Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Труни
Очікувана вартість
4 041 000,00 UAH
UA-2020-01-21-004067-c c969be984e8b43ca901ec2b67d29cba1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубовик Олена Михайлівна

+380412223825 skkpo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05456839
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, провулок Козубського, буд. № 5
Контактна особа: Дубовик Олена Михайлівна
+380412223825
skkpo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 17:56
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 17:56
Очікувана вартість: 4 041 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Згідно потреби на 2020 рік

Тендерна документація

21 січня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 17:52
Тендерна документація труни.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-23-000038 ● 2d77c9d770b14e7f91fb3d6beb545be4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020 17:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.01.2020
№ 8

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.01.2020 № 8.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2020-01-21-004067-c від 21.01.2020 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-23 17:40:24

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Фурнітура різна» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-21-004067-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, абзацом 1 частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлено імперативну умову, що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 000 євро; для робіт – 5150 000 євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Поряд з тим, абзацом 2 частини 3 статті 21 Закону, встановлено імперативну умову, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 30 днів з дня його оприлюднення.
Слід зазначити, що станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу (веб - портал) з питань закупівель оголошення про проведення вищевказаної процедури закупівлі (21.01.2020 року) офіційний курс Національного банку України становив – 26,9565 грн. за 1 євро, тобто вимоги частини 4 статті 10 Закону поширювались на процедуру закупівель відкритих торгів, оголошення щодо проведення якої оприлюднено на веб-порталі 21.01.2020 року, якщо очікувана вартість закупівлі товарів перевищувала суму еквівалентну 3 585 214,50 грн. (133 000 євро x 26,9565 грн.).
Враховуючи вищевикладене, поясніть чому Комунальним підприємством "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради додатково не оприлюднено на веб-порталі оголошення про проведення відкритих торгів на англійській мові, чим не дотримано вимоги встановлені частиною 1 та 4 статті 10 Закону, та як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини 3 статті 21 Закону (строк для подання тендерних пропозицій становив менше ніж 30 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі).
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-27 12:52:38

Пояснення

Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради надає пояснення з приводу виявлених порушень. В зв’язку з допущення технічної помилки, яку неможливо виправити, прийнято рішення про відміну торгів на підставі абзацу другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного порушення усунено, торги відмінено.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено, торги відмінено

2020-01-28 12:00:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміти торгів

2020-01-28 15:55:01

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Труни стандартні без оббивки
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 247 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 235,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 лютого 2020 15:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

800 шт
Труни стандартні без оббивки
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, місто Житомир, провулок Козубського, будинок 5
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Труни стандартні без оббивки Пiсляоплата 60 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 січня 2020 12:40
Коментар щодо відміни: На підставі абзацу другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
27 січня 2020 12:39
Повідомлення про рішення