Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спостереження за засобами сигналізації
Очікувана вартість
99 000,00 UAH
UA-2020-01-21-003923-a ab70a7ff2b7a41e28fc231d9faa33b52
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Юров

+380633797017 lg.mtz@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43143746
Місцезнаходження: 93401, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, буд. 72
Контактна особа: Денис Юров
+380633797017
lg.mtz@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Головним управління ДПС у Луганській області 18 грудня 2019 року було оголошено відкриті торги на закупівлю послуги зі спостереження за станом засобів сигналізації (код ДК 021:2015 –79710000-4 – «Охоронні послуги») (ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-18-001639-c). За вказаною закупівлею не надійшло жодної пропозиції, внаслідок чого торги було автоматично відмінено електронною системою .У зв’язку з чим тендерним комітетом було прийнято рішення про відміну торгів на підставі абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону України від 25.12.2015 № 992 –VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон). 03 січня 2020 року повторно було оголошено відкриті торги на закупівлю послуги зі спостереження за станом засобів сигналізації (код ДК 021:2015 –79710000-4 – «Охоронні послуги») (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-03-001743-a). За вказаною закупівлею не надійшло жодної пропозиції, внаслідок чого, торги було відмінено на підставі ч. 1 ст. 31 Закону. Враховуючи викладене, з метою організації спостереження за станом засобів сигналізації на об’єктах Головного управління ДПС у Луганській області було прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі послуги зі спостереження за станом засобів сигналізації (код ДК 021:2015 –79710000-4 – «Охоронні послуги») відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 18:53
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
послуги зі спостереження за станом засобів сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Грошові кошти сплачуються до десятого числа місяця, наступного за місяцем, в якому надаються послуги, шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Виконавця, зазначений в Договорі. У разі затримки бюджетного фінансування чи виникненням інших обставин, незалежних від волі Замовника, розрахунок за послуги здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування за призначенням на свій рахунок чи закінчення дії обставин, які виникли позо волею Замовника, штрафні санкції у цьому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

21 січня 2020 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 18:44
Технічні характеристики_спост.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40109152
Переможець 99 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 18:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 18:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40109152
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 13:18
ДУ 3 до дог.2.pdf зміни до договору
25 січня 2021 13:14
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 17:13
ДУ 1 до договору №2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 17:12
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 18:09
Договір Поліція охорони №2 від 03.02.2020.pdf укладений
03 лютого 2020 18:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії договору продовжено до 31.01.2021. Сума договору після внесення змін - 99 000,00 грн., Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 9 послуг
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 117 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 500,00 UAH)