Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, управління евакуацією та спостереження за спрацюванням пожежної сигналізації.
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-01-21-002552-c 9d605785fc6748ec8f92a6ef4b068c76
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Жалюк Андрій Андрійович

380444255427 zhalyk1409@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Київське вище професійне училище водного транспорту"
Код ЄДРПОУ: 41541660
Вебсайт: http://kvpuvt.kiev.ua
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київ обл., Київ, Братська, 12
Контактна особа: Жалюк Андрій Андрійович
380444255427
zhalyk1409@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 00:00
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 Одиниця
ДК 021:2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуга з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, управління евакуацією за адресами: вул. Борисоглібська, 10-А, вул. Братська, 12, вул. Братська, 2. та Послуга з спостереження за спрацюванням пожежної сигналізації за адресами: вул. Борисоглібська, 10-А, вул. Братська, 12, вул. Братська, 2. )
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ, вул. Братська, 12, вул. Братська, 2, вул. Борисоглібська, 10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення з приводу надання послуг
Дата подання: 24 січня 2020 11:59
Дата відповіді: 24 січня 2020 14:41
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи потрібне виведення об'єкту на пульт цілодобового спостереження, після технічного обслуговування пожежної системи?
Відповідь: Доброго дня!
Так потрібно вивести об’єкт(и) на пульт цілодобового спостереження, кваліфікаційні вимоги до учасників п.п.12-13 та специфікація.
Розрахунок кошторисної документації
Дата подання: 24 січня 2020 15:15
Підкажіть, будь ласка, розрахунок кошторисної документації необхідно зробити на суму оплати послуг, за 1 місяць, чи на всю суму договору?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-002552-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 23 січня 2020 09:41
Вимога внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, на якій підставі Ви вимагаєте дозвіл, виданий органами Держгірпромнагляду (або Держпраці), або декларацію на виконання робіт підвищеної небезпеки на роботи в діючих електроустановках! Згідно наданої Замовником специфікації обладнання, будуть задіяні електричні мережі / ланцюги в роботі яких використовується напруга менш 36В (вольт), а струм вимірюється в мА (міліампер), отже ці мережі є безпечними для життя. Загалом пожежна сигналізація включає обладнання (кабелі, датчики, сповіщувачі, пульт управління), що відноситься до типу слабкострумової системи, що не є діючою електроустановкою.
З огляду на викладене вимагаємо виключити з тендерної документації незаконну вимогу щодо наявності і надання в складі пропозиції дозволу, виданого органами Держгірпромнагляду (або Держпраці), або декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки на роботи в діючих електроустановках.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2020 13:32
В Документацію внесено зміни та викладено п.16 в новій редакції, а саме "16. Дозвіл виданий органами Держгірпромнагляду (або Держпраці) або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра"
Вимоги скарги визнано обґрунтованими та законними, націй підставі до Кваліфікаційних вимог учасника внесено відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" 50 452,05
UAH з ПДВ
50 452,05
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"
#36865774
Переможець 50 452,05
UAH з ПДВ
30 січня 2020 21:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 21:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"
#36865774
50 452,05
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:50
Договір 11 від 06 02 2020 ПП Центр Електробезпеки.pdf укладений
06 лютого 2020 23:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 50 452,05
UAH (в тому числі ПДВ 8 308,68 UAH)