Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Скриня морозильна
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-01-21-002604-a ef5cfadafef447999d35b7e3e9b941c4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Вознюк

+380442851372 tenderdkl7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01993842
Місцезнаходження: 01103, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, буд. 4Б
Контактна особа: Вікторія Вознюк
+380442851372
tenderdkl7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Скриня морозильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, буд. 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 січня 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти спеціального фонду. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

21 січня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БОНДАРЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ
#3061821055
Переможець 30 000,00
UAH
21 січня 2020 15:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 15:52
3110_морозильна скриня_ФОП Бондаренко_21.01.2020.pdf укладений
21 січня 2020 15:52