Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір
Очікувана вартість
386 892,00 UAH
UA-2020-01-22-001813-b 77d301ee40ef43d6bc2883fea77eda15
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логвиненко Зоя Григорівна

+380503847607 logvinenko@vostgok.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат»
Код ЄДРПОУ: 14309787
Місцезнаходження: 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Горького,2
Контактна особа: Логвиненко Зоя Григорівна
+380503847607
logvinenko@vostgok.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 14:53
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 14:53
Початок аукціону: 12 лютого 2020 11:37
Очікувана вартість: 386 892,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3147 шт
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 15:34
Зміни в прозоро.doc
03 лютого 2020 15:34
ТД зі змінами.doc
03 лютого 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 15:34
Зміни в прозоро.doc
03 лютого 2020 15:34
ТД зі змінами.doc
22 січня 2020 14:49
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-22-001813-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 28 січня 2020 13:13
невідповідність технічних вимог
Шановний Замовнику, наше підприємство має намір прийняти участь у відкритому аукціоні UA-2020-01-22-001813-b на закупівлю ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку, де Замовником виступає ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат».
В Додатку №3 до тендерної документації вами визначено наступні технічні вимоги до предмету закупівлі:

1 Папір формат - А4; щільність 80г/м.кв; клас сировини - Super Lux; 500 аркушів у пачці
2 Папір ЛПФ; щільність - 60 г/м.кв; шир. - 420мм; крок фальцовки - 12 дюймів; клас сировини - Super Lux; 1800 кроків у пачці
3 Папір ЛПФ; щільність - 60 г/м.кв; шир. - 210мм; крок фальцовки - 12 дюймів; клас сировини - Super Lux; 1700 кроків у пачці
4 Папір формат - А4 газетний; щільність – 45 г/м. кв; 1000 аркушів у пачці
5 Папір формат – А3; щільність 80г/м.кв; клас сировини - Super Lux; 500 аркушів у пачці

Потрібно зазначити наступне, серед будь-яких виробників сировини не існує документального підтвердження класу сировини «Super Lux», тому цей параметр потрібно виключити з опису технічних параметрів. Щодо щільності, всі виробники окрім одного – компанії Стора Енсо, в своїх сертифікатах якості обов’язково зазначають посилання на технологічні допуски щодо кожного параметру за міжнародними стандартами ISO. Таким чином, відповідно до ISO 536 потрібно зазначити до вказаного вами показника технологічні допуски щодо щільності на рівні ±3 г/м2. Щодо позицій 2 та 3 викладених в таблиці вище фразу «1800 кроків у пачці» та «1700 кроків у пачці» потрібно виправити на «1800 аркушів у пачці» та «1700 аркушів у пачці».
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 до тендерної документації та викласти технічні вимоги до предмету закупівлі наступним чином для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції:
1 Папір формат - А4; щільність 80 ±3 г/м2; 500 аркушів у пачці
2 Папір ЛПФ; щільність - 60 ±3 г/м2; шир. - 420мм; крок фальцовки - 12 дюймів; 1800 аркушів у пачці
3 Папір ЛПФ; щільність - 60 ±3 г/м2; шир. - 210мм; крок фальцовки - 12 дюймів; 1700 аркушів у пачці
4 Папір формат - А4 газетний; щільність – 45 г/м. кв; 1000 аркушів у пачці
5 Папір формат – А3; щільність 80±3 г/м2; 500 аркушів у пачці
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 січня 2020 08:16
Ваше зауваження враховано, та повідомляємо, що будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2020-01-22-001813-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 18 лютого 2020 15:56
оскарження протоколу про відхилення №66 "Е"
Шановний замовнику.
18.02.2020р. Вами було складено Протокол №66 «Е» про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «Аверс Канцелярія» в закупівлі UA-2020-01-22-001813-b у зв’язку із тим, що «інформація у довільній формі про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) надана без уточнення чи наявна чи відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).»
Представником ТОВ «Аверс Канцелярія» під час підготовки інформації в довільній формі, щодо відсутності (наявності) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), було випадково механічно допущено неточність (взято шаблон довідки із тендерної документації) та не уточнено вірний варіант щодо відсутності заборгованості.
В будь-якому випадку, вважаємо , що таку описку не можна вважати підставою для дискваліфікації учасника.
Відповідно до ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо Переможець:

- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене та той факт, що саме із наданої ТОВ «Аверс канцелярія» довідки №2 від 06.02.2020р. не можливо встановити чи відсутня, чи наявна заборгованість зі сплати податків та така не можливість обумовлена механічною помилкою, в той же час вами як Замовником не було запитано уточнення щодо цієї інформації, вимагаємо скасувати Протокол про відхилення №66 «Е» від 18.02.2020р. та поновити переможця «ТОВ «Аверс Канцелярія» в кваліфікації, як учасника який надав найбільш вигідну цінову пропозицію та відповідає всім критеріям встановленим тендерною документацією.

Додаток:
1. Інформація щодо відповідності учасника вимогам, зазначеним у ст.17 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2020 13:51
Шановний Учаснику!
Просимо Вас вивчити Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. та причини відхилення пропозицій Учасників. Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, про що було зазначено у протоколі. Звертаємо Вашу увагу, що в наданному Вами документі не виявлено формальних (несуттєвих) помилок.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 260 724,06
UAH з ПДВ
260 724,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 298 021,44
UAH з ПДВ
298 021,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 11:48
Електронний підпис
11 лютого 2020 11:46
Документи.rar
11 лютого 2020 11:46
Гарантия.rar
11 лютого 2020 11:46
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 14:54
документи переможця.rar
11 лютого 2020 11:45
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 260 724,06
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 12:00
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 298 021,44
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 11:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

18 лютого 2020 12:00
Електронний підпис
18 лютого 2020 11:59
відхилення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
298 021,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 11:09
Договір 215-13-66Е від 11.03.20.pdf укладений
12 березня 2020 11:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 82 846,80
UAH (в тому числі ПДВ 13 807,80 UAH)