).
Стосовно питання не опублікування звіту про виконання договору №326Б/72 від 29.01.2020 по закупівлі № UA-2020-01-23-003130-c, строк дії якого закінчився 31 03. 2021 пояснюю, що договір №326Б/72 від 29.01.2020 має залишкову не зняту суму і це не дає можливості закрити процедуру та опублікувати звіт.
Бухгалтерією підприємства та уповноваженою особою вживаються заходи для списання цієї суми і закриття даного договору у найкоротший термін.


Стосовно пропуску триденного строку надання пояснень Держаудітслужбі у Вінницькій області, то у КНП «ВОКГВВ ВОР» особистий кабінет користувача електронного майданчику державних закупівель розділений на два акаунти, а саме: один основний і другий на якому проводились закупівлі тендерним комітетом у тому числі і закупівля № UA-2020-01-23-003130-c. Акаунт тендерного комітету мною не використовується, тому постійно не контролюється. Вимога Держаудітслужби про надання пояснень прийшла на другий другорядний акаунт, та виявлена не вчасно, у зв’язку з чим було порушено строк надання пояснень, в подальшому такі порушення будуть виключені.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-09-14 16:00:34

Пояснення з власної ініціативи

Додаток до пояснення

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-09-15 13:38:13

Пояснення з власної ініціативи

Додатково повідомляємо що зазначений договір виконаний на суму 595988 грн. 28 коп. Та на даний час підприємством вживаються заходи, що до приведення у відповідність фінансових забов'язань по даному договору, що до отриманих послуг да їх оплати.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 2 Наказу №490.)
  4. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Вінницяоблводоканал"
#03339012
Переможець 674 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 17:19

Документи

23 січня 2020 17:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 17:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Вінницяоблводоканал"
#03339012
674 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2020 17:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 09:53
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 09:49
Додаткова угода _ 4.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 09:48
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 08:54
Додаткова угода _ 3_А від 03.02.2021.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 15:25
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:27
Додаткова угода _ 3 від 30.12.2020 р.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:26
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:06
Додаткова угода _2 від 23.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:03
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 15:52
Додаткова угода _1 від 14.12.2020.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 15:43
договір укладений
29 січня 2020 15:32

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
централізоване водопостачання 40000 м.куб 10,32
UAH з ПДВ
централізоване водовідведення 41500 м.куб 6,26
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 6.2 Договору №326 б/72 від 29 січня 2020 року, та Закону України "Про публічні закупівлі", та у зв'язку із зменшенням кошторисних призначень на оплату послуги з централізованого водопостачання та водовідведення сторони дійшли згоди зменшити суму договору.
Номер договору про закупівлю: 326 б/72
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни Керуючись пунктом 6.2 Договору №326 б/72 від 29 січня 2020 року, та Закону України "Про публічні закупівлі", та у зв'язку із зменшенням кошторисних призначень на оплату послуги з централізованого водопостачання та водовідведення сторони дійшли згоди зменшити суму договору.
Номер договору про закупівлю: 326 б/72
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи частину п. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 326 б/72
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи частину п. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 326 б/72
Договір:
Номер додаткової угоди: №3-А
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи пункт 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду про зменшення ціни Договору на суму: 24281 грн. 72 коп. (двадцять чотири тисячі двісті вісімдесят одну гривню 72 копійки)
Номер договору про закупівлю: 326 б/72
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
централізоване водопостачання 40000 м.куб 10,32
UAH з ПДВ
централізоване водовідведення 3877 м.куб 6,26
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 595 998,28
UAH (в тому числі ПДВ 47 679,86 UAH)