Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Код ДК-021-2015: 42940000-7 Машини для термічної обробки матеріалів», (Водяна баня 2 л., Сухожарова шафа, Термостат сухоповітряний, Автоклав з горизонтальним завантаженням, Інкубатор СО2, Термостат типу Dray-block, СО2 інкубатор, Водяна баня).
Очікувана вартість
2 792 632,24 UAH
UA-2020-01-21-003948-c ● 11be0e0e704f49dda74302b207febec3
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Укрмедпроектбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 37700171 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Грушевського 7 |
Контактна особа: |
Аністратенко Віта Вікторівна 380676063993, vito4k@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 2 792 632,24 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 852,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 83778.97 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42940000-7: Машини для термічної обробки матеріалів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 штуки
Водяна баня 2 л., Сухожарова шафа, Термостат сухоповітряний, Автоклав з горизонтальним завантаженням, Інкубатор СО2, Термостат типу Dray-block, СО2 інкубатор, Водяна баня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, місто Київ, Київ, В.Чорновола, 28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2020
ДК 021:2015: 42940000-7 — Машини для термічної обробки матеріалів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Укладення договору за наслідками даної процедури закупівлі може бути здійснено виключно у разі, якщо використання коштів за договором відповідатиме наявним бюджетним призначенням / бюджетним асигнуванням / напрямкам використання бюджетних коштів. В іншому випадку замовник залишає за собою право відмінити процедуру закупівлі (враховуючи статтю 31 Закону України «Про публічні закупівлі») та не укладати відповідний договір без жодної відповідальності перед учасниками та / або іншими особами. Авансування може бути здійснено виключно в порядку, в розмірах та на умовах, що передбачені чинним в Україні законодавством (якщо такі передбачені) та підлягають застосуванню при виконанні даного Договору. | Аванс | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 17:21 |
2020 -Проект договору на закупівлю обладнання.docx | |
21 січня 2020 17:21 |
21.01.2020_Тендерна документація_Машини для термічної обробки.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-003948-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БІОНІКС ЛАБ", Код ЄДРПОУ:36301858
Дата подання: 28 січня 2020 17:02
Вимога щодо дотримання вимог статті 3 Розділу 1 ЗУ Про публічні закупівлі
У відповідності до дотримання вимог ст. 23, розділу 4, Закону України Про публічні закупівлі, звертаємося до вас з вимогою усунення можливого порушення ст.3 розділу 1 Закону України Про публічні закупівлі.
Аналіз медико-технічних вимог виявив, що під кожний з предметів закупівлі (Водяна баня 2 л., Сухожарова шафа, Термостат сухоповітряний, Автоклав з горизонтальним завантаженням, Інкубатор СО2, Термостат типу Dray-block, СО2 інкубатор, Водяна баня) підходить обмежений ряд моделей різних виробників.
При цьому важливо відмітити, що у виробників, продукція яких відповідає вимогам до окремих предметів закупівлі, в Україні є лише по одному офіційному представнику (дистриб’ютору, дилеру) і не існує жодної компанії в Україні, яка мала б можливість надати повноцінну пропозицію на всі предмети закупівлі за найнижчою ціною.
Таким чином, об'єднуючи всі предмети закупівлі (Водяна баня 2 л., Сухожарова шафа, Термостат сухоповітряний, Автоклав з горизонтальним завантаженням, Інкубатор СО2, Термостат типу Dray-block, СО2 інкубатор, Водяна баня ) в один лот, складається ситуація, що може призвезти до таких наслідків:
1. Постачальник, в разі виникнення необхідності технічного обслуговування, не зможе якісно та кваліфіковано надати підтримку по всьому обладнанню. Оскільки жодна компанія в Україні не має авторизованого виробником сервісного центру для всього обладнання з такого переліку виробників.
2. Сума закупівлі буде нераціонально збільшена, що є прямим порушенням частини 1 ст.3 розділу 1 Закону України Про публічні закупівлі,
Таким чином, просимо прийняти до уваги вищенаведену інформацію та розділити предмети закупівлі на 8 лотів, а саме:
- Водяна баня 2 л.,
- Сухожарова шафа,
- Термостат сухоповітряний,
- Автоклав з горизонтальним завантаженням,
- Інкубатор СО2,
- Термостат типу Dray-block,
- СО2 інкубатор,
- Водяна баня.
Це забезпечить чесну конкурентну боротьбу між операторами ринку, а отже найбільш раціональне використання державних коштів. Крім того, за необхідності отримання технічної підтримки, кожний з предметів закупівлі буде отримувати найкраще сервісне обслуговування.
Розгорнути
Згорнути
Аналіз медико-технічних вимог виявив, що під кожний з предметів закупівлі (Водяна баня 2 л., Сухожарова шафа, Термостат сухоповітряний, Автоклав з горизонтальним завантаженням, Інкубатор СО2, Термостат типу Dray-block, СО2 інкубатор, Водяна баня) підходить обмежений ряд моделей різних виробників.
При цьому важливо відмітити, що у виробників, продукція яких відповідає вимогам до окремих предметів закупівлі, в Україні є лише по одному офіційному представнику (дистриб’ютору, дилеру) і не існує жодної компанії в Україні, яка мала б можливість надати повноцінну пропозицію на всі предмети закупівлі за найнижчою ціною.
Таким чином, об'єднуючи всі предмети закупівлі (Водяна баня 2 л., Сухожарова шафа, Термостат сухоповітряний, Автоклав з горизонтальним завантаженням, Інкубатор СО2, Термостат типу Dray-block, СО2 інкубатор, Водяна баня ) в один лот, складається ситуація, що може призвезти до таких наслідків:
1. Постачальник, в разі виникнення необхідності технічного обслуговування, не зможе якісно та кваліфіковано надати підтримку по всьому обладнанню. Оскільки жодна компанія в Україні не має авторизованого виробником сервісного центру для всього обладнання з такого переліку виробників.
2. Сума закупівлі буде нераціонально збільшена, що є прямим порушенням частини 1 ст.3 розділу 1 Закону України Про публічні закупівлі,
Таким чином, просимо прийняти до уваги вищенаведену інформацію та розділити предмети закупівлі на 8 лотів, а саме:
- Водяна баня 2 л.,
- Сухожарова шафа,
- Термостат сухоповітряний,
- Автоклав з горизонтальним завантаженням,
- Інкубатор СО2,
- Термостат типу Dray-block,
- СО2 інкубатор,
- Водяна баня.
Це забезпечить чесну конкурентну боротьбу між операторами ринку, а отже найбільш раціональне використання державних коштів. Крім того, за необхідності отримання технічної підтримки, кожний з предметів закупівлі буде отримувати найкраще сервісне обслуговування.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 15:23
Законом України «Про публічні закупівлі» (Далі-Закон) не передбачено обов’язку Замовника групувати предмет закупівлі за виробникам, торговими марками тощо. Натомість, статтею 22 Закону передбачено обов’язок наявності інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, що наявно та розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу для вільного доступу всіх учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Вимога учаника не задоволена
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Інформація про відміну
Дата відміни
07 лютого 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій