Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2020 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2020 11:23 |
Очікувана вартість: | 3 397 982,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 989,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 33980 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | не раніше реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2020 09:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2020 09:21 |
ТД 1 зі змінами.docx | |
07 лютого 2020 09:21 |
ЗТД 1.docx | |
07 лютого 2020 09:21 |
ТД 1 виправл.docx |
07 лютого 2020 09:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2020 09:21 |
ТД 1 зі змінами.docx
|
|||
07 лютого 2020 09:21 |
ЗТД 1.docx
|
|||
07 лютого 2020 09:21 |
ТД 1 виправл.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-25-000033 ● f78f9b59c0fc47ca9a32a718e0d16e17
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2020 18:56 |
25.03.2020 № 66
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2020 № 66
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11
UA-2020-01-22-002038-b 22.01.2020 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ «Українська залізниця»
(код ЄДРПОУ 40081237) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2020-01-22-002038-b ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) очікуваною вартістю 3 397 982,40 грн ( далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке. Щодо банківської гарантії, виданої акціонерним товариством «ПУМБ» від 13.02.2020 № LVOG285714069, яка міститься у складі тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" ( далі – ГАРАНТІЯ), слід зазначити таке. Відповідно до термінології, визначеної Цивільним Кодексом України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. З точки зору замовника строк дії ГАРАНТІЇ має впливове значення як юридичний факт, тобто дія чи подія, яка набуває юридичного значення зі спливом строку в частині настання кінцевого строку можливості отримання коштів, що мають надійти як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику). В тендерній документації( додаток1) зазначено, що строк дії тендерної пропозиції становить не менше 90 днів, тобто забезпечення тендерної пропозиції – ГАРАНТІЯ – також беззаперечно має діяти не менше 90 днів. Разом з тим слід зауважити, що в умовах тендерної документації відсутній наголос на те, що строк дії гарантії не може бути більшим 90 днів. Водночас, внесення змін до тендерної документації, що спричиняє подовження кінцевого строку подання пропозицій, зумовлює необхідність подовження строку дії банківської гарантії. З огляду на викладене, строк дії ГАРАНТІЇ протягом 97 днів було розцінено як такий, що встановлений з урахуванням можливого подовження терміну дії ГАРАНТІЇ у разі внесення змін до тендерної документації, та як такий, що є не менше 90 днів, інакше кажучи, як такий, що відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Таким чином, у протоколі розгляду тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ", чітко дотримуючись форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, затвердженої Наказом, внесена уся обов’язкова інформація, а саме : « п.7.Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону) зазначено: « оцінкою наданих пропозицій на закупівлю ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) визнати такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ", тим самим було зазначено всі підстави, за якими кваліфікується переможець закупівлі згідно зі ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» . З огляду на викладене, протокол розгляду зазначеної вище тендерної пропозиції є протоколом про визначення переможця відкритих торгів. Згідно з вимогами Закону, після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій – протоколу визначення переможця протягом одного дня після прийняття такого рішення, електронною системою закупівель автоматично формується повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Підтвердженням зазначеної дії є Форма повідомлення про намір укласти договір, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, в якій зазначено , що даний документ заповнюється електронною системою закупівель автоматично, а також інформація з офіційного сайту https://infobox.prozorro.org/faq( скріншот додається). Отже, як підсумок, слід зазначити, що результатом оприлюднення у відповідності до вимог ст.10 Закону протоколу розгляду тендерних пропозицій, що є водночас протоколом про визначення переможця закупівлі, є повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі, яке автоматично формує та розсилає учаснику тендерних торгів електронна система. Згідно зі ст.32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, було укладено договір поставки з ПП "ОККО КОНТРАКТ" № ПР/НХ-2086/НЮ, при цьому порушення Закону при проведенні процедури закупівлі - відсутні. Вимогами п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено : «У разі підпису документів тендерної пропозиції представником учасника (уповноваженою особою) у довіреності, або іншому документі, що підтверджує повноваження особи на підписання документів обов’язково повинні бути вказані повноваження на представлення інтересів Учасника в процедурах закупівлі та на підпис документів тендерної пропозиції». На виконання зазначеної вимоги в тендерній пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" представлено довіреність від 16.02.2019 № OK-2019/15, а також довіреність від 01.03.2019 № OK-2019/69 видану на ім’я Кисіля Андрія Сергійовича , в яких чітко прописано повноваження на представлення інтересів Учасника в процедурах закупівлі та на підпис документів тендерної пропозиції, а також на укладання та підписання договорів поставки за результатами процедур закупівель. Таким чином, наявність підпису Кисіля А.Г. на проекті договору є підтвердженням відповідності вимогам тендерної документації в частині умови щодо надання проекту договору (ДОДАТОК №5), скріпленого підписом керівника, що свідчить про ознайомлення з основними умовами договору і водночас про згоду з їх змістом . З огляду на викладене, пропозиція ПП "ОККО КОНТРАКТ" повністю відповідає вимогам тендерної документації. Голова тендерного комітету О.О.Левченко Вик. Губаренко В.А., 793-19-85
2020-04-13 16:52:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
3 389 904,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2021 12:01
|
2086190 (1).pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 12:01
|
1_2086190.pdf | укладений |
28 квітня 2021 12:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:04
|
пролонгация-2086 (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:04
|
1_пролонгация-2086.pdf | укладений |
31 грудня 2020 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:51
|
пролонгация-2086 (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:51
|
1_пролонгация-2086.pdf | укладений |
31 грудня 2020 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2020 09:30
|
допугода 2086 (1).pdf | зміни до договору |
02 квітня 2020 09:30
|
1_допугода 2086.pdf | укладений |
02 квітня 2020 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2020 17:19
|
ilovepdf_merged.pdf | укладений |
13 березня 2020 17:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-2086/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-УІІІ |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-2086/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-УІІІ |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-2086/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-2086/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |