Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне згідно коду ДК 021:2015 30190000-7 ( Папір А-4 80 г / м2, клас С+)
Очікувана вартість
49 980,00 UAH
UA-2020-01-23-000417-a 6e742438afb2414083b15cd646144ca7
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдук Інна Анатоліївна

ekonomdkl4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01994037
Вебсайт: http://kmdkl4.kiev.ua
Місцезнаходження: 03126, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОСМОНАВТА КОМАРОВА, будинок 3
Контактна особа: Гайдук Інна Анатоліївна
ekonomdkl4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 09:40
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 09:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 09:45
Початок аукціону: 28 січня 2020 12:06
Початок аукціону: 28 січня 2020 12:06
Очікувана вартість: 49 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 249,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
668 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне згідно коду ДК 021:2015 30190000-7 ( Папір А-4 80 г / м2, клас С+)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОСМОНАВТА КОМАРОВА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 09:40
Оголошення папір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 23 січня 2020 15:10
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 січня 2020 08:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 43 847,52
UAH з ПДВ
42 725,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 44 929,68
UAH з ПДВ
42 765,36
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" 46 559,60
UAH з ПДВ
46 559,60
UAH з ПДВ
Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 49 098,00
UAH з ПДВ
49 098,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2020 15:14
Електронний підпис
25 січня 2020 15:14
Документи.rar

Публічні документи

24 січня 2020 10:37
цінова пропозиція.pdf
24 січня 2020 10:37
Сертифікат Zoom .pdf
24 січня 2020 10:37
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 січня 2020 10:37
Протокол.pdf
24 січня 2020 10:37
Наказ.pdf
24 січня 2020 10:37
загальні відомості.pdf
24 січня 2020 10:37
Довідка ЄДРПОУ.pdf
24 січня 2020 10:37
Витяг ПДВ Ромус.pdf
24 січня 2020 10:37
Витяг з ЄДР від 05.12.2019.pdf
24 січня 2020 10:37
Виписка.pdf
24 січня 2020 10:37
цінова пропозиція.pdf
24 січня 2020 10:37
Сертифікат Zoom .pdf
24 січня 2020 10:37
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 січня 2020 10:37
Протокол.pdf
24 січня 2020 10:37
Наказ.pdf
24 січня 2020 10:37
загальні відомості.pdf
24 січня 2020 10:37
Довідка ЄДРПОУ.pdf
24 січня 2020 10:37
Витяг ПДВ Ромус.pdf
24 січня 2020 10:37
Витяг з ЄДР від 05.12.2019.pdf
24 січня 2020 10:37
Виписка.pdf

Публічні документи

27 січня 2020 09:32
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 42 725,28
UAH з ПДВ
29 січня 2020 12:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

29 січня 2020 12:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
42 725,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2020 12:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:13
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:10
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 12:39
Договір № 10, 26.02.2020 року з ТОВ Український папір.pdf укладений
26 лютого 2020 12:38
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 12:37
Договір № 10, 26.02.2020 року з ТОВ Український папір.pdf укладений
26 лютого 2020 12:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 42 725,28
UAH (в тому числі ПДВ 7 120,88 UAH)