Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС ДК 021:2015, 3023000,0-0 Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
259 000,00 UAH
UA-2020-01-23-000999-b 62d268b9a54f426fa5066af386a7f79a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грегуцак Таісія Мірчівна

+380372534151 tasya.gregucak.81@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласне комунальне некомерційне підприємство "Чернівецький обласний ендокринологічний центр"
Код ЄДРПОУ: 43357490
Місцезнаходження: 58022, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Юрія Федьковича 50
Контактна особа: Грегуцак Таісія Мірчівна
+380372534151
tasya.gregucak.81@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 03:20
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 03:20
Очікувана вартість: 259 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 шт
ЄЗС ДК 021:2015, 3023000,0-0 Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58022, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Федьковича Юрія 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дані вимоги не можуть відноситися до предмету закупівлі даного тендеру
Дата подання: 23 січня 2020 17:09
Дата відповіді: 24 січня 2020 14:58
Форма випуску, дозування товару повинні відповідати таким, що вказані в медико – технічних вимогах:Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) скановану копію реєстраційного посвідчення або копію свідоцтва про державну реєстрацію на лікарський засіб; 2) сканований витяг з реєстру оптово-відпускних цін, розміщеного на сайті Міністерства охорони здоров'я України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 11 сторінка ТД, в пункті -" Підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним ,кількісним та іншим вимогам ззамовника , Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати"- вважати технічно - механічно завантажено та пункт -1) та 2) - вважати помилково-технічним.
Технічне завдання та вимоги товару прописані в таблиці та вказані вірно.
аналог
Дата подання: 23 січня 2020 17:49
Дата відповіді: 24 січня 2020 15:02
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи допускаєте аналоги/еквіваленти?
Відповідь: Добрий день. допускаються тільки ті що вказані в таблиці та технічних вимогах найменування товару
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 січня 2020 08:48
Дата відповіді: 24 січня 2020 15:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.Марки та моделі товарів допускаються тільки ті що зазначені в тендерній документації. В закупівлі допускаються та будуть розглядатись тільки ФОП як є платниками ПДВ
технічні характеристики
Дата подання: 24 січня 2020 09:31
Дата відповіді: 24 січня 2020 15:10
Поясніть, будь ласка, що означає характеристика VDR 4? Заздалегідь вдячні
Відповідь: VDR4 – правильно DDR4, це тип оперативної памяті! Бажано розміром 8ГігаБайт(DDR4 8Gb)
SSD 128 Gb – Накопичувач фізичної памяті, для зберігання інформації
Питання щодо пдв
Дата подання: 27 січня 2020 00:52
Дата відповіді: 27 січня 2020 10:35
Шановний Замовник, у своїй попередній відповіді ви заборонили приймати участь учасникам ФОП, які не є платниками ПДВ, тобто ви обмежили конкуренцію і 90% бажаючих ФОПів які не є платниками ПДВ не зможуть прийняти участь у даній закупівлі. Прохання пояснити чому не платник ПДВ обмежений у своїй участі оскільки не Ви, не учасник - не є платниками ПДВ і відповідно це не створює ніяких додаткових платежів, обмежень чи витрат для обох сторін. Ви перший медичний заклад в Україні, який здійснив таке обмеження для учасників ФОП. Можливо відповідь помилкова. Прохання роз'яснити ще раз цю не визначеність для учасників не платників ПДВ. ДЯКУЮ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 03:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 242 200,00
UAH
242 200,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 лютого 2020 03:20
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій