Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2020-01-22-001910-a 7b0103fa1b4248e28b02afe4650484b7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бугаєнко Олег Михайлович

050-913-28-95 O.BUGAENKO64@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут”
Код ЄДРПОУ: 02066769
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чкалова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н., 61070
Контактна особа: Бугаєнко Олег Михайлович
050-913-28-95
O.BUGAENKO64@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект учбових версій програмної продукції у складі: ПК "Строительные Технологии - СМЕТА", ПК "Строительные Технологии - СМЕТА ПИР", ЩС "БУДСТАНДАРТ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська обл., Харків, Чкалова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється по факту надання послуг. Остаточний строк оплати складає 10 (десять) банківських днів з моменту належного надання послуг. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Державного бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

22 січня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Computer Logig Group"
#32237056
Переможець 5 000,00
UAH
22 січня 2020 15:28

Документи

22 січня 2020 15:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 16:00
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 15:30
6 Програма Смета Бібліотека.pdf укладений
22 січня 2020 15:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 000,00
UAH