Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги (поштовий збір)
Очікувана вартість
404 927,94 UAH
UA-2020-01-22-001365-b 0dbc1fd1421441f980636596f5a04d7a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Панасюк

+380980522628 central.uszn@dmr.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42788347
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Василя Жуковського, буд. 39/41
Контактна особа: Марина Панасюк
+380980522628
central.uszn@dmr.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Згідно п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у випадку відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Відповідно до Законів України, постанов Кабінету Міністрів України та нормативно- правових актів, що регулюють питання виплати соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій, виплата соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій, здійснюється органами соціального захисту через державні підприємства зв'язку за місцем проживання одержувача або через уповноважені банки, визначені в установленому законодавством порядку за вибором одержувача соціальних допомоги і компенсацій, пільг та житлових субсидій. Статтею 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» встановлено, що для задоволення державних потреб національний оператор на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов’язану з виплатою та доставкою пенсій, грошової допомоги малозабезпеченим громадянам, надавати інші послуги відповідно до законодавства України. Функції національного оператора поштового зв’язку розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10 - р покладено на Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта». Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.07.2015 року №728-р АТ "Укрпошта" є правонаступником Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» із розгалуженою системою дирекцій та відділень. Згідно з пунком 7 частиною 2 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №270 від 05.03.2009 року, оператори поштового зв’язку самостійно визначають перелік послуг поштового зв’язку, що надаються об’єктам поштового зв’язку, з урахуванням попиту користувачів, державних замовлень, а також відповідних нормативів, які затверджуються в установленному законодавством порядку. Відповідно до Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальної допомоги національним оператором поштового зв’язку, затвердженої спільним наказом Міністерства транспорту та зв’язку України , Міністерства праці та соціальної політики України від 28.04.2009 року № 464/156. Згідно з Інструкцією, виплата допомоги проводиться щомісяця за поточний місяць за графіками, які складаються державними підприємствами і об'єднаннями зв'язку та узгоджуються з органами праці та соціального захисту населення на підставі виплатних документів, що готують органи праці та соціального захисту населення. Оскільки частина мешканців виявили бажання отримувати у 2020 році послуги по виплаті і доставці окремих видів допомог та компенсацій, пільг та житлових субсидій через державні підприємства зв'язку, що прямо передбачено чинними нормативно-правовими актами України з даного питання, в Центрального управління соціального захисту населення ДМР виникла потреба у закупівлі поштових послуг по виплаті та доставки соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з AT «Укрпошта» на закупівлю поштових послуг призведе до припинення своєчасного отримання соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій мешканцями Соборного, Центрального, Шевченківського районів, які виявили бажання отримувати їх не через банківські установи, та відповідно до порушення конституційного права громадян на соціальний захист. Відповідно до підпункту 2 пункту 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток, у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Зважаючи на вищевикладене, керуючись вимогами Закону України про «Публічні закупівлі» та враховуючи відсутність конкуренції (в т. ч. з технічних причин) за відсутності альтернативи, наявні умови для застосування переговорної процедури закупівлі, передбаченої пп. 2 п. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлю поштових послуг з виплати та доставки соціальних допомог, у тому числі допомог, пільг та житлових субсидій, а також інших виплат населенню, визначених Законодавством, які надаються у грошовій готівковій формі (код за ДК 021:2015 - 64110000-0 Поштові послуги) доцільно провести за переговорною (скороченою) процедурою закупівлі, та за результатами процедури укласти договір з AT «Укрпошта» в особі Дніпропетровської дирекції AT «Укрпошта».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 14:03
Оскарження наміру укласти договір: 28 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поштові послуги (поштовий збір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Василя Жуковського, 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги з виплати та доставки грошових допомог за відомостями та разовими дорученнями (далі – поштовий збір) відповідно до діючих тарифів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 987 «Деякі питання оплати послуг, пов`язаних з виплатою і доставкою пенсій та грошових допомог», після підписання Актів звірення розрахунків за формою В9-М, не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

22 січня 2020 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дніпропетровська дирекція АТ "Укрпошта"
#25771603
Переможець 404 927,94
UAH
22 січня 2020 14:03

Документи

22 січня 2020 14:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 14:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дніпропетровська дирекція АТ "Укрпошта"
#25771603
404 927,94
UAH
Документи

Документи

22 січня 2020 14:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 13:51
Додаткова угода №3.pdf укладений
25 січня 2021 13:40
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 12:20
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
04 січня 2021 11:51
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:20
Дод уг 1 Укрпошта.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:19
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 08:40
дод угода №1.PDF зміни до договору
27 травня 2020 08:20
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 13:06
Укрпочта 1.PDF укладений
28 січня 2020 13:03
Укрпочта 2.PDF укладений
28 січня 2020 13:03
Протокол Укрпошта.PDF укладений
28 січня 2020 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення на суму 29668,00 грн (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 220120-06/2.3Р31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди Сторони домовилися зменшити смуму Договору на 1696,00 грн. у зв'язку з чим пункт 4.1 розділу IV "Ціна договору" викласти в наступній редакції: "Ціна договору становить 70219,94 грн. без ПДВ. Постачання Послуг звільнене від оподаткування ПДВ згідно п. 197.1.4 ст. 197 Податкового кодексу України"
Номер договору про закупівлю: 220120-06/2.3Р31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 2 від 31.12.2020 до Договору №220120-07/2.3Р31 від 22.01.2020 р року п. 4.1. Ціна договору становить: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.п. 11.1 Цей договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2021р. включно.
Номер договору про закупівлю: 220120-06/2.3Р31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2020 — 20 січня 2021
Сума оплати за договором: 284 159,21
UAH
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін