Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2020-01-22-000669-b c7378d015c4a4cf1a4bb179014a00525
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Кривова

+380617091207 vomsdsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41064804
Місцезнаходження: 70420, Україна , Запорізька обл., Запорізький р-н., с. Долинське, вул. Шкільна, буд. 5 А
Контактна особа: Тетяна Кривова
+380617091207
vomsdsr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 15:12
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


кількість та місце поставки визначені згідгно Додатку 2 зі змінами "Технічні вимоги до предмета закупівлі " тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10740 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70420, Україна, Запорізька область, в межах Запорізького району , згідно розташування підпорядкованих навчальних закладів Замовника, АЗС учасника-переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між Постачальником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Постачальником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 7 (семи) банківських днів після його отримання. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 17:10
Додаток 2 зі змінами.doc
27 січня 2020 17:10
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
27 січня 2020 17:10
ТД Нова редакція (зі змінами) 27.01.2020.docx
22 січня 2020 12:21
Додаток 4.doc
22 січня 2020 12:21
Додаток 3.docx
22 січня 2020 12:21
Додаток 1 .docx
27 січня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 17:10
Додаток 2 зі змінами.doc
22 січня 2020 12:21
Додаток 2.doc
27 січня 2020 17:10
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
27 січня 2020 17:10
ТД Нова редакція (зі змінами) 27.01.2020.docx
22 січня 2020 12:21
ТД .docx
22 січня 2020 12:21
Додаток 4.doc
22 січня 2020 12:21
Додаток 3.docx
22 січня 2020 12:21
Додаток 1 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 24 січня 2020 13:12
Дата відповіді: 27 січня 2020 15:49
1) чи можлива передплата? 2) відкоректуйте літраж, оскільки зазначена кількість, кратна 1, а планується закупівля в талонах.
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, дякуємо за ваше звернення. У своїй діяльності Замовник керується нормами чинного законодавством та враховуючи специфіку Закупівлі.
Щодо першого питання. Відповідно до Постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. N 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі:
товарів, робіт і послуг за поточними видатками - на строк не більше трьох місяців; товарів, робіт і послуг за капітальними видатками та державними контрактами (договорами); періодичних видань - на строк не більше 12 місяців;
товарів, робіт і послуг, що закуповуються за зовнішньоекономічними контрактами (договорами), укладеними на виконання міжнародних зобов'язань; товарів, робіт і послуг, що закуповуються для забезпечення національної безпеки та оборони держави;
товарів, робіт і послуг, що закуповуються для забезпечення участі України у міжнародних, національних та всесвітніх виставкових заходах, - на строк не більше 24 місяців.
Розмір та строк попередньої оплати в межах строків, визначених у абзацах другому - четвертому цього пункту, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва. Головні розпорядники бюджетних коштів відповідають за прийняте рішення, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів відповідно до вимог Бюджетного кодексу України.
Враховуючи викладене вище, попередня оплата за договором не передбачена».
Щодо другого питання. Учасники процедури закупівлі повинні забезпечити постачання товару згідно технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмета закупівлі. Вимоги до предмету закупівлі визначені Замовником в Додатку 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації. Тендерним комітетом було розглянуто Ваше звернення та прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 241 650,00
UAH з ПДВ
231 339,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 243 583,20
UAH з ПДВ
231 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 245 516,40
UAH з ПДВ
232 628,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" 277 092,00
UAH з ПДВ
237 139,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 279 240,00
UAH з ПДВ
279 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 17:49
Електронний підпис
13 лютого 2020 17:48
Довідки Переможця.pdf
06 лютого 2020 22:52
Електронний підпис
06 лютого 2020 22:49
5 Технічні вимоги.pdf
06 лютого 2020 22:49
5 ПРоект договору.pdf
06 лютого 2020 22:49
3 Договір з GLUSCO.pdf
06 лютого 2020 22:49
3 Договір з AMIC (ориг).pdf
06 лютого 2020 22:49
2. Статут ТОВ СС.pdf
06 лютого 2020 22:49
2. Статут копия.pdf
06 лютого 2020 22:49
2. рішення ТОВ.pdf
06 лютого 2020 22:49
2. Опис.pdf
06 лютого 2020 22:49
2 Рішення Статут.pdf
06 лютого 2020 22:49
2 Рішення адреса.pdf
06 лютого 2020 22:49
2 ПУМБ 16.01.2020.pdf
06 лютого 2020 22:49
2 Наказ на директора.pdf
06 лютого 2020 22:49
2 Ліцензія Солвінг.pdf
06 лютого 2020 22:49
2 Витяг СС 27.01.2020.pdf
06 лютого 2020 22:49
1.7 Лист ГАРАНТІЯ ст 236.pdf
06 лютого 2020 22:49
1.6 ЛИСТ ГАРАНТІЯ.pdf
06 лютого 2020 22:49
1.5. Витяг ПДВ.pdf
06 лютого 2020 22:49
1.4 Письмова згода.pdf
06 лютого 2020 22:49
1.3 ЛИСТ ГАРАНТІЯ.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 17:19
Електронний підпис
06 лютого 2020 17:17
Аналогічні договори.rar
06 лютого 2020 17:17
Статутні документи.rar
06 лютого 2020 17:17
Ст.17.rar
06 лютого 2020 17:17
Документи якості.rar

Публічні документи

06 лютого 2020 16:39
Електронний підпис
06 лютого 2020 09:32
аналогічні 7 шт.PDF
06 лютого 2020 09:32
контрагент ВОГ КАРД.PDF
06 лютого 2020 09:32
ст 17.pdf
06 лютого 2020 09:32
Ліцензія.rar
06 лютого 2020 09:32
АЗС.pdf
06 лютого 2020 09:32
Інтеркард (оригінал).rar
06 лютого 2020 09:32
Інтеркард (копія).rar
06 лютого 2020 09:32
Вог.rar
06 лютого 2020 09:32
статут та опис (копія).pdf
06 лютого 2020 09:32
Установчі.rar

Публічні документи

06 лютого 2020 17:24
Електронний підпис
06 лютого 2020 17:19
Ст.17.pdf.p7s
06 лютого 2020 17:19
Ст.17.pdf
06 лютого 2020 17:18
Додаток 2 ч.3 Таблиця 2.pdf
06 лютого 2020 17:18
Додаток 1 ч.4 Ліцензія.pdf
06 лютого 2020 17:18
Договір ПРОСТОР-ДС.pdf.p7s
06 лютого 2020 17:18
Договір ПРОСТОР-ДС.pdf
06 лютого 2020 17:18
Договір ЛіІВАЙН ТОРГ.pdf
06 лютого 2020 17:18
Договір БЕЛНАФТОГАЗ.pdf.p7s
06 лютого 2020 17:18
Договір БЕЛНАФТОГАЗ.pdf
06 лютого 2020 17:18
Довідки.pdf.p7s
06 лютого 2020 17:18
Довідки.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 09:20
Електронний підпис
31 січня 2020 09:19
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Переможець 231 339,60
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
231 339,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:50
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 11:54
ДУ 1 до дог 34.pdf зміни до договору
13 березня 2020 11:48
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 11:57
Договір 34.pdf укладений
28 лютого 2020 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 13.03.2020р. 14. Сума договору після внесення змін. 231 225, 60 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи на дання послуг після внесення змін. 9790 л.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 231 225,60
UAH (в тому числі ПДВ 38 537,60 UAH)