Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Транспортні послуги (1 легковий автомобіль)
Очікувана вартість
591 826,98 UAH
UA-2020-01-21-003376-a 27e1b24e50344af69d1129347dd6eea6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Григорович Темченко

+380442878181
+380442877505
temchenko@ukc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Урядовий контактний центр
Код ЄДРПОУ: 36521731
Місцезнаходження: 01001, Украина , Київська обл., Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10
Контактна особа: Віктор Григорович Темченко
+380442878181,+380442877505
temchenko@ukc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України є державною організацією, яка призначена для автотранспортного забезпечення Керівництва Уряду, керівних працівників Секретаріату Кабінету Міністрів України, керівних працівників органів державного управління, у тому числі установ і організацій, що належать до сфери управління Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України. Специфіка роботи Кабінету Міністрів України, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи «Урядовий контактний центр» вимагає забезпечення конфіденційності робіт, що здійснюються у відповідності з вимогами Закону України «Про державну охорону державної влади та посадових осіб», і забезпечується АТП ГФД СКМУ. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 листопада 2016 року № 3302-06/37709-06 замовник самостійно визначає документи, зокрема, експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону. При укладенні попередніх договорів сторони використовували висновок від 24 березня 2015 року № 1.15-15/798 та Акт обстеження Автопідприємства Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України щодо спроможності надання послуг з перевезення, проведеним ДП «Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут» від 26 лютого 2015 року. Відповідно до зазначених документів ДП «Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут» встановлено, що послуги Автопідприємства Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, «враховуючи спеціалізовану структуру парку автомобілів та наявність відповідно підготовлених досвідчених фахівців відповідають специфічним вимогам Центру, заміна цього підприємства на інше не гарантує якості і специфіки надання ним необхідних послуг».
Так, відповідно до листа Автопідприємства Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України від 21 січня 2020 року № 56 Автопідприємство підтверджує інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям щодо збереження спеціалізованої структури парку автомобілів та наявності відповідно підготовлених досвідчених фахівців зазначених у висновку ДП «Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут» від 24 березня 2015 року № 1.15-15/798 та Акті обстеження Автопідприємства Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України щодо спроможності надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом від 26 лютого 2015 року. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: копія ліцензії про надання послуг з перевезення пасажирів і небезпечних вантажів автомобільним транспортом серія АГ № 587532 від 26 липня 2011 року; копія положення про АТП ГФД СКМУ від 23 травня 2016 року № 39, копія висновку ДП «Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут» від 24 березня 2015 року № 1.15-15/798 та Акту обстеження Автопідприємства Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України щодо спроможності надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом від 26 лютого 2015 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 16:55
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Транспортні послуги (1 легковий автомобіль)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Еспланадна 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60170000-0 — Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

21 січня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АВТОПІДПРИЄМСТВО ГОСПОДАРСЬКО-ФІНАНСОВОГО ДЕПАРТАМЕНТУ СЕКРЕТАРІАТУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
#03538993
Переможець 591 823,54
UAH з ПДВ
21 січня 2020 16:55

Документи

21 січня 2020 16:55
Електронний підпис
21 січня 2020 16:54
Протокол №8 АТП.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 16:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АВТОПІДПРИЄМСТВО ГОСПОДАРСЬКО-ФІНАНСОВОГО ДЕПАРТАМЕНТУ СЕКРЕТАРІАТУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
#03538993
591 823,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2020 16:55
Електронний підпис
21 січня 2020 16:54
Протокол №8 АТП.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 18:09
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 12:16
26.Дод.угода 5 АТП ГФД СКМУ.pdf зміни до договору
29 березня 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 10:35
20.Дод. угода 4 АТП ГФД СКМУ.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 16:05
4.Дод.угода 3 АТП.pdf зміни до договору
20 січня 2021 15:58
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:51
129. Дод.угода №2 АТП (продовження).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:48
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:46
128. Дод.угода №1 АТП (зменшення).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 17:14
Договір 11 АТП.pdf укладений
04 лютого 2020 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено ціну договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 25 березня 2021
Сума оплати за договором: 677 223,03
UAH (в тому числі ПДВ 112 870,51 UAH)