Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2020-01-22-000669-b ● c7378d015c4a4cf1a4bb179014a00525
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41064804 |
Місцезнаходження: | 70420, Україна , Запорізька обл., Запорізький р-н., с. Долинське, вул. Шкільна, буд. 5 А |
Контактна особа: |
Тетяна Кривова +380617091207 vomsdsr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2020 12:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 15:12 |
Очікувана вартість: | 290 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
кількість та місце поставки визначені згідгно Додатку 2 зі змінами "Технічні вимоги до предмета закупівлі " тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10740 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70420, Україна, Запорізька область, в межах Запорізького району , згідно розташування підпорядкованих навчальних закладів Замовника, АЗС учасника-переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки між Постачальником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Постачальником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 7 (семи) банківських днів після його отримання. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2020 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2020 17:10 |
Додаток 2 зі змінами.doc | |
27 січня 2020 17:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
27 січня 2020 17:10 |
ТД Нова редакція (зі змінами) 27.01.2020.docx | |
22 січня 2020 12:21 |
Додаток 4.doc | |
22 січня 2020 12:21 |
Додаток 3.docx | |
22 січня 2020 12:21 |
Додаток 1 .docx |
27 січня 2020 17:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2020 17:10 |
Додаток 2 зі змінами.doc
|
|||
27 січня 2020 17:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
27 січня 2020 17:10 |
ТД Нова редакція (зі змінами) 27.01.2020.docx
|
|||
22 січня 2020 12:21 |
Додаток 4.doc
|
|||
22 січня 2020 12:21 |
Додаток 3.docx
|
|||
22 січня 2020 12:21 |
Додаток 1 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 24 січня 2020 13:12
Дата відповіді: 27 січня 2020 15:49
1) чи можлива передплата?
2) відкоректуйте літраж, оскільки зазначена кількість, кратна 1, а планується закупівля в талонах.
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, дякуємо за ваше звернення. У своїй діяльності Замовник керується нормами чинного законодавством та враховуючи специфіку Закупівлі.
Щодо першого питання. Відповідно до Постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. N 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі:
товарів, робіт і послуг за поточними видатками - на строк не більше трьох місяців; товарів, робіт і послуг за капітальними видатками та державними контрактами (договорами); періодичних видань - на строк не більше 12 місяців;
товарів, робіт і послуг, що закуповуються за зовнішньоекономічними контрактами (договорами), укладеними на виконання міжнародних зобов'язань; товарів, робіт і послуг, що закуповуються для забезпечення національної безпеки та оборони держави;
товарів, робіт і послуг, що закуповуються для забезпечення участі України у міжнародних, національних та всесвітніх виставкових заходах, - на строк не більше 24 місяців.
Розмір та строк попередньої оплати в межах строків, визначених у абзацах другому - четвертому цього пункту, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва. Головні розпорядники бюджетних коштів відповідають за прийняте рішення, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів відповідно до вимог Бюджетного кодексу України.
Враховуючи викладене вище, попередня оплата за договором не передбачена».
Щодо другого питання. Учасники процедури закупівлі повинні забезпечити постачання товару згідно технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмета закупівлі. Вимоги до предмету закупівлі визначені Замовником в Додатку 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації. Тендерним комітетом було розглянуто Ваше звернення та прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Щодо першого питання. Відповідно до Постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. N 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі:
товарів, робіт і послуг за поточними видатками - на строк не більше трьох місяців; товарів, робіт і послуг за капітальними видатками та державними контрактами (договорами); періодичних видань - на строк не більше 12 місяців;
товарів, робіт і послуг, що закуповуються за зовнішньоекономічними контрактами (договорами), укладеними на виконання міжнародних зобов'язань; товарів, робіт і послуг, що закуповуються для забезпечення національної безпеки та оборони держави;
товарів, робіт і послуг, що закуповуються для забезпечення участі України у міжнародних, національних та всесвітніх виставкових заходах, - на строк не більше 24 місяців.
Розмір та строк попередньої оплати в межах строків, визначених у абзацах другому - четвертому цього пункту, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва. Головні розпорядники бюджетних коштів відповідають за прийняте рішення, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів відповідно до вимог Бюджетного кодексу України.
Враховуючи викладене вище, попередня оплата за договором не передбачена».
Щодо другого питання. Учасники процедури закупівлі повинні забезпечити постачання товару згідно технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмета закупівлі. Вимоги до предмету закупівлі визначені Замовником в Додатку 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації. Тендерним комітетом було розглянуто Ваше звернення та прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" |
241 650,00
UAH з ПДВ
|
231 339,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
243 583,20
UAH з ПДВ
|
231 984,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
245 516,40
UAH з ПДВ
|
232 628,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" |
277 092,00
UAH з ПДВ
|
237 139,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
279 240,00
UAH з ПДВ
|
279 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" #42524688 |
Переможець |
231 339,60
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2020 11:54
|
ДУ 1 до дог 34.pdf | зміни до договору |
13 березня 2020 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2020 11:57
|
Договір 34.pdf | укладений |
28 лютого 2020 11:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 13.03.2020р. 14. Сума договору після внесення змін. 231 225, 60 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи на дання послуг після внесення змін. 9790 л. |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |