Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання та приладдя (комплектуючі та витратні матеріали для комп'ютерної техніки)
Очікувана вартість
501 222,00 UAH
UA-2020-01-21-002541-a ● 19750830e4b2460eb2996e102ba71734
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Ощадбанк" |
Код ЄДРПОУ: | 00032129 |
Вебсайт: | http://www.oschadbank.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Украина , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г |
Контактна особа: |
Андрій Кравченко +380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2020 16:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2020 16:30 |
Початок аукціону: | 29 січня 2020 11:44 |
Очікувана вартість: | 501 222,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 одиниця
Комплектуючі та витратні матеріали для комп'ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 лютого 2020
—
20 квітня 2020
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Банківські | 80 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 15:46 |
ДКТ_Комплектуючі_прозоро.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 22 січня 2020 13:20
Дата відповіді: 24 січня 2020 12:27
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У технічних вимогах до предмету закупівлі Замовник максимально намагався зазначити універсальні технічні характеристики, в тому числі з допуском аналогів. Аналоги та еквіваленти товару будуть розглядатися виходячи з відповідності вказаним характеристикам до кожної позиції.
Для сумісності з існуючим у Банку обладнанням та для забезпечення безперервної роботи інформаційних систем, процесори повинні бути від Intel.
Для сумісності з існуючим у Банку обладнанням та для забезпечення безперервної роботи інформаційних систем, процесори повинні бути від Intel.
13. Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників
Дата подання: 24 січня 2020 13:50
Шановний замовнику,
В п.13.15 зазначено, що потрібно надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також, членів сім’ї таких службових (посадових) осіб;
Що Замовник має на увазі під інформацію про "членів сім’ї таких службових (посадових) осіб" ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Блок живлення до Cisco-881
Дата подання: 24 січня 2020 14:17
Шановний Замовнику. Блоки живлення до Cisco-881 PWR-30W-AC не комплектуються кабелем CAB-ACE=. Скажіть будь-ласка, чи потрібно доукомплектоувати їх такими кабелями?
Відповідь відсутня
Код УКТЗЕД для комплекта процесор+материнська плата
Дата подання: 24 січня 2020 14:20
Шановний Замовнику. Скажіть будь-ласка, чи поставлялись Вам раніше комплекти процесор+материнська плата і під яким кодом УКТЗЕД вони проходили?
Відповідь відсутня
Комплекти процесор+материнська плата
Дата подання: 24 січня 2020 15:14
Шановний Замовнику. Напишіть будь-ласка чи при поставці комплектів процесор+материнська плата процесор повинен бути встановлений на материнську плату? Процесори і материнські плати поставляються в коробках, в коробку для материнської плати не поміститься материнська плата з встановленим на неї процесором з кулером. Для цього прийдеться виготовляти окрему коробку, що призведе до подорожчання товару в пропозиції.
Якщо не потрібно встановлювати процесор в материнську плату, то чи приймете Ви пропозицію, в якій процесори і материнські плати будуть прописані не в комплекті, а окремими позиціями?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2020 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
460 134,54
UAH з ПДВ
|
460 134,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" |
489 175,32
UAH з ПДВ
|
489 175,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" |
499 440,00
UAH з ПДВ
|
499 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Переможець |
460 134,54
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2020 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дог_ВМ118_20_18.02.2020.pdf | укладений |
20 лютого 2020 15:39
|