Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари в асортименті)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-01-22-002920-a a2b2bc0128e642c6a7edef6d2499252a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сольська

+380512531893 tender@mk.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 40108735
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Декабристів,5
Контактна особа: Оксана Сольська
+380512531893
tender@mk.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 11:08
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11937 штуки
канцелярські товари в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Лагерне поле,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється в безготівковій формі в національній валюті шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця згідно наданих накладних та рахунків протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 17:29
Оголошення.docx
22 січня 2020 17:29
додаток 1.docx
22 січня 2020 17:29
додаток 2.docx
22 січня 2020 17:29
додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість поставок
Дата подання: 27 січня 2020 10:53
Дата відповіді: 27 січня 2020 17:08
Доброго дня! Скільки планується поставок товару за даним договором?
Відповідь: Доброго дня! Згідно п. 9 оголошення, п. 4 додатку 2 до оголошення та п. 1.4 проекту договору, що є додатком 3 до оголошення закупівлі зазначено, що поставка товару здійснюється частинами, з дати підписання договору до 15 грудня 2020 р, відповідно до заявок Замовника. Заявки формуються Замовником за необхідності.
Щодо технічних (якісних) вимог
Дата подання: 27 січня 2020 14:21
Дата відповіді: 27 січня 2020 17:10
Доброго дня, у нас є питання щодо наступних пунктів: 1. Пункт 7 скоби № 24 артикул не співпадає, внесіть будь-ласка уточнення. 2. Пункт 14 цей коректор знято з виробництва, замініть будь-ласка на актуальну позицію. 3. Пункти 15, 30, 35 та 40 не вказано торгову марку, внесіть будь-ласка уточнення.
Відповідь: Доброго дня!
1. По п.7 Додатку 2 - Скоби №24 (1000шт), ЛЮКС BM.4411 вносимо уточнення - Скоби №24 (1000шт), ЛЮКС BM.4412.
2. Якщо Коректор "One A +", 8 мл, ручка 1757 (240) знято з виробництва, Ви маєте можливість запропонувати еквівалент, у Додатку 2 до оголошення про проведення закупівлі вказано: *У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Якщо учасник подає пропозицію на еквівалентний товар, то він повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару та запропонованого учасником еквіваленту з посиланням на джерело інформації. Під товаром з еквівалентними параметрами замовник мав на увазі параметри, прописані в технічній документації або кращі.
3. Дійсно, у вказаних позиціях (15, 30, 35 та 40) не вказана торгова марка, тому в зв'язку з відсутністю будь-яких посилань, Ви маєте можливість запропонувати товар, що відповідає характеристикам, вказаним у згаданих позиціях та має належну якість. Відповідно до інформації, викладеній у Додатку 2, Учасник подає пропозицію з зазначенням найменування товару з посиланням на джерело інформації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 47 698,20
UAH з ПДВ
44 998,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 51 318,48
UAH з ПДВ
45 894,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 57 416,22
UAH з ПДВ
57 416,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 59 146,80
UAH з ПДВ
59 146,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 63 857,52
UAH з ПДВ
61 309,08
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальність "Мале підприємство Інвар" 65 233,68
UAH з ПДВ
65 233,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 75 430,50
UAH з ПДВ
75 430,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 16:54
проект договір.pdf
29 січня 2020 16:54
4 д-ка аналог договір.pdf
29 січня 2020 16:54
1 цінова пропозиція(3).pdf

Публічні документи

29 січня 2020 17:44
лист-погодження.JPG
29 січня 2020 17:44
Изображение0013.JPG
29 січня 2020 17:44
Изображение0012.JPG
29 січня 2020 17:44
Изображение0011.JPG
29 січня 2020 17:44
Изображение0010.JPG
29 січня 2020 17:44
Изображение0009.JPG
29 січня 2020 17:44
Изображение0008.JPG
29 січня 2020 17:44
гарантійний лист.JPG
29 січня 2020 17:44
Изображение0003.JPG
29 січня 2020 17:44
цінова пропозиц ст 3.JPG
29 січня 2020 17:44
цінова пропоз ст1.JPG
29 січня 2020 17:44
Паспорт керівника.rar
29 січня 2020 17:44
витяг ПДВ.JPG
29 січня 2020 17:44
Document_USR_1005639178.rtf
29 січня 2020 17:44
Довідки.rar
29 січня 2020 17:44
Статут.rar

Публічні документи

29 січня 2020 15:52
Електронний підпис
29 січня 2020 15:52
Лист-відгук ЗОУНБ.PDF
29 січня 2020 15:51
_Цінова пропозиція.pdf
29 січня 2020 15:51
_Технічні вимоги.pdf
29 січня 2020 15:51
_Протокол.pdf
29 січня 2020 15:51
_Наказ.pdf
29 січня 2020 15:51
_Довідка про досвід.pdf
29 січня 2020 15:51
_Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ Сантарекс

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВ МП "ІНВАР"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
Переможець 44 998,20
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 14:32

Документи

06 лютого 2020 14:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
44 998,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2020 14:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 17:43
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 15:57
Договір №52.PDF укладений
13 лютого 2020 15:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 44 998,20
UAH (в тому числі ПДВ 7 499,70 UAH)