Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги з виплати та доставки соціальних допомог, а також інших виплат населенню, визначених Законодавством, які надаються у грошовій готівковій формі, за державні кошти, 2 Лоти
Очікувана вартість
22 073,10 UAH
UA-2020-01-22-002748-a dca3fa32ff124b8ca7652e4f80edf99d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ободянська

+380976398071 zolotaya1978@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 03192187
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 27
Контактна особа: Ірина Ободянська
+380976398071
zolotaya1978@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Статтею 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» встановлено, що для задоволення державних потреб національний оператор на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов’язану з виплатою та доставкою пенсій, грошової допомоги малозабезпеченим громадянам, надавати інші послуги відповідно до законодавства України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10 - р функції національного оператора поштового зв’язку покладено на Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта». Таким чином, АТ «Укрпошта» набула виключне право на здійснення послуг по доставці усіх видів допомог, пенсій та інших соціальних виплат. Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.07.2015 року №728-р АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" є правонаступником Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» із розгалуженою системою дирекцій та відділень. Згідно з пунктом 7 частиною 2 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №270 від 05.03.2009 року, оператори поштового зв’язку самостійно визначають перелік послуг поштового зв’язку, що надаються об’єктам поштового зв’язку, з урахуванням попиту користувачів, державних замовлень, а також відповідних нормативів, які затверджуються в установленому законодавством порядку. Відповідно до Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальної допомоги національним оператором поштового зв’язку, затвердженої спільним наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 28.04.2009 року № 464/156, зареєстрованим в Міністерстві юстиції 02.07.2009 року за №592/16608, послуги з виплати та доставки пенсій, соціальної допомоги надають підрозділи національного оператора – пошти, вузли (центри), відділення та пункти поштового зв’язку. Таким чином, зазначені послуги поштового зв’язку можуть бути надані тільки певним виконавцем, відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, відсутності конкуренції ( в тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 17:32
Оскарження наміру укласти договір: 28 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


КПКВК 0813160, 0813242, 2501030, 2501130, 2501200

Тендерна документація

22 січня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Поштові послуги з виплати та доставки соціальних допомог, а також інших виплат населенню, визначених Законодавством, які надаються у грошовій готівковій формі, за державні кошти
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 702,10 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
ДК 021:2015: 64110000-0 - Поштові послуги (Лот 1 - Поштові послуги з виплати та доставки деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплати послуг окремим категоріям населення (КПКВК 0813160, 0813242, 2501030, 2501130, 2501200))
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Центрально-Міський район
Дата доставки: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані Послуги за відомостями та разовими дорученнями відповідно до діючих тарифів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 987 «Деякі питання оплати послуг, пов’язаних з виплатою і доставкою пенсій та грошових допомог», після підписання Актів звірення розрахунків за формою В9-М, не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дніпропетровська дирекція АТ "УКРПОШТА"
#25771603
Переможець 2 702,10
UAH
22 січня 2020 17:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 17:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дніпропетровська дирекція АТ "УКРПОШТА"
#25771603
2 702,10
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:23
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:28
ДУ №3- УПСЗН виконкому Центрально-міської РуМР (03192187).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 16:23
ДУ 2 до дог 280120-07.2.3Р31 УПСЗН виконкому ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:21
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 10:41
дод_уг_1_280120-07_2.3Р31.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 10:37
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 17:53
280120-07_2.3Р31.pdf укладений
29 січня 2020 17:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі відповідно до затверджених кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 280120-07/2.3P31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено ціну Договору на суму 353,89 грн. відповідно до фактичного обсягу видатків замовника. Сума договору після внесених змін складає 2332,05 грн. Обсяг наданих послуг не змінився.
Номер договору про закупівлю: 280120-07/2.3P31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено ціну Договору на суму 10,83 грн. відповідно до фактичного обсягу видатків замовника. Сума договору після внесених змін складає 2321,22 грн. Обсяг наданих послуг не змінився.
Номер договору про закупівлю: 280120-07/2.3P31
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 321,22
UAH