Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Трос сантехнічний каналізаційний (вібровал) з ручкою»
Очікувана вартість
65 800,00 UAH
UA-2020-01-22-002393-c f762e268fab744f99e2bb728da0601bf
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Терещенко Галина Миколаївна

380444541617 Galina_1404@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Вебсайт: http://www.facebook.com/kksvyatoshin
Місцезнаходження: 03134, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, вул. Симиренка, 17
Контактна особа: Терещенко Галина Миколаївна
380444541617
Galina_1404@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 16:30
Очікувана вартість: 65 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


«Трос сантехнічний каналізаційний (вібровал) з ручкою»
За ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту.
Найменування, опис, кількість, а також всі необхідні технічні характеристики та інші параметри приведені в тендерній документації (Закупка_Трос сантехнічний_)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 штуки
«Трос сантехнічний каналізаційний (вібровал) з ручкою»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Симиренка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару здійснюється окремими партіями( починаючи з 1од) на кожний окремий об’єкт , за попереднім замовлення Покупця, протягом 1 дня після замовлення, але в будь якому випадку протягом дії договору на вказані адреси. Кількість попередніх замовлень Покупця не обмежена. Навантаження та розвантаження у Складські приміщення Замовника за рахунок та силами Постачальника Термін поставки – до 31.12.2020. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 23 січня 2020 08:51
Дата відповіді: 23 січня 2020 09:03
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Під час здійснення закупівель із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником застосовується «Порядок здійснення допорогових закупівель» затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України»13.04.2016 № 35 (далі - Порядок). Відповідно до пункту 9.2 Порядку система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, а у разі однакових за величиною цінових пропозицій – поданою раніше, як Учасника з найкращою пропозицією, яка має розглядатися Замовником. Пунктом 9.1. Положення встановлено, що замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ" 63 935,00
UAH з ПДВ
63 935,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 17:22
Відгук.PDF
30 січня 2020 14:16
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
30 січня 2020 14:16
СТАТУТ.PDF
30 січня 2020 14:16
СПРАВКА_РАХУНОК.PDF
30 січня 2020 14:16
ПРОТОКОЛ ДИРЕКТОР.PDF
30 січня 2020 14:16
ПОГОДЖЕННЯ_ДОГОВІР.PDF
30 січня 2020 14:16
НАКАЗ ДИРЕКТОР.PDF
30 січня 2020 14:16
ДОГОВІР_ДОСВІД.PDF
30 січня 2020 14:16
ДОВІДКА_ДОСВІД.PDF
30 січня 2020 14:16
ВИТЯГ З ЕДР.PDF
30 січня 2020 14:16
ВИТЯГ ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ"
#30721944
Відхилено 63 935,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 16:17

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій