Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби згідно національного переліку (Clozapine, Benzylpenicillin, Valproic acid, Phenytoin, Carbamazepine, Lamotrigine, Lamotrigine, Levodopa and decarboxylase inhibitor, Prednisolone)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-01-22-000626-b 8be685f36a2945429db02efb1d65447c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Воловенко

+380484197504 buhgaltercrb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської районної ради "Центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 26418688
Місцезнаходження: 68643, Україна , Одеська обл., Ізмаїльський р-н, с. Кам'янка, вул. Успенська, 95-А
Контактна особа: Інна Воловенко
+380484197504
buhgaltercrb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 12:39
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 упаковка
АЗАЛЕПТОЛ, таблетки по 100 мг №50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68609, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, вул.Б.Дністровська,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Clozapine
1000 флакон
БЕНЗИЛПЕНІЦИЛІН, порошок для розчину для ін'єкцій по 1 000 000 ОД у флаконах №1

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68609, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, вул.Б.Дністровська,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Benzylpenicillin
160 упаковка
ВАЛЬПРОКОМ 500 ХРОНО, таблетки, вкриті плівковою оболонкою, пролонгованої дії по 500 мг №30


Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68609, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, вул.Б.Дністровська,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Valproic acid
160 упаковка
ДИФЕНІН®, таблетки по 117 мг №10



Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68609, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, вул.Б.Дністровська,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Phenytoin
400 упаковка
КАРБАМАЗЕПІН, таблетки по 200 мг №50




Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68609, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, вул.Б.Дністровська,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Carbamazepine
100 упаковка
ЛАМОТРИН 100, таблетки по 100 мг №30





Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68609, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, вул.Б.Дністровська,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Lamotrigine
100 упаковка
ЛАМОТРИН 50, таблетки по 50 мг №30






Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68609, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, вул.Б.Дністровська,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Lamotrigine
250 упаковка
ЛЕВОКОМ, таблетки по 250 мг/25 мг №100







Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68609, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, вул.Б.Дністровська,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Levodopa and decarboxylase inhibitor
50 упаковка
ПРЕДНІЗОЛОН 5 мг табл.№40








Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68609, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, вул.Б.Дністровська,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Prednisolone

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 12:16
додаток 3.xlsx
22 січня 2020 12:16
проект договору.docx
22 січня 2020 12:16
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-22-000626-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВЕНТА. ЛТД", Код ЄДРПОУ:21947206
Дата подання: 27 січня 2020 10:20
Вимога, щодо гарантійних листів виробників UA-2020-01-22-000626-b
Вимога, щодо гарантійних листів виробників UA-2020-01-22-000626-b
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2020 16:11
Уважно розглянувши вимогу (ідентифікатор вимоги: UA-2020-01-22-000626-B.B1) щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою відкритих торгів на закупівлю товару - Код ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби згідно національного переліку (Clozapine, Benzylpenicillin, Valproic acid, Phenytoin, Carbamazepine, Lamotrigine, Lamotrigine, Levodopa and decarboxylase inhibitor, Prednisolone) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-22-000626-b), керуючись вимогами частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою дотримання принципів здійснення закупівель щодо відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, вважаємо за доцільне довести до Вашого відома наступне:
Згаданий Вами спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19 грудня 2018 року містить не зазначення недопустимості вимагання, а рекомендації замовникам не висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.

У свою чергу, тендерним комітетом під час встановлення необхідності надання гарантійного листа було дотримано вимоги законодавства щодо недопущення будь-яких дискримінаційних умов. З цією метою забезпечено право учасників надавати даний гарантійний лист не лише від виробника, а й від його представництва/філії або представника/дилера/дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, що значно розширює можливість учасником отримання такого листа.

Так, гарантійним листом підтверджується можливість поставки запропонованого товару учасником, оскільки це є підтвердженням того, що постачатимуться передусім не фальсифіковані препарати. Окрім цього, вимога про надання гарантійного листа надає Замовнику гарантію своєчасного постачання товару у необхідній кількості, відповідної якості, зі строками придатності та в необхідні терміни, визначені згідно вимог тендерної документації.
Надання гарантійного листа від виробника (уповноваженої особи виробника, представництва, філії виробника – якщо їх повноваження поширюються на територію України, або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником) є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, а також з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігання можливим поставкам неякісних і неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі. Адже лист від виробника (уповноваженої особи виробника, представництва, філії виробника – якщо їх повноваження поширюються на територію України, або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником) підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України та є гарантією належної поставки продукції.
При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору, Замовник, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції гарантійного листа (уповноваженої особи виробника, представництва, філії виробника – якщо їх повноваження поширюються на територію України, або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником), має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання, що у свою чергу гарантує в подальшому виконання учасниками взятих на себе за договором зобов'язань щодо постачання препаратів належної якості.
Реєстраційне посвідчення, інструкція до застосування лікарського засобу, висновок про якість ввезеного засобу може бути наданою учасниками до оригінальних препаратів, однак відсутня гарантія постачання цих же препаратів у оригінальній формі, а не фальсифікованих.
Крім цього, відсутність гарантії постачання препаратів у оригінальній формі стосується також контракту між виробником (його представником), певним дистриб'ютором та учасником.
Отже, надання вищезазначеного гарантійного листа є свідченням того, що учасник закуповує оригінальні препарати, які в подальшому постачатимуться в разі визначення його пропозиції найбільш економічно вигідною.

З огляду на вищевказане, повідомляємо, що Замовником дотримано рекомендації спільного Листа МЕРТ та МОЗ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 та не спричинено дискримінацію потенційних учасників закупівлі, адже, з метою підтвердження оригінальності запропонованого учасником товару, такий лист учасник може отримати не лише від виробника, а й від будь-якого офіційного представника/дилера/дистриб’ютора препарату тощо.
У зв’язку з цим, вважаємо, що тендерна документація за вказаною процедурою закупівлі складена із дотриманням вимог чинного законодавства України, забезпечує максимальну економію та ефективність використання державних коштів та гарантує наявність препаратів високої якості із тривалим терміном зберігання впродовж усього бюджетного року.

Що виділення позиції №2 медико-технічних вимог в окремий лот, повідомляємо, що питання щодо визначення (встановлення) предмету закупівлі в цілому та/або виділення окремих позицій предмету закупівлі в окремі лоти відноситься до виключної компетенції Тендерного комітету та вирішується виходячи з виробничої необхідності/потреб замовника.
При цьому, відповідно до вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником передбачено право учасників пропонувати еквівалент товару, що є предметом закупівлі.

Разом із цим гарантуємо дотримання вимог чинного законодавства України та принципів здійснення закупівель щодо забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням під час проведення процедур публічних закупівель.





Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО" 222 792,62
UAH з ПДВ
222 792,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Софія" 225 118,37
UAH з ПДВ
225 118,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 10:57
Електронний підпис
13 лютого 2020 10:56
Документи переможця.pdf
06 лютого 2020 15:54
Електронний підпис
06 лютого 2020 15:49
10. Копія ліцензії.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 18:07
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"

ТОВ "Софія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"
#31117042
Переможець 222 792,62
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 12:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"
#31117042
222 792,62
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 12:01
додаткова угода 3.PDF зміни до договору
31 березня 2021 11:59
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 09:15
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
12 березня 2021 09:12
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:34
додаткова угода.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 11:33
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 16:39
договір.PDF укладений
24 лютого 2020 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору до 31.03.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 214 024,27
UAH (в тому числі ПДВ 14 001,59 UAH)