Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Тонер картриджі Xerox)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2020-01-23-001625-c f9eb395a03b74ab9821dc4a9f5783b4d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Григорчук Оксана

380660284844 Oksana.Grygorchuk@ztgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЖИТОМИРГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 03344071
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, Фещенка-Чопівського,35
Контактна особа: Григорчук Оксана
380660284844
Oksana.Grygorchuk@ztgas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 14:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 13:05
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Тонер картриджі Xerox)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штук
Тонер картриджі Xerox
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 січня 2020 08:42
Дата відповіді: 24 січня 2020 14:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 1 Інструкції з підготовки пропозицій) містять вичерпний перелік найменування продукції та повна їх характеристика з конкретно прописаною торговою маркою, по яких до розгляду буде допущена пропозиція.
2) Відповідно до підпункту 5 п. 3 Розділу ІV Інструкції з підготовки пропозицій ціна пропозиції повинна включати усі податки, збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно предмету закупівлі, вартість тари (упаковки) товару, вартість доставки товару до місця поставки, а також всі витрати, пов’язані з виконанням договору про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 38 850,00
UAH з ПДВ
34 338,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИДОРЕНКО ТАМАРА ГРИГОРІВНА 38 345,00
UAH з ПДВ
37 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 38 719,62
UAH з ПДВ
38 719,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 18:20
Електронний підпис
29 січня 2020 16:58
Електронний підпис
29 січня 2020 16:49
Електронний підпис

Публічні документи

29 січня 2020 14:17
Електронний підпис
29 січня 2020 14:16
Документ_ЄДР_1006259772.zip

Публічні документи

07 лютого 2020 10:31
Електронний підпис
29 січня 2020 09:50
Електронний підпис
29 січня 2020 09:49
09_Про ліцензування.pdf
29 січня 2020 09:49
08_Згода на участь.pdf
29 січня 2020 09:49
07_Проект договору.pdf
29 січня 2020 09:49
06_витяг ПДВ_з.pdf
29 січня 2020 09:49
05_Витяг ЄДР_09.01.2020_з.pdf
29 січня 2020 09:49
03_Сертифікація_Xerox.pdf
29 січня 2020 09:49
01_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИДОРЕНКО ТАМАРА ГРИГОРІВНА

ТДВ "ІБФ ЛДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Відхилено 34 338,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 15:55
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИДОРЕНКО ТАМАРА ГРИГОРІВНА
#2082807067
Відхилено 37 340,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 09:46
ТДВ "ІБФ ЛДС"
#22906244
Відхилено 38 719,62
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 08:22

Документи

06 лютого 2020 15:50
протокол рішення.pdf

Документи

07 лютого 2020 09:46
протокол рішення.pdf

Документи

10 лютого 2020 08:22
протокол рішення.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій