Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні інструменти (Перфоратор та Набір професійний (лазерний рівень нівелір)
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2020-01-21-003181-a 6f27ee37e517428e9edff58f99c73c6e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Василівна Любарцева

+380675650261
+380567943510
medcentr11@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №11" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37899757
Місцезнаходження: 49080, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Висоцького, буд. 2А
Контактна особа: Ірина Василівна Любарцева
+380675650261,+380567943510
medcentr11@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 29 січня 2020 13:56
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42650000-7: Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані


Будівельні інструменти (Перфоратор та Набір професійний (лазерний рівень нівелір)_
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Будівельні інструменти (Перфоратор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49080, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Висоцького 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2020
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
1 штуки
Будівельні інструменти (Набір професійний (лазерний рівень нівелір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49080, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Висоцького 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2020
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 09:46
Дата відповіді: 22 січня 2020 11:10
Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаються еквівалент з аналогічними та покращеними характеристиками. ФОП допускаються.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:25
Дата відповіді: 22 січня 2020 11:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаються еквівалент з аналогічними та покращеними характеристиками. ФОП допускаються.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" 5 648,81
UAH з ПДВ
5 608,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПОЛЯКОВ ВАСИЛЬ СЕРГІЙОВИЧ 5 800,00
UAH з ПДВ
5 647,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 6 541,00
UAH з ПДВ
6 541,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 15:29
Поляков.rar
28 січня 2020 15:29
цінова пропозиція.JPG

Публічні документи

27 січня 2020 17:23
Електронний підпис
27 січня 2020 17:21
Документи.pdf
27 січня 2020 17:21
Перфоратор BPR 280CE.pdf
27 січня 2020 17:21
Сертифікат Sparky.pdf
27 січня 2020 17:21
Гарантійний лист.pdf
27 січня 2020 17:21
intertool-mt-3011.pdf
27 січня 2020 17:21
Повний витяг.pdf
27 січня 2020 17:21
Лист сертифікація.pdf
27 січня 2020 17:21
Цінова пропозиція.pdf
27 січня 2020 17:21
Довідка статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ"

ФОП ПОЛЯКОВ ВАСИЛЬ СЕРГІЙОВИЧ

ФОП ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ"
#2269823153
Відхилено 5 608,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 09:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП ПОЛЯКОВ ВАСИЛЬ СЕРГІЙОВИЧ
#2805501897
Переможець 5 647,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 13:11

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" #2269823153

№ рішення у справі

60/107-р/к

Дата рішення у справі

25.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

30 січня 2020 09:33
Електронний підпис

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПОЛЯКОВ ВАСИЛЬ СЕРГІЙОВИЧ
#2805501897
5 647,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:46
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 13:08
Договор 5647,00.pdf укладений
06 лютого 2020 13:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 647,00
UAH