Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовими відходами
Очікувана вартість
38 723,40 UAH
UA-2020-01-22-000464-a 2813e70f798e4d7aa006ab6d23dffa3a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Уднікова

+380577730604 htei.knteu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХАРКІВСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНО - ЕКОНОМІЧНИЙ ІНСТИТУТ КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ТОРГОВЕЛЬНО - ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Код ЄДРПОУ: 33297907
Місцезнаходження: 61045, Україна , Харківська обл., м. Харків, Шевченківський район, пров. Отакара Яроша, 8
Контактна особа: Надія Уднікова
+380577730604
htei.knteu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. "ФОП Щербак М.І." попередні роки якісно надавав послуги з вивезення твердих побутових відходів за вказаними адресами. «ФОП Щербак М.І.» належним чином зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (номер 2 480 017 0000 078862) Код діяльності за КВЕД 38.11 Збирання безпечних відходів (основний).
Підприємство має необхідну матеріально-технічну базу та працівників для надання відповідних послуг урахуванням особливостей проїзду до будівлі по пров. Плетнівський, 5; пров. Руставелі, 11. Має спецавтомобілі відповідних габаритів, а саме: не більш 2,9 м × 3,7 м (Ш × В), додержується вимог Санітарних норм і правил, вимог законодавства про відходи, “Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою КМУ від 10.12.2008 року № 1070.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 10:13
Оскарження наміру укласти договір: 02 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поводження з побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Плетнівський, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
1 послуга
Послуги з поводження з побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Руставелі, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

22 січня 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБАК МИКОЛА ІВАНОВИЧ
#1912901092
Переможець 38 723,40
UAH
22 січня 2020 10:13

Документи

22 січня 2020 10:13
Електронний підпис
22 січня 2020 10:13
протокол № 11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 10:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБАК МИКОЛА ІВАНОВИЧ
#1912901092
38 723,40
UAH
Документи

Документи

22 січня 2020 10:13
Електронний підпис
22 січня 2020 10:13
протокол № 11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:12
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 15:31
ДОДАТКОВА УГОДА 2.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 10:04
ДОДАТКОВА УГОДА 2.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 09:59
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 15:22
ДОДАТКОВА УГОДА 1.pdf зміни до договору
10 лютого 2020 15:22
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 15:40
договір 07.02.2020.pdf укладений
07 лютого 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 07/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): нова редакція п. 2.1. розділу ІІ Договору, нова редакція додатку № 1 ,№ 3
Номер договору про закупівлю: 07/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): нова редакція п. 2.1. розділу ІІ Договору, нова редакція додатків № 1 та № 3. Фактична кількість наданих послуг: - 72,9 м.куб. (навчальний корпус), 255,6 м.куб (гуртожиток)
Номер договору про закупівлю: 07/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 38 323,80
UAH