Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Дніпра
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2020-01-21-003907-a ecbbc904f19341198d5db390062704f2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Шаповал

+380966657977 e.shapoval@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Євген Шаповал
+380966657977
e.shapoval@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
У зв'язку з тим, що послуги з використання серверних потужностей Дата-Центру вже забезпечують якісний хостинг великої кількості електронних сервісів, безперервна працездатність яких вкрай важлива для територіальної громади м. Дніпра. Перенесення реєстрів до іншого провайдера потребує тривалого відключення та налагодження, під час якого можлива їх нестабільна робота, що викличе негативні соціально-політичні наслідки від мешканців територіальної громади м. Дніпра через тривале припинення роботи електронних сервісів центрів надання адміністративних послуг Дніпровської міської ради, центрів надання первинної медичної допомоги та лікарень міста. Також, перенесення сервісів із вже існуючого Дата-Центру викличе зупинку роботи аналітичної системи захисту мережі телекомунікаційної системи, системи електронного документообігу iDoc Дніпровської міської ради та системи "Контакт- Центр Дніпровської міської ради". Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі потреби здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Відповідно до вищевикладеного, існують підстави для застосування переговорної процедури закупівлі послуг з використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Дніпра у ТОВ "ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 18:38
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

21 січня 2020 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-18-000003 ● 033ba5e8839f4894810d046359506c68
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2020 10:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

17.06.2020 № 111

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7

UA-2020-01-21-003907-а 21.01.2020 Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40429588) Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до звернення громадської організації «Платформа «Громадський контроль» від 19.05.2020 № 889d6/20 до Східного офісу Держаудитслужби щодо організації моніторингу закупівлі UA-2020-01-21-003907-a «Послуги з використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Дніпра» (закупівля проводилась за переговорною процедурою, очікувана вартість закупівлі 6 000 000,00 грн., переможець – ТОВ «ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС»), Східним офісом Держаудитслужби було прийнято рішення про початок моніторингу зазначеної закупівлі. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі від 17.06.2020 № 111 (ID:UA-M-2020-06-18-000003). Необхідно зазначити, що ТОВ «ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС» (далі - Постачальник) у 2019 році надавалися послуги на замовлення департаменту інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі - Департамент) з використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Дніпра (договір від 17.12.2019 № 1712-19, укладений за результатом конкурентної закупівлі (відкриті торги) UA-2019-11-05-002184-b. У зв’язку з цим, всі дані, необхідні для належної та повноцінної діяльності ДАТА-Центру було розміщено на серверах Постачальника послуг. Використання послуг Постачальника дозволяє заощаджувати значну суму бюджетних коштів на побудову комплексної системи захисту інформації та модернізацію системи кондиціонування серверного приміщення Дніпровської міської ради, через те, що ці послуги будуть надані Постачальником. Перенесення реєстрів до іншого провайдера потребує тривалого відключення та налагодження, під час якого можлива їх нестабільна робота, що зумовить негативні соціально-політичні наслідки для мешканців територіальної громади м. Дніпра через тривале припинення роботи електронних сервісів центрів надання адміністративних послуг Дніпровської міської ради, центрів надання первинної медичної допомоги та лікарень міста. Перенесення сервісів із вже існуючого ДАТА-Центру зумовить зупинку роботи аналітичної системи захисту мережі телекомунікаційної системи, системи електронного документообігу iDoc Дніпровської міської ради та системи «Контакт-Центр Дніпровської міської ради», системи «Безпечне місто», діловодства тощо. Закупівля послуг, аналогічних ДАТА-Центру, щороку у іншого постачальника зробить неможливим повноцінну роботу органів місцевого самоврядування, через необхідність тривалого і коштовного переналагодження із залученням додаткових фахівців. Необхідно підкреслити, що Постачальник у 2019 році був визнаний переможцем за конкурентною процедурою – відкриті торги, чим дотримано Принципи здійснення закупівель, затверджені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність. З огляду на вищезазначене, Департаментом у 2020 році було прийнято рішення про закупівлю послуги ДАТА-Центру за переговорною процедурою. Підстава – п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020), а саме: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Це зазначено в Оголошенні про проведення закупівлі, а також Повідомленні про намір укласти договір за результатом переговорної процедури (п. 14 Повідомлення)(Додається). Тобто, дії Департаменту повністю відповідали нормам чинного законодавства про публічні закупівлі та редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020). Щодо висновків Східного офісу Держаудитслужби. У висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено «Відповідно до пункту 13 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури зазначена умова застосування переговорної процедури закупівлі: «Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю». Проте, зазначена Замовником умова відсутня у статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020року) (далі – Закон).» Тобто, Східним офісом Держаудитслужби визнано, що «зазначена Замовником умова відсутня у статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020року)», та на підставі цього дії Департаменту по застосуванню переговорної процедури у вищезазначеній закупівлі – неправомірними та висунуто вимогу щодо розірвання договору від 04.02.2020 № 0402-20/1 з урахуванням додаткової угоди до нього, та зобов’язано Департамент протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про усунення порушень. Необхідно зазначити, при заповненні повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури п.13 «Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі"» (далі – Закону) заповнюється не вручну, а шляхом вибору підстав, які автоматично пропонуються площадкою zakupki.prom.ua (на якій зареєстрований Замовник) у відповідності до діючої редакції Закону. Тобто, вибрати обґрунтування переговорної процедури можливо тільки з тих варіантів, що пропонуються електронною системою. Для письмового підтвердження цього Департаментом направлено листа до ДП «Прозорро» від 07.07.2020 №6/8-40 (додається). У відповідь ДП «Прозорро» листом від 10.07.2020 № 206/01/1671/10 (додається) було повідомлено, що у зв’язку з набранням чинності нової редакції Закону від 19.04.2020 було автоматично оновлено формулювання підстав застосування переговорної процедури у всіх закупівлях (в тому числі у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-21-003907-а), які були оголошені та проведені до вступу в дію нової редакції Закону. З огляду на вищезазначене, вважаємо вимоги Східного офісу Держаудитслужби щодо розірвання договору від 04.02.2020 № 0402-20/1 з ТОВ «ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС» необґрунтованими. Щодо порушення норм наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі - Наказ), виявлених Східним офісом Держаудитслужби. Дійсно, п.14 форми Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої Наказом зазначено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. Проте, абз. 7 ч. 3 ст. 35 Закону (в редакції до 19.04.2020) передбачено, що Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури повинно містити «обґрунтування застосування переговорної процедури» без вимог щодо посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. Необхідно зазначити, що відповідно до листа міністерства юстиції України від 30.01.2009 N Н-35267-18 «Вища юридична сила закону полягає також у тому, що всі підзаконні нормативно-правові акти приймаються на основі законів та за своїм змістом не повинні суперечити їм. Підпорядкованість таких актів законам закріплена у положеннях Конституції України». Тобто, Департамент у своїх діях керувався Законом, як таким, що має вищу юридичну силу ніж наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490.

2020-07-13 17:29:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС"
#35446659
Переможець 6 000 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 18:38

Документи

21 січня 2020 18:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 18:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС"
#35446659
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2020 18:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 12:24
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 19:43
Повідомлення про внесення змін до договору Промторгсервісплюс збільш на 20 відсот.doc зміни до договору
01 лютого 2021 19:42
Промторгсервісплюс додаткова угода 5.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 19:42
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 22:17
Повідомлення про внесення змін до договору Промторгсервісплюс збільш на 20 відсот.doc зміни до договору
21 січня 2021 22:15
ДУ № 4 від 21.01.2021 ПРОМТОРГСЕРВІСПЛЮС.pdf зміни до договору
21 січня 2021 22:15
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:09
Повідомлення про внесення змін до договору Промторгсервісплюс подовження терміну.doc зміни до договору
24 грудня 2020 17:08
ДУ № 2 від 24.12.2020 Промторгсервісплюс продовження.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:08
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2020 14:18
ДУ №1.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 14:18
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2020 15:17
Протокол 9.jpg зміни до договору
12 лютого 2020 15:16
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 14:11
Договір Дата-центр.pdf укладений
05 лютого 2020 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол про допущення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 0402-20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 0402-20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (в редакції Закону до 19.04.2020, яка була чинною на момент проведення закупівлі UA-2020-01-21-003907-a), п.6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» (нової редакції Закону, введеної в дію з 19.04.2020), ч.1 ст. 651, ст.ст. 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до п. 4.1., п. 6.1., п. 6.2. Договору № 0402-20/1 від 04 лютого 2020 року (далі – Договір), Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг на початку наступного року, а саме продовжити строк дії Договору на 3 календарні місяці, у зв’язку з чим внести наступні зміни до Договору. 1. Пункт 4.1. Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Термін надання послуг: Виконавець зобов’язується надати послуги з моменту підписання Договору до 31.03.2021 включно.» 2. Пункт 6.1. Договору викласти у наступній редакції: «6.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання всіх зобов’язань Сторонім за даним Договором.»
Номер договору про закупівлю: 0402-20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Відповідно до п. 4.1., п. 6.1. п. 6.2. Договору № 0402-20/1 від 04.02.2020р. зі змінами (далі – Договір), Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору. Загальна сума Договору збільшується на 1 000 000,00 грн (один мільйон гривень 00 копійок) з ПДВ, згідно Специфікації (Додаток № 1, що є невід’ємною частиною Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 0402-20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до нормам ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (в редакції Закону до 19.04.2020, яка була чинною на момент проведення закупівлі UA-2020-01-21-003907-a), п.6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» (в нової редакції Закону, введеної в дію з 19.04.2020), ч.1 ст. 651, ст.ст. 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до п. 4.1., п. 6.1. п. 6.2. Договору № 0402-20/1 від 04 лютого 2020 року зі змінами (далі – Договір), Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору, а саме: 1 000 000,00 (один мільйон) грн. 00 коп. з ПДВ, згідно Специфікації (Додаток № 1, що є невід’ємною частиною Додаткової угоди). Інші умови Договору, не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє до 31.03.2021р., але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. У зв’язку з технічною помилкою визнати такою, що втратила чинність Додаткова угода № 4 від 21.01.2021.
Номер договору про закупівлю: 0402-20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 7 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 166 666,67 UAH)