Комп'ютерне обладнання (Накопичувач, адаптер, кабель)
Очікувана вартість
59 768,00 UAH
UA-2020-01-21-003485-c f66240e08cc040188a6de5a11026ec3c
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КНП"ЦПМСД№1 Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188946
Вебсайт замовника: http://www.doktor-dnepr.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця,26
Контактна особа замовника: Корінець Ірина Василівна
+380445129965
korinetsiv@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 17:30
Очікувана вартість: 59 768,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 шт
Накопичувач Kingston SSD Now A400 240GB 2.5" SATAIII TLC (SA400S37/240G) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. П.Запорожця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
62 шт
Адаптер для SSD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. П.Запорожця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
62 шт
Кабель для передачі даних SATA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. П.Запорожця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:25
Дата відповіді: 22 січня 2020 13:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Допускаємо еквіваленти;
- До участі в закупівлі допускаються учаники всіх форм власності;
-Пропозицію учасника ФОП неплатника ПДВ, будемо розглядати як остаточну ціну.
Запитання
Дата подання: 22 січня 2020 10:56
Дата відповіді: 22 січня 2020 14:20
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, затверджена наказом Державного підприємства «ПРОЗЗОРО» №10 від 19.03.2019р.(далі - Інструкція). Звертаємо Вашу увагу на те, що п.6 ч.2 Інструкції встановлено, що Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозиції учасників, визначеного Замовником.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку