Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шина 295/80R22,5 152/148J
Очікувана вартість
634 000,00 UAH
UA-2020-01-22-002663-a ● bc20f41097b34768a94eedf97db6ecdb
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКЕ ТРАМВАЙНО-ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 05393725 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 92 |
Контактна особа: |
Баранова Анастасія Олександрівна +380629334247 mttu.baranova@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2020 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2020 12:32 |
Очікувана вартість: | 634 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 170,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66 шт
Шина 295/80R22,5 152/148J (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька обл., Маріуполь, вул.Бахчиванджи, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2020 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2020 16:41 |
Тендерна документація.doc | |
22 січня 2020 16:41 |
Проект договору.docx | |
22 січня 2020 16:41 |
Технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання до Додатку №3 ТД
Дата подання: 24 січня 2020 09:11
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:19
Здравствуйте.
Просим дать уточнение, будут рассматриваться шины турецкого производителя?
Спасибо.
Відповідь: Відповідно до п.1.9 технічного завдання, автошини мають бути Європейських виробників
Додаток №4
Дата подання: 24 січня 2020 15:41
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:21
Доброго дня! Проект договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком №4, який повинен бути заповнений зі сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку* учасника;
Скажіть че потрібно прописувати ціну договору?
Відповідь: Проект договору про закупівлю повинен бути заповнений зі сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника
Постачання
Дата подання: 28 січня 2020 11:03
Дата відповіді: 30 січня 2020 15:37
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, поставка партіями як саме планується? Чи є графік поставок, яка кількість шин в партії, чи можлива одноразова поставка?
Відповідь: Доброго дня! Можлива одноразова поставка протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання заявки від Покупця
Вимоги ТД
Дата подання: 28 січня 2020 11:18
Дата відповіді: 30 січня 2020 15:38
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, згадно п. 1 розділу 3 ТД "Тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації." - номерів сторінок чи їх кількості?
Відповідь: Тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації
Вимоги
Дата подання: 28 січня 2020 11:35
Дата відповіді: 30 січня 2020 15:40
Шановний Замовнику, прохання пояснити
1. вимогу стосовно досвіду виконання аналогічниїх договорів, а саме "Довідка про досвід виконання належним чином аналогічного договору, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* з інформацією про наявність аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі згідно Додатку №6". Під аналогічним предметом закупівлі мається на увазі Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності чи саме шини конкретного типорозміру?
2. У складі пропозиції учасник повинен надати скановані копії документів, підтверджуючих якість запропанованого товару (паспорт виробу/сертифікат відповідності/сертифікат якості/тощо). Відповідно до Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі від 26 січня 2018 р. № 93, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. № 194/31646 шини , не підлягають обов’язковій сертифікації на території України. Крім того, європейські виробники шин не надають подібних документів, оскільки відповіднло до європейських регламентів/директив та правил ЄЕК ООН, які в цих регламентах прописані, якість та сертифікованість шин визначається їх маркуванням. Як ви вбачаєте вирішення цього питання? Чи ви вимагаєте від учасників проведення добровільної сертифікації товару (тобто примусово добровільно)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Під аналогічним предметом закупівлі мається на увазі предмет закупівлі за кодом за ДК 021 2015 – 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності. 2. У складі пропозиції учасник повинен надати скановані копії документів, підтверджуючих якість запропонованого товару (паспорт виробу/сертифікат відповідності/сертифікат якості/тощо)
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-22-002663-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ", Код ЄДРПОУ:37383046
Дата подання: 31 січня 2020 16:07
Дата подання: 31 січня 2020 16:07
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 лютого 2020 15:57
Рішення від 04.02.2020 № 2065 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2020 15:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.02.2020 № 3118.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2020 16:24
рішення від 18.02.2020 № 3118.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2020 19:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: процедуру відмінено протоколом засідання тендерного комітету №11/5 від 24.02.2020
Дата виконання рішення замовником: 25 лютого 2020 11:09
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 лютого 2020 11:21 |
Коментар щодо відміни: | Рішення АМКУ №3118-р/пк-пз від 18.02.2020 |
Документи:
25 лютого 2020 11:21
|
7. Протокол щодо відміни процедури - шини 295.pdf |