Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

легкові автомобілі (службовий автотранспорт для амбулаторії монопрактики сімейної медицини, що будується в с.Прокурава Космацької сільської ради ОТГ)
Очікувана вартість
520 000,00 UAH
UA-2020-01-22-002747-c a2ff5f064f544cda8118396c3c4212e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Юрій Петрович

380986660600 kosmachazpsm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Космацька амбулаторія загальної практики-сімейної медицини "Космацької сільської ради об'єднаної територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 42165308
Місцезнаходження: 78640, Україна , Івано-Франківська обл., КОСМАЧ, Степана Бандери,3
Контактна особа: Костюк Юрій Петрович
380986660600
kosmachazpsm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 11:05
Очікувана вартість: 520 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


співфінансування - субвенція з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоровя в сільській місцевості, за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на початок бюджетного періоду та власні кошти отримані від НСЗУ за надані послуги з первинної медичної допомоги, згідно фінансового плану
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
легкові автомобілі (службовий автотранспорт для амбулаторії монопрактики сімейної медицини, що будується в с.Прокурава Космацької сільської ради ОТГ Косівського р-ну Івано-Франківської обл.,)( співфінансування - субвенція з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я в сільській місцевості, за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на початок бюджетного періоду та власні кошти отримані від національної служби охорони здоров'я за надані послуги з первинної медичної допомоги, згідно фінансового плану підприємства)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78640, Україна, Івано-Франківська область, с.Космач, Степана Бандери,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунок проводиться порядком перерахування грошових коштів на розр.рах. Виконавця на підставі видаткової накладної. У випадку затримки оплати замовника як бюджетної установи (відсутність коштів на розр.рах. Замовник зобов'язується провести оплату поставленого товару на протязі 5(п'яти) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Усі платіжні документи за договором оформляються з дотриманням законодавства Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." 515 000,00
UAH з ПДВ
515 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТО АКОРД" 520 000,00
UAH з ПДВ
520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 10:28
Довідка з МВС.pdf
13 лютого 2020 10:28
Довідка .pdf
13 лютого 2020 10:27
Тендерна пропозиція.pdf
31 січня 2020 12:47
Електронний підпис
31 січня 2020 12:44
Тендерна пропозиція.pdf
31 січня 2020 12:44
Зображення машини 3.jpg
31 січня 2020 12:44
Зображення машини.jpg
31 січня 2020 12:44
Дилерська угода.pdf
31 січня 2020 12:44
Зображення машини 2.jpg

Публічні документи

06 лютого 2020 16:04
Електронний підпис
06 лютого 2020 16:03
Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2020 16:03
Статут.pdf
06 лютого 2020 16:03
Свідоцтво ПДВ.pdf
06 лютого 2020 16:03
Протокол Зборів.pdf
06 лютого 2020 16:03
Проект договору.pdf
06 лютого 2020 16:03
Наказ.pdf
06 лютого 2020 16:03
Довідка ст.17.pdf
06 лютого 2020 16:03
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
06 лютого 2020 16:03
Витяг з ЄДР.pdf
06 лютого 2020 16:03
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПВКФ "В.С.К."

ТОВ "АВТО АКОРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
Переможець 515 000,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 13:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
515 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 14:29
додаткова угода автомобіль.pdf зміни до договору
05 березня 2020 14:22
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 10:13
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 10:13
договір автомобіль.pdf укладений
28 лютого 2020 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань у строки, уклали додаткову угоду до договору про таке: 1.Пункт 5.1 Договору викласти у новій редакції : -строк поставки товару до 30.06.2020р. 2.Інші умови Договору не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 515 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 85 833,33 UAH)