Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вимикачі автоматичні
Очікувана вартість
1 458 444,60 UAH
UA-2020-01-23-002531-c 39df9b4fcc694343ae86e4af4cbf793a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борзенкова Вікторія Валеріївна

380322392367 borzenkova@loe.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131587
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Козельницька, 3
Контактна особа: Борзенкова Вікторія Валеріївна
380322392367
borzenkova@loe.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 15:03
Очікувана вартість: 1 458 444,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 584,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл


Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330 штуки
Вимикачі автоматичні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Рахунок виставляється в одноденний строк з моменту поставки предмету закупівлі. Замовник залишає за собою право здійснити оплату раніше вказаного терміну. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 15:32
20VT-84Z-0207-TD-Automat_PRZ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до документації
Дата подання: 27 січня 2020 17:08
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:42
1. Є можливість об'єднати п/п 4 та п/п т8 у додатку 3 по технічним характеристикам п/п 8? 2. Можете надати розширені технічні характеристики обладнання(для більш якісного підбора аналога). Де вбуде вказані габарити автоматичних вимикачів та відключаюча здатність. 3. Чи можемо ми брати участь у тендері, якщо ми можемо вказувати відповідно наших клієнтах таку інформацію як номер договору та ЄДРПОУ , так як все інше є конфіденційною інформацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо об’єднання п. 4 та п. 8 у Формі тендерної пропозиції, наведеній в Додатку №3 тендерної документації, за технічними характеристиками п. 8, повідомляємо, що така можливість ВІДСУТНЯ, оскільки вимоги до технічних характеристик означених вимикачів автоматичних різні (див. Додаток №4 тендерної документації).

Щодо надання розширених вимог до технічних характеристик вимикачів автоматичних, що пропонуються на відкриті торги, повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIІІ (із змінами) (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Крім того, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищенаведене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи з його специфіки, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги до технічних параметрів визначені як мінімально необхідні.
Учасники повинні запропонувати вимикачі автоматичні будь-якого виробника та будь-якого типу, за умови, що їх технічні характеристики будуть відповідати вимогам до технічних характеристик предмету закупівлі, що пропонується на відкриті торги, наведеним в Додатку №4 тендерної документації.

Щодо надання учасником процедури закупівлі інформації про власних клієнтів повідомляємо наступне:
Відповідно до частини першої статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
- власну довідку з інформацією про постачання товарів аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної та фізичної адреси; предмету, номеру та дати договору, суми, обсягу договору, термінів виконання та стану виконання договору; П.І.Б., посад керівників, які укладали договір; П.І.Б, посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є предмет закупівлі та кількісний обсяг не менше 300 шт. Довідка надається в довільній формі.
- реалізований договір поставки (з усіма додатками) з аналогічним кількісним обсягом поставки;
- позитивний відгук від попереднього контрагента, який підтверджує факт виконання договору, зазначеного в довідці (оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору);
- видаткові накладні, що підтверджують факт поставки за аналогічним договором (дозволяється подавати в обсязі, достатньому для підтвердження аналогічного кількісного обсягу, що вимагається закупівлею).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМСЕРВІС" 1 432 911,60
UAH з ПДВ
1 432 911,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАОМ ЛТД" 1 438 092,00
UAH з ПДВ
1 438 092,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 09:01
Електронний підпис
18 лютого 2020 08:56
Дов.МВС.PDF
18 лютого 2020 08:56
Дов. про відсут.заборг..PDF
14 лютого 2020 14:43
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:41
Тендерна пропоз..xlsx
14 лютого 2020 14:41
Тендерна пропоз..PDF
07 лютого 2020 13:11
Електронний підпис
07 лютого 2020 11:57
папка 7.zip
07 лютого 2020 11:57
папка 6.zip
07 лютого 2020 11:57
папка 5.zip
07 лютого 2020 11:57
папка 4.zip
07 лютого 2020 11:57
папка 3.zip
07 лютого 2020 11:57
папка 2.zip
07 лютого 2020 11:57
папка 1.zip

Публічні документи

07 лютого 2020 13:26
Папка7 Iншi документи.pdf
07 лютого 2020 13:26
Папка5 Статья 17.PDF
07 лютого 2020 13:26
Папка3 Пропозиция.PDF
07 лютого 2020 13:26
Папка4 Техника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАОМ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМСЕРВІС"
#22820979
Переможець 1 432 911,60
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 09:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМСЕРВІС"
#22820979
1 432 911,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:27
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2020 12:58
20VT-84Z-0207-Dog_Promservice-DU-1.pdf зміни до договору
17 березня 2020 12:58
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 11:25
20VT-84Z-0207-Dog_Promservice-265.pdf укладений
26 лютого 2020 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни. Підстава: Лист ТзОВ «Промсервіс» від 13.03.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 112/153/20-265
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 103 332,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 222,00 UAH)