Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
5041 (50413200-5) Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (Послуг з цілодобової передачі прийнятих тривожних сигналів про спрацювання автоматичної пожежної сигналізації і технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації на об'єкті) – Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету та власні надходження
Очікувана вартість
109 000,00 UAH
UA-2020-01-22-001188-c ● 249d9e9ea72648209dc80a5e181c04f4
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр" Голосіївського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 25695724 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 59 А |
Контактна особа: |
Волошина Ірина Юріївна 380442579452 kdcgolos_fin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2020 12:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2020 13:20 |
Початок аукціону: | 31 січня 2020 13:07 |
Очікувана вартість: | 109 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 545,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
5041 (50413200-5) Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (Послуг з цілодобової передачі прийнятих тривожних сигналів про спрацювання автоматичної пожежної сигналізації і технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації на об'єкті) – Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету та власні надходження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, місто Київ, Київ, проспект Голосіївський, 59-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2020 12:38 |
ОГОЛОШЕННЯ (обслуг. пожежної сигналіз).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 24 січня 2020 15:50
Дата відповіді: 27 січня 2020 10:16
Шановний Замовник! Згідно додатку 2 тендерної документації Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи:
- завірені Учасником копії особових медичних книжок на керівника робіт та кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до обслуговування автоматичної пожежної сигналізації
- завірені Учасником копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) керівника робіт та кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до обслуговування автоматичної пожежної сигналізації.
- завірені Учасником копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці, про перевірку знань з правил надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, про перевірку знань з питань пожежної безпеки керівника робіт та кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до обслуговування автоматичної пожежної сигналізації.
Просимо Вас уточнити, на які посади працівників, згідно Ваших вимог, Учасник має надати вищевказані документи!
Чи відповідає вимогам, надання Учасником вищевказаних документів на керівника робіт, інженера, двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до Додатку 1 «Технічні (якісні) вимоги до послуги» та Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» обслуговування автоматичної пожежної сигналізації безпосередньо на об'єкті Замовника має бути виконуватися керівником робіт та не менш ніж двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації.Учаснику достатнє надати відповідні документи на вказаних осіб.
Площа
Дата подання: 27 січня 2020 11:01
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, загальну площу,та кількість поверхів, де встановлена система пожежної сигналізації, ТО якої необхідно провести.
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" #37961573 |
Переможець |
89 925,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2020 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2020 15:06
|
ДУ 2.PDF | зміни до договору |
09 жовтня 2020 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2020 15:04
|
ДУ Вітязь.PDF | зміни до договору |
17 серпня 2020 17:23
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2020 12:06
|
Договір обслуг. пожеж.PDF | укладений |
10 лютого 2020 12:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 4ПБС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п. 3.1 |
Номер договору про закупівлю: | 4ПБС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |