Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення твердих побутових відходів (в т.ч. збирання, перевезення, знешкодження, захоронення)
Очікувана вартість
690 303,60 UAH
UA-2020-01-22-001365-c 27202cd3b53c4a8f84d8522b1dcd682a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 15:29
Очікувана вартість: 690 303,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з вивезення твердих побутових відходів (в т.ч. збирання, перевезення, знешкодження, захоронення (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 14:11
Проект договору.docx
10 лютого 2020 14:11
ТД_40-20_нова редакція.doc
10 лютого 2020 14:11
ТД_40-20_з закр.даними.doc
10 лютого 2020 14:11
Перелік змін.docx
22 січня 2020 13:14
Оголошення (1).doc
10 лютого 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 14:11
Проект договору.docx
30 січня 2020 16:35
Проект договір.docx
22 січня 2020 13:14
Проект договору вивіз ТПВ ПКВЧД-3 Одеса-Головна 14.01.2020 (1).docx
10 лютого 2020 14:11
ТД_40-20_нова редакція.doc
30 січня 2020 16:35
ТД_40-20_нова редакція.doc
10 лютого 2020 14:11
ТД_40-20_з закр.даними.doc
30 січня 2020 16:35
ТД_40-20_з закрес.даними.doc
22 січня 2020 13:14
ТД_40-20_Послуги з вивезення твердих побутових відходів (2).doc
10 лютого 2020 14:11
Перелік змін.docx
30 січня 2020 16:35
Перелік змін.docx
22 січня 2020 13:14
Оголошення (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЮЗ" 689 370,84
UAH з ПДВ
689 370,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" 690 303,60
UAH з ПДВ
690 303,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 14:45
Електронний підпис
18 лютого 2020 14:43
Відомості про ТОВ Союз.pdf
18 лютого 2020 14:43
Лицензия заверенная.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 17:34
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:33
16.Протокол №4..PDF
17 лютого 2020 17:33
2.Цінова пропозиція.PDF
17 лютого 2020 17:33
1.Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЮЗ"

ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
Переможець 689 370,84
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
689 370,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 15:19
звіт про виконання.doc укладений
10 серпня 2021 15:19
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:40
20177 ДУ1 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:40
Повідомлення ДУ СОЮЗ (1).doc зміни до договору
30 грудня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 14:02
уз-цл-20177-ю.pdf укладений
06 березня 2020 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Випадки для внесення змін до істотних умов договору: пункт 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36, пункт 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до пунктів 3.1., 10.1. Договору, Додатку №1 «Графік та розрахунок вартості послуг з вивезення твердих побутових відходів (в.т.ч. збирання, перевезення, знешкодження, захоронення)» Договору, внесення змін до розділу 15 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» 13. Номер додаткової угоди: №УЗ/ЦЛ-20177/Ю/ДУ-1 14. Сума договору після внесення змін: 803357,76 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до умов договору
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20177/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20177/ю/Д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 634 737,38
UAH (в тому числі ПДВ 105 789,56 UAH)