Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта та дистиляти
Очікувана вартість
507 150,00 UAH
UA-2020-01-21-002939-a eef192d051dd4249916948f753b9b034
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ромена Мотреску

+380976614721 anatolii-pitul@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чудейська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04416683
Місцезнаходження: 59024, Україна , Чернівецька обл., с. Чудей, вул. Карпатська, буд. 2
Контактна особа: Ромена Мотреску
+380976614721
anatolii-pitul@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 17:00
Очікувана вартість: 507 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 014,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17900 літр
Нафта та дистиляти (Бензин А95, А92, ДП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59024, Україна, Чернівецька область, с.Чудей, Карпатська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання замовнику згідно акту-передачі талонів або смарт-карток на підставі довіреності на отримання товару; Оплата товару здійснюється протягом 7 банківських днів після отримання рахунку та накладної на товар; -- Форма оплати – безготівкове перерахування коштів у гривнях на поточний рахунок Постачальника Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 17:36
протокол 21 від 28.01.2020.pdf
28 січня 2020 17:36
тендерна документація нова редакція.docx
23 січня 2020 17:44
протокол 13 від 23.01.2020.pdf
23 січня 2020 17:44
додаток 1 нова редакція.doc
21 січня 2020 16:20
протокол 11 від 21.01.2020.pdf
21 січня 2020 16:17
додаток 2.doc
21 січня 2020 16:17
додаток 3 проект договору.doc
28 січня 2020 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 17:36
протокол 21 від 28.01.2020.pdf
28 січня 2020 17:36
тендерна документація нова редакція.docx
21 січня 2020 16:17
тендерна документація.docx
23 січня 2020 17:44
протокол 13 від 23.01.2020.pdf
23 січня 2020 17:44
додаток 1 нова редакція.doc
21 січня 2020 16:17
додаток 1.doc
21 січня 2020 16:20
протокол 11 від 21.01.2020.pdf
21 січня 2020 16:17
додаток 2.doc
21 січня 2020 16:17
додаток 3 проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання
Дата подання: 22 січня 2020 15:28
Дата відповіді: 23 січня 2020 17:55
У відповідності до НАКАЗУ "ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 28 травня 2015 року № 45 Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні на зміну ДСТУ 4840:2007 було прийнято ДСТУ 7688:2015. ЯкепаливотодіВам поставляти і у відповідності до якого стандарту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Взявши до уваги ваше запитання, тендерний комітет Чудейської сільської ради вирішив внести зміни до тендерної документації, а саме до Додатку 1 "Технічне завдання".
Питання
Дата подання: 22 січня 2020 15:39
Дата відповіді: 23 січня 2020 17:55
ДСТУ 4839:2007 відповідає маркам пального класу Євро-3, Євро-4. Якщо буде поставлено бензин Євро-5 згідно ДСТУ 7687:2015 щодо Вимоги до безпеки та Вимог щодо охорони довкілля, Замовник не буде проти?
Відповідь: Взявши до уваги ваше запитання, тендерний комітет Чудейської сільської ради вирішив внести зміни до тендерної документації, а саме до Додатку 1 "Технічне завдання".
Питання
Дата подання: 26 січня 2020 15:28
Дата відповіді: 28 січня 2020 17:34
Доброго дня.Ви вимагаєте від Переможеця торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною 2 ст. 17 Закону, а саме наступні документи: Однак законодавством про Публічні закупівлі зазначено що Замовник не вимагає від учасника інформацію що міститься у відкритих реєстрахю.16січня 2020 року Мінекономіки на сфоєму сайті розмістив лист№3304-04-2361-06 про перелік відкритих державних реєстрів і доступ до яких є вільним. Виходячи з наведенлго просимо внести зміни до тендерної документації у пункті щодо подачі докумкнтів переможцем торгів у відповідностідо законодавства і листів уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Взявши до уваги ваше запитання, тендерний комітет Чудейської сільської ради вирішив внести зміни до тендерної документації та викласти її у новій редакції.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 435 550,00
UAH з ПДВ
435 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 14:15
Дов. про росташув. АЗС.PDF
05 лютого 2020 14:15
Проект договора.PDF
05 лютого 2020 14:15
Пропозиція.PDF
05 лютого 2020 14:15
Тех.умови.PDF
05 лютого 2020 14:15
Дов. про санкції.PDF
05 лютого 2020 14:15
Витяг_20200117.rtf
05 лютого 2020 14:15
Довіреність.PDF
05 лютого 2020 14:15
Лист гарантія.PDF
05 лютого 2020 14:15
Протокол.PDF
05 лютого 2020 14:15
серт, 92.PDF
05 лютого 2020 14:15
Серт,95.PDF
05 лютого 2020 14:15
Сертиф,ДП З.PDF
05 лютого 2020 14:15
Справка_МВД_Заєць_20200120.pdf
05 лютого 2020 14:15
Відомості_ЄДРПОУ_20200130.pdf
05 лютого 2020 14:15
витяг з ПДВ.PDF
05 лютого 2020 14:15
статут.PDF
05 лютого 2020 14:15
Анкета участника.PDF
05 лютого 2020 14:15
Гарант.лист Укрнафта.pdf
05 лютого 2020 14:15
Гарант. лист Катлея.pdf
05 лютого 2020 14:15
дов.зах.екон.конкур.PDF
05 лютого 2020 14:15
дов.срок діє.PDF
05 лютого 2020 14:15
Довідка про ліценз..PDF
05 лютого 2020 14:15
Дог.Вижн.ЦРЛ.PDF
05 лютого 2020 14:15
Лист-відгук.PDF
05 лютого 2020 14:15
Догов. МУВГ.PDF
05 лютого 2020 14:15
Дов.аналог.догов..PDF
05 лютого 2020 14:15
Дов. квал.працівн..PDF
05 лютого 2020 14:15
Дов.аявн.обладн..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 лютого 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій