Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Використання та супроводження ліцензійного програмного продукту «Комплексна бухгалтерська комп’ютерна програма «Прагмат»
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-01-22-001816-b 59d9458e94fb4a3cace9b8c7f28a3b27
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Потапкін

+380567324872 slnepov@adm.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Служба у справах дітей Дніпропетровської обласної державної адміністрації"
Код ЄДРПОУ: 23065864
Місцезнаходження: 49000, Украина , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, Вулиця Комсомольська, будинок 34
Контактна особа: Сергій Потапкін
+380567324872
slnepov@adm.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 14:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 14:45
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48440000-4: Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Використання та супроводження ліцензійного програмного продукту «Комплексна бухгалтерська комп’ютерна програма «Прагмат»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Проспект Олександра Поля 83/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48443000-5 — Пакети програмного забезпечення для бухгалтерського обліку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: Державний бюджет (загальний фонд). Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником на підставі акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Виконавця протягом 30 календарних днів, у разі наявності бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. У разі відсутності у Замовника бюджетних коштів на момент надання послуг, розрахунок за нього здійснюється протягом - 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування і коштів на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за надані послуги. Замовник має право затримати оплату за надані послуги, якщо якт виконаних робіт не відповідає вимогам, передбаченим чинним законодавством та цим Договором, або містять помилки чи розбіжності. Замовник зобов’язаний попередити Виконавця про недоліки в одержаних актах виконаних робіт протягом 30 календарних днів із дня їх отримання. Подальший розрахунок буде здійснюватись тільки після виправлення помилок в первинних документах Виконавця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 14:49
оголошення.doc
22 січня 2020 14:49
Договір проект.doc
24 січня 2020 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 14:49
оголошення.doc
22 січня 2020 14:49
Договір проект.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПРАГМАТ - М" 12 000,00
UAH з ПДВ
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 15:06
129.20 тендер.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРАГМАТ - М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПРАГМАТ - М"
#38529161
Переможець 12 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 11:49

Документи

26 лютого 2020 11:49
Електронний підпис
26 лютого 2020 11:48
рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПРАГМАТ - М"
#38529161
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2020 11:49
Електронний підпис
26 лютого 2020 11:48
рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.PDF укладений
03 березня 2020 08:53