Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір ксероксний А4)
Очікувана вартість
38 610,00 UAH
UA-2020-01-22-002093-b f7d9c54db54f41729aafe51a28b4499a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гупало Галина Ярославівна

+380937004872 mostyrada@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великомостівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04056316
Вебсайт: https://vmrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 80074, Україна , Львівська обл., Великі Мости, Шевченка,6
Контактна особа: Гупало Галина Ярославівна
+380937004872
mostyrada@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 15:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 15:21
Початок аукціону: 30 січня 2020 12:45
Очікувана вартість: 38 610,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 193,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
495 пачка
Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір ксероксний А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80074, Україна, Львівська область, м.Великі Мости, вул.Шевченка,30а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джере6ло фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 15:17
т.д папір ксероксний.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 27 січня 2020 11:31
Дата відповіді: 27 січня 2020 15:10
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник при формуванні Тендерної Документації керується п.2 ст.22 ЗУ «Про Публічні Закупівлі». Також згідно п.3 ст. 22 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Крім цього згідно ст.16 замовник визначає кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, що зазначаються в тендерній документації.
Виходячи з вищесказаного, замовник сам визначає які вимоги ставити потенційним учасникам процедури закупівлі.
Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 34 155,00
UAH з ПДВ
32 041,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 34 749,00
UAH з ПДВ
32 046,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 13:43
Оновлена пропозиція.pdf
29 січня 2020 11:53
Цінова пропозиція.pdf
29 січня 2020 11:53
Лист Укрпапір 05 04 20109.PDF
29 січня 2020 11:53
дозвіл та ліцензії.pdf
29 січня 2020 11:53
Витяг ПДВ новый.pdf
29 січня 2020 11:53
Статут 06.06.19.pdf
29 січня 2020 11:53
ВИТЯГ.pdf
29 січня 2020 11:53
СЕС Стора (Новий).PDF
29 січня 2020 11:53
Технічні вимоги.pdf
29 січня 2020 11:53
Довідки.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 15:07
Сертифікат Smart line.pdf
29 січня 2020 15:07
Свідоцтво ПДВ.pdf
29 січня 2020 15:07
Протокол.pdf
29 січня 2020 15:07
Наказ.pdf
29 січня 2020 15:07
МТБ.pdf
29 січня 2020 15:07
документи.pdf
29 січня 2020 15:07
Договір 57-17.pdf
29 січня 2020 15:07
Договір 23-18.pdf
29 січня 2020 15:07
Договір 1268.pdf
29 січня 2020 15:07
довідка про довкілля.pdf
29 січня 2020 15:07
Довідка ЄДРПОУ.pdf
29 січня 2020 15:07
гарантія якості.pdf
29 січня 2020 15:07
Витяг ПДВ Ромус.pdf
29 січня 2020 15:07
Витяг з ЄДР від 23.01.2020.pdf
29 січня 2020 15:07
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 32 041,35
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 17:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 32 046,30
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 17:31

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

04 лютого 2020 17:26
протокол

Документи

04 лютого 2020 17:31
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
32 046,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2020 17:31
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
12 лютого 2020 16:52