Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05456839 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, провулок Козубського, буд. № 5 |
Контактна особа: |
Дубовик Олена Михайлівна +380412223825 skkpo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 17:56 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 17:56 |
Очікувана вартість: | 4 041 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Тендерна документація
21 січня 2020 17:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 17:52 |
Тендерна документація труни.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-23-000038 ● 2d77c9d770b14e7f91fb3d6beb545be4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.01.2020
№ 8
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.01.2020 № 8.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2020-01-21-004067-c від 21.01.2020 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-23 17:40:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Фурнітура різна» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-21-004067-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, абзацом 1 частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлено імперативну умову, що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 000 євро; для робіт – 5150 000 євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Поряд з тим, абзацом 2 частини 3 статті 21 Закону, встановлено імперативну умову, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 30 днів з дня його оприлюднення.
Слід зазначити, що станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу (веб - портал) з питань закупівель оголошення про проведення вищевказаної процедури закупівлі (21.01.2020 року) офіційний курс Національного банку України становив – 26,9565 грн. за 1 євро, тобто вимоги частини 4 статті 10 Закону поширювались на процедуру закупівель відкритих торгів, оголошення щодо проведення якої оприлюднено на веб-порталі 21.01.2020 року, якщо очікувана вартість закупівлі товарів перевищувала суму еквівалентну 3 585 214,50 грн. (133 000 євро x 26,9565 грн.).
Враховуючи вищевикладене, поясніть чому Комунальним підприємством "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради додатково не оприлюднено на веб-порталі оголошення про проведення відкритих торгів на англійській мові, чим не дотримано вимоги встановлені частиною 1 та 4 статті 10 Закону, та як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини 3 статті 21 Закону (строк для подання тендерних пропозицій становив менше ніж 30 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі).
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-27 12:52:38
Пояснення
Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради надає пояснення з приводу виявлених порушень. В зв’язку з допущення технічної помилки, яку неможливо виправити, прийнято рішення про відміну торгів на підставі абзацу другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного порушення усунено, торги відмінено.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено, торги відмінено
2020-01-28 12:00:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміти торгів
2020-01-28 15:55:01
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Труни стандартні без оббивки |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 247 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 235,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Труни стандартні без оббивки | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата відміни: | 27 січня 2020 12:40 |
Коментар щодо відміни: | На підставі абзацу другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
27 січня 2020 12:39
|
Повідомлення про рішення |