Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2020-01-22-000169-b c89da665f87e461489002251292ac30d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Альона

+380544851229 osvitaromny@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Роменської міської ради в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 02147919
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, вул.Соборна,41 м. Ромни, Сумська область
Контактна особа: Шевченко Альона
+380544851229
osvitaromny@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Оброблені фрукти та овочі: ікра кабачкова консервована - 200 кг., томатна паста - 200 кг., повидло - 500 кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 кг
Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська обл., Ромни, Соборна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються на підставі виставленого рахунку – фактури та накладної шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару Покупцем. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 січня 2020 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Бондаренко Володимир Давидович
#2432702257
Переможець 43 000,00
UAH
22 січня 2020 10:19

Документи

22 січня 2020 10:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 10:21
25БР.pdf укладений
22 січня 2020 10:20