Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

матеріали для протезування зубів та припасовування зубних протезів
Очікувана вартість
535 400,00 UAH
UA-2020-01-21-003096-a f80ab2c993394a71a8b86c669d1d833f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка"
Код ЄДРПОУ: 01982850
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Контактна особа: Ірина Міщук
+380505544766,+380332242597,+380332723813
lutsk.stomat@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 16:26
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 16:26
Початок аукціону: 10 лютого 2020 11:27
Очікувана вартість: 535 400,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 677,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33130000-0: Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1474 упаковка
матеріали для протезування зубів та припасовування зубних протезів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33138000-6 — Матеріали для протезування зубів та припасовування зубних протезів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Фірма "Волиньфарм" 478 465,00
UAH
478 465,00
UAH
Документи
ФОП ТЕТЕРЕНКО ОКСАНА МИКОЛАЇВНА 482 404,00
UAH
482 404,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 18:23
Електронний підпис
18 лютого 2020 18:11
довідка про банкрутство
18 лютого 2020 18:11
Довідка з НАЗК
18 лютого 2020 18:11
Довідка з НАЗК
18 лютого 2020 18:11
Довідка з МВС
18 лютого 2020 18:11
Довідка ДПС
11 лютого 2020 17:07
Електронний підпис
11 лютого 2020 17:03
цінова
07 лютого 2020 12:11
Електронний підпис
07 лютого 2020 12:10
Установчі документи (2).rar
07 лютого 2020 12:10
Цінова пропозиція (51).pdf
07 лютого 2020 12:10
Технічний опис.rar
07 лютого 2020 12:10
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Фірма "Волиньфарм"

ФОП ТЕТЕРЕНКО ОКСАНА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Фірма "Волиньфарм"
#21738610
Переможець 478 465,00
UAH
14 лютого 2020 08:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 08:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фірма "Волиньфарм"
#21738610
478 465,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:15
Додаткова угода 001.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:15
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 12:09
Додаткова угода001.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 12:09
Специфікація002.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 12:09
Специфікація003.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 12:09
Специфікація004.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 12:09
Специфікація005.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 12:09
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 10:54
Договір006.pdf укладений
27 лютого 2020 10:52
Договір003.pdf укладений
27 лютого 2020 10:52
Договір005.pdf укладений
27 лютого 2020 10:52
Специфікація008.pdf укладений
27 лютого 2020 10:52
Договір002.pdf укладений
27 лютого 2020 10:52
Специфікація007.pdf укладений
27 лютого 2020 10:52
Договір004.pdf укладений
27 лютого 2020 10:52
Специфікація009.pdf укладений
27 лютого 2020 10:52
Специфікація010.pdf укладений
27 лютого 2020 10:52
Договір001.pdf укладений
27 лютого 2020 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із зміною ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, "Сторони" вирішили збільшити суму за одиницю товару, згідно Договору № 98 від 27 лютого 2020 року, на 10 відсотків (додаток 1 "Специфікація" до Додаткової угоди № 1). 2. Пункт 3.1. Договору № 98 від 27.02.2020 р. залишається незмінним, а саме: "Ціна цього Договору становить 478465,00 гривень (чотириста сімдесят вісім тисяч чотириста шістдесят п'ять гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ - 31822,26 гривень (тридцять одна тисяча вісімсот двадцять дві гривні 26 коп.). 3. Всі інші умови Договору № 98 від 27.02.2020 р. залишаються незмінними та обов'язковими для виконання "Сторонами". 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із "Сторін" та набирає чинності з моменту її підписання та є невід'ємною частиною Договору № 98 від 27.02.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі, Сторони вирішили зменшити суму Договору на 99710 грн. 00 копю (дев'яносто дев'ять тисяч сімсот десять гривень 00 коп.). 2. Розділ ІІІ пункт 3.1 викласти в новій редакції наступного змісту: "Ціна цього Договору становить 378755,00 грн. (триста сімдесят вісім тисяч сімсот п'ятдесят п'ять гривень 00 коп.) в тому числі ПДВ 25190,64 грн.(ціна Договору визначається з урахуванням ЗУ "Про податок на додану вартість"). 3. Всі інші умови Договору № 98 від 27.02.2020 р. залишаються незмінними та обов'язковими для викоання "Сторонами". 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із "Сторін", набирає чинності з моменту її підписання та є невід'ємною частиною Договору № 98 від 27.02.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 378 755,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 190,64 UAH)