Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення
Очікувана вартість
49 954,38 UAH
UA-2020-01-22-003284-a 9292ab73ba5a4ec5b99cc0316b957304
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шумкова Альона Андріївна

+380645364588 cpmsd-rub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38534056
Місцезнаходження: 93009, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вулиця Студентська,19
Контактна особа: Шумкова Альона Андріївна
+380645364588
cpmsd-rub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2905 м.куб
Послуги з централізованого водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93009, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Студентська, 19 (будівля дитячої поліклініки), пров. Слов'янський буд. 8 (кабінет дільничного лікаря), вул. Почаївська 9 (частка будівлі терапевтичного корпусу)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

22 січня 2020 19:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Рубіжанське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Рубіжанської міської ради
#32026192
Переможець 49 954,38
UAH з ПДВ
22 січня 2020 20:03

Документи

22 січня 2020 20:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:19
Дод. угода _ 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 15:42
Доп согл 1.pdf зміни до договору
05 березня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 20:10
Договір укладений
22 січня 2020 20:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни до п. 3.1. розділу 3. «Ціна договору»
Номер договору про закупівлю: 184/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 3.2. Договору Сторони дійшли взаємної згоди про зменшення суми договору на 40 940,50 грн. (сорок тисяч дев’ятсот сорок грн. 50 коп.), у т.ч. ПДВ 20 % - 6 823,42 грн. (шість тисяч вісімсот двадцять три грн. 42 коп.). У зв’язку зі зменшенням суми Договору викласти п. 3.1. в наступній редакції: Пункт 3.1. Ціна цього Договору становить 9013,88 грн. (дев’ять тисяч тринадцять грн. 88 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 1502,31 грн. (Одна тисяча п’ятсот дві грн. 31 коп.). З них: - за рахунок відшкодування орендарів у сумі – 5817,33 грн. (п’ять тисяч вісімсот сімнадцять грн. 33 коп.) з ПДВ; - за рахунок загального фонду місцевого бюджету у сумі – 3196,55 грн. (три тисячі сто дев’яносто шість грн. 55 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 184/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML