Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
587 248,00 UAH
UA-2020-01-22-002745-b e6381deb9d984f1fab4f3019ed86fc5d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартинович Наталія Ігорівна

+380322363336 radistlviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Початкова школа "Школа радості" Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22416862
Місцезнаходження: 79071, Україна , Львівська обл., Львів, Пулюя,10
Контактна особа: Мартинович Наталія Ігорівна
+380322363336
radistlviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 18:22
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 18:22
Початок аукціону: 10 лютого 2020 12:39
Очікувана вартість: 587 248,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 936,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з організації шкільного харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79071, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Івана Пулюя, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги здійснюються згідно п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – після отримання послуг. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами акту наданих послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 18:17
ТД Послуги їдалень (00000002).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Львівський професійний коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу 583 577,70
UAH
583 577,70
UAH
Документи
ФОП Пушкар Світлана Степанівна 587 248,00
UAH
587 248,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 15:46
Електронний підпис
12 лютого 2020 15:42
183526.pdf
12 лютого 2020 15:42
183429.pdf
06 лютого 2020 15:28
Електронний підпис
06 лютого 2020 15:15
Електронний підпис
06 лютого 2020 15:07
МЕНЮ 2020.7z
04 лютого 2020 17:09
Наявність бладнання 2020.7z
04 лютого 2020 17:09
МЕНЮ.7z
04 лютого 2020 17:09
Навчання медогляд 2020.7z
04 лютого 2020 17:09
Зарплата 2020.7z
04 лютого 2020 17:09
Додаток 6.7z
04 лютого 2020 17:09
Додаток 5.7z
04 лютого 2020 17:09
Додаток 4.7z
04 лютого 2020 17:09
Додаток 3.7z
04 лютого 2020 17:09
Додаток 2.7z
04 лютого 2020 17:09
Додаток 1.7z
04 лютого 2020 17:09
Установчі документи 1.7z
04 лютого 2020 17:09
Статут.rar

Публічні документи

04 лютого 2020 22:21
Працівники.PDF
04 лютого 2020 22:21
Довідки_ листи.PDF
04 лютого 2020 22:21
Гарантійні листи.PDF
04 лютого 2020 22:21
Витяг з ЄДР.pdf
04 лютого 2020 22:21
Акт обстеження.pdf
04 лютого 2020 22:21
Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2020 22:21
Проект Договору.pdf
04 лютого 2020 22:21
МЕНЮ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівський професійний коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу

ФОП Пушкар Світлана Степанівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівський професійний коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу
#20835913
Переможець 583 577,70
UAH
12 лютого 2020 14:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівський професійний коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу
#20835913
583 577,70
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 16:06
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 17:59
2230 20відс тендерна.pdf зміни до договору
26 січня 2021 17:57
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 13:23
2230 ду 20відсот73668.pdf зміни до договору
25 січня 2021 13:17
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:54
2230 д уг хадчув 20 відсот.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:48
2230 дод уг харчування на зменшення.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:47
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 13:01
2230 ду на зменшення42200.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 12:56
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 13:37
Додаткова угода 4 харчув.pdf зміни до договору
27 липня 2020 13:07
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 14:32
Дод уг 3 харчування.pdf зміни до договору
26 червня 2020 14:18
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 13:07
дод уг 2 харчування.pdf зміни до договору
28 травня 2020 12:50
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 11:22
ДОД уг1.pdf зміни до договору
05 березня 2020 11:13
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 16:17
додатки до контракту зміни до договору
27 лютого 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни до п. 4.1.та п. 4.5. та викласти в новій редакції :п. 4.1.Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем рахунку, акту наданих послуг . п .4.5.Підтвердження наданих послуг(харчування) засвідчується актом наданих послуг станом на останній робочий день місяця , а використання коштів –актом звірки на кінець місяця.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 42 200,00 грн. Загальна вартість договору становить 370 783,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2 443,60 грн. Загальна вартість договору становить 368 339,40 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити термін дії договору №1 від 27.02.2020 про закупівлю послуг шкільної їдальні за державні кошти на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року в обсязі, що не перевищуватиме 20 % суми, визначеної в договорі, а саме до 31.03.2020
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити термін дії Договору № 1 від 27 лютого 2020р. про закупівлю послуг шкільної їдальні за державні кошти на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищуватиме 20% суми, визначеної в Договорі, а саме до 31.03.2021р. на суму 73 668,00 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана додаткова угода № 7, що укладена 28.12.2020 року та опублікована 29.12.2020 року технічно публікується повторно, у звязку із механічною помилкою у тексті додаткової угоди щодо зазначення строку дії додаткової угоди. Продовжити термін дії договору №1 від 27.02.2020 про закупівлю послуг шкільної їдальні за державні кошти на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року в обсязі, що не перевищуватиме 20 % суми, визначеної в договорі, а саме до 31.03.2021
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2020 — 02 квітня 2021
Сума оплати за договором: 442 007,40
UAH