Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектних робіт по об'єкту: "Реконструкція котельні, шляхом заміни існуючих пальникових пристроїв та автоматики котла ВГМ-35 ст.№3 за адресою: вул. Магістратська, 2а у м.Вінниця"
Очікувана вартість
209 586,23 UAH
UA-2020-01-22-000450-a 202014c5ca9b4f95be03d614229e2c49
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Мазур

+380674911790 mazur.nata22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 33126849
Вебсайт: http://vmte.vn.ua
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13
Контактна особа: Наталія Мазур
+380674911790
mazur.nata22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Проектна документація розробляється Проектувальником у форматі, який передбачений будівельними нормами і правилами та технічними умовами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проектних робіт по об'єкту "Реконструкція котельні, шляхом заміни існуючих пальникових пристроїв та автоматики котла ВГМ-35 ст.№3 за адресою: вул. Магістратська, 2а у м.Вінниця" (Джерело фінансування - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Магістратська, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс у розмірі 50% від загальної вартості, протягом 7-и календарних днів після підписання договору Аванс 7 Календарні 50
Виконання робіт Другий платіжний етап - 40% від загальної вартості робіт, протягом 7-и календарних днів після передачі Замовнику проектної документації і підписання актів виконаних робіт на 90% від загальної вартості Пiсляоплата 7 Календарні 40
Виконання робіт Третій платіжний етап - 10% від загальної вартості робіт, після отримання Замовником позитивного експертного висновку, протягом 7-и календарних днів після передачі Замовнику відкоригованної проектної документації і підписання актів виконаних робіт на 10% від загальної вартості Пiсляоплата 7 Календарні 10

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СТРУМЕНЕВО-НИШОВА ТЕХНОЛОГІЯ"
#38934729
Переможець 209 586,23
UAH з ПДВ
22 січня 2020 09:58

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 10:00