Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Доопрацювання та супровід програми "АДЕЛЬ- Бухгалтерія: продукти харчування, по клду 7225"
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-01-22-000440-c 4debd13fd80f44eba0ea14c3223e5f9e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бугаєнко Олег Михайлович

050-913-28-95 O.BUGAENKO64@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут”
Код ЄДРПОУ: 02066769
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чкалова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н., 61070
Контактна особа: Бугаєнко Олег Михайлович
050-913-28-95
O.BUGAENKO64@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Доопрацювання та супровід програми "АДЕЛЬ- Бухгалтерія: продукти харчування, по коду 7225"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська обл., Харків, Чкалова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється по факту надання послуг. Остаточний строк оплати послуги складає 30 днів з моменту підписання акту здачі-приймання. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 січня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ВКФ "Озон М"
#22656014
Переможець 8 400,00
UAH
22 січня 2020 10:30

Документи

22 січня 2020 10:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 11:42
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 11:41
Додаткова угода 1 до 343-А (1).pdf зміни до договору
14 січня 2021 11:41
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 11:18
343-А Адель-Бухгалтерія.pdf укладений
22 січня 2020 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичних потреб
Номер договору про закупівлю: 343-А
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2020 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 6 300,00
UAH