Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Свинина охолоджена, м’ясо курки охолоджене (четвертина)
Очікувана вартість
338 400,00 UAH
UA-2020-01-21-002916-a 303d741168f740d08cbe19f30a9af81b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Бондар

+380680318292
+380667539069
klesivska.gromada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЛЕСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40132726
Вебсайт: http://klesivska.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 34550, Україна , Рівненська обл., смт Клесів, вулиця Свободи, будинок 10
Контактна особа: Катерина Бондар
+380680318292,+380667539069
klesivska.gromada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У відповідності до затвердженого Річного плану закупівлі на 2020 рік заплановані видатки на закупівлю свинини охолодженої, м’яса курки охолодженого (четвертина) (за ДК 021:2015 «15110000-2 М’ясо») для закладів дошкільної освіти Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області. Очікуваний обсяг закупівлі становить: 1300 кг – м’ясо свинини охолодженої, 3000 кг – м’ясо курки охолодженої (четвертина). Клесівською селищною радою було двічі оголошено відкриті торги на закупівлю товару за ДК 021:2015 «15110000-2 М’ясо» («Свинина охолоджена, м’ясо курки охолоджене (четвертина)»), які не відбулися, що підтверджується звітами про результати проведення відкритих торгів UA-2019-12-13-003253-b від 28 грудня 2019 р. та UA-2020-01-02-000143-c від 17 січня 2020 р.
Тому, враховуючи викладене та керуючись вимогами підпункту 4 пункту 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, надає Замовнику можливість застосувати переговорну процедуру.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 16:17
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 кілограми
Свинина охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34500, Україна, Рівненська область, Сарненський район, комунальні заклади Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
3000 кілограми
М’ясо курки охолоджене (четвертина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34500, Україна, Рівненська область, Сарненський район, комунальні заклади Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на протязі 7 (семи) календарних днів з моменту отримання Товару Замовником згідно видаткових накладних. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

21 січня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПОНЕДІЛЬНИК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2740914134
Переможець 338 400,00
UAH
21 січня 2020 16:17

Документи

21 січня 2020 16:17
Електронний підпис
21 січня 2020 16:16
Протокол 10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 16:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПОНЕДІЛЬНИК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2740914134
338 400,00
UAH
Документи

Документи

21 січня 2020 16:17
Електронний підпис
21 січня 2020 16:16
Протокол 10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 11:48
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 09:39
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
02 квітня 2021 09:35
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 10:33
Дод.уг..pdf зміни до договору
14 січня 2021 14:58
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:14
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:10
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 09:05
Договір 49.pdf укладений
04 лютого 2020 09:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи частину 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (зі змінами) та згідно п.12.2. Договору, Сторони дійшли взаємної згоди укласти дану Додаткову угоду про продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної у даному Договорі. 2. Інші умови Договору про закупівлю товару № 49 від 03.02.2020 р., що не змінені цією угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують свої зобов’язання по них. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє до 31 березня 2021 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 4. Ця додаткова угода складена і підписана у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, і є невід’ємною частиною Договору про закупівлю товару №49 від 03.02.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи частину 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (зі змінами) та згідно п.12.2. Договору, Сторони дійшли взаємної згоди укласти дану Додаткову угоду про продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної у даному Договорі, а саме: 67680,00 грн (шістдесят сім тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 копійок) грн.,без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 частини частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшили згоди укласти додаткову угоду №3 до договору №49 від 03.02.2020, а саме: "Речення перше пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: Загальна вартість цього Договору становить 67634 грн. 00 коп. (шістдесят сім тисяч шістсот тридцять чотири гривні 00 копійок), без ПДВ."
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 281 830,16
UAH