Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90510000-5 - Послуги з вивозу, утилізації сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
3 806,50 UAH
UA-2020-01-22-001228-a 442fea2ea15747bf95154853f9b3a11e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Різник Тетяна Іванівна

tanyrz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ПОЛІКЛІНІКА
Код ЄДРПОУ: 02125800
Місцезнаходження: 03056, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Контактна особа: Різник Тетяна Іванівна
tanyrz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90510000-5 - Послуги з вивозу, утилізації сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу 14 календарних днів. Оплата за надані послуги здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно акту наданих послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

22 січня 2020 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфатер Київ"
#25280118
Переможець 3 806,50
UAH з ПДВ
22 січня 2020 11:33

Документи

22 січня 2020 11:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 12:42
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 19:56
ДУ 2 від 16.03.2020_1054 від 22 01 2020.pdf зміни до договору
16 березня 2020 19:56
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 19:14
ДУ 1 по Альфатеру.PDF зміни до договору
26 лютого 2020 19:13
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 11:36
Договір 1054 3806,50 грн..pdf укладений
22 січня 2020 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) до 31.03.2020рю. Зміна найменування "Замовника" з Київська міська студентська поліклініка на Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська студентська поліклініка" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Зміна банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 1054
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 До договору №1054 від 22.01.2020 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...); Пункт 4.2. договору викласти в наступній редакції: "4.2." Загальна сума Договору зменшується на 6,50 (шість гривень 50 копійок) в т.ч. ПДВ - 1,08 грн. (одна гривня 08 коп.) і становить 3800,00 грн. (три тисячі вісімсот гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 633,33 (шістсот тридцять три гривні 33 копійки)
Номер договору про закупівлю: 1054
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 3 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 633,33 UAH)